AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #21 Del Skrevet 21. mai 2023 Snok1 skrev (48 minutter siden): Måtte google litt, og det stemmer visst fremdeles. Jeg har tenkt at skylagring og konkurransen fra tablets har gjort harddisken utdatert. Den bruker jo også mye batteri. Enda en grunn til at min neste terminal blir en tablet. Hva mener du egentlig? En tablet har da også intern lagring. Anonymkode: 40988...ac2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mai 2023 #22 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva mener du egentlig? En tablet har da også intern lagring. Anonymkode: 40988...ac2 Ikke en harddisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. mai 2023 #23 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er vel problemet at folk gjerne tar med seg ting fra slike plasser. Anonymkode: e241f...a7e Miljøstasjonene har sikker levering av disker etc, den er av stål og låst, ingen polakker får tak i den slik at den blir destruert før resirkulering. Jeg leverer telefoner der om de ikke er salgbare Endret 21. mai 2023 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 21. mai 2023 #24 Del Skrevet 21. mai 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: eller bruke en kraftig magnet. Anonymkode: f6a7c...ec7 Spørs på harddisken det da. SSD tåler fint magneter. Så enkelst å ta hammeren og dundre løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. mai 2023 #25 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) anon01 skrev (2 minutter siden): Spørs på harddisken det da. SSD tåler fint magneter. Så enkelst å ta hammeren og dundre løs. Trenger ikke det engang gladvold,skru opp, brekk boardet med chippene på. Game over Endret 21. mai 2023 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 21. mai 2023 #26 Del Skrevet 21. mai 2023 Just now, NakenPanda said: Trenger ikke det engang gladvold,skru opp, brekk boardet med chippene på. Game over Same same, different weapon? Altså jeg har ikke giddet å skru opp alle ssdene jeg har hatt liggende, det samme med hdd'er, og mye gøyere å hamre løs 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. mai 2023 #27 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) anon01 skrev (2 minutter siden): Same same, different weapon? Altså jeg har ikke giddet å skru opp alle ssdene jeg har hatt liggende, det samme med hdd'er, og mye gøyere å hamre løs 😁 Skal inrømme at SSD er mer hammer vennlige en HDD de er stort sett solid stål Endret 21. mai 2023 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #28 Del Skrevet 21. mai 2023 3 hours ago, Snok1 said: Ikke en harddisk. Men intern lagring på samme måte som en mobiltelefon Anonymkode: 9b18b...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mai 2023 #29 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men intern lagring på samme måte som en mobiltelefon Anonymkode: 9b18b...114 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #30 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg spurte på Power,og de sa at det er et eget firma som henter slikt og sørger for trygg kassering. Personlig lagrer jeg i skyen,og fjerner alle apper som bank,bilder og slikt før resetting. Nå har jeg en Chromebook,og der er det et eget program som heter powerwash. Da skal pc'en tømmes for alt. Jeg hadde nok gjort en liten innsats selv før jeg leverte ifra meg. Anonymkode: a14ce...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå