Gå til innhold

Menn er dårlige elskere, sier hun. Nei, jeg betaler skatt, svarer han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lagt merke til det, kvinner, at når dere tar opp tema som dreier seg om personlige preferanser, så kommer det alltid en sverm som skal bagatellisere og latterliggjøre behovene og følelsene dine, og de avsporer med tall og statistikker?

Når vi prater om hvordan vi vil fordele ansvar og oppgaver hjemme, etter jobb, kommer det alltid en kruttskalle med en statistikk.
Når vi snakker om at menn ikke vil sette seg inn i hvordan kropper fungerer så svarer de med penger, som om det var en slags handestransaksjon, å gi faen i klitoriser og morsomme greier.
Når vi snakker om at man ikke kan bli kåt på noen som behandler oss dårlig, så får man ofte også statistiske eller økonomiske begrunnelser på at man burde være takknemlig, som om det var penger man manglet for å bli kåt og kjærlig.

De som ser ned på kvinner prøver å ugyldiggjøre det vi sier med å presentere avsporinger, og prøve å støye så mye at det skal bli vanskelig for oss å dele erfaringer.
Hersketeknikker som er veldig lette å se, og som er et stort mønster av kommunikasjonsstrategien til de middelaldrende gubbene på Kvinneguiden. Menn som hater kvinner blomstrer best der kvinner er.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 minutter siden):

Når vi snakker om at menn ikke vil sette seg inn i hvordan kropper fungerer så svarer de med penger, som om det var en slags handestransaksjon, å gi faen i klitoriser og morsomme greier.
Når vi snakker om at man ikke kan bli kåt på noen som behandler oss dårlig, så får man ofte også statistiske eller økonomiske begrunnelser på at man burde være takknemlig, som om det var penger man manglet for å bli kåt og kjærlig.

Middelaldrende mann her. Jeg har lagt merke til noen av disse statistikerne, og markedsøkonomene, men jeg tror jeg har gått glipp av akkurat det du snakker om. Det kan umulig være mange om denne støyen? 

Anonymkode: ade87...316

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det finnes både hensynsløse og direkte slemme menn. Det er en kjennsgjerning. Å fastslå dette er ikke et angrep på menn som er ærlige, snille og respektfulle. Jeg har helt klart en krig mot "slemme menn". Det har vel også alle gode menn. Hvor gode ville de ellers være?

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette har jeg helt åpenbart merket. Jeg samler innlegg fordi jeg vet at noen kommer til å si: det har jeg aldri sagt. Hvorfor svarer du ikke på disse tallene.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Andro skrev (16 timer siden):

Det finnes både hensynsløse og direkte slemme menn. Det er en kjennsgjerning. Å fastslå dette er ikke et angrep på menn som er ærlige, snille og respektfulle. Jeg har helt klart en krig mot "slemme menn". Det har vel også alle gode menn. Hvor gode ville de ellers være?

Godt poeng!

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ned på kvinner, men ser ned på dumme mennesker :) 

Anonymkode: 20086...f1c

• Liker 1
Skrevet

"Syre i vann går ann.. vann i syre blir et uhyre"

Jeg synes ikke det er rart det finnes dårlig kvinnesyn, når det blir skapt av en kvinne.

Men derimot.. skal du drive kampanje for et bedre kvinnesyn, så bruker du feil rekkefølge TS. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Helene1982 skrev (2 timer siden):

Dette har jeg helt åpenbart merket. Jeg samler innlegg fordi jeg vet at noen kommer til å si: det har jeg aldri sagt. Hvorfor svarer du ikke på disse tallene.

Klitoristelling? 😂 Hvor ofte tok du oppvasken - i %?
Kan vi telle hvor høy adel menn som ser på sex som en slags tjeneste?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Tøffenbøffen
Skrevet (endret)
Andro skrev (På 21.5.2023 den 16.29):

..

Endret av Tøffenbøffen
Skrevet
Andro skrev (10 minutter siden):

Klitoristelling? 😂 Hvor ofte tok du oppvasken - i %?
Kan vi telle hvor høy adel menn som ser på sex som en slags tjeneste?

Oj, det er høyt. Jeg kan ikke lagre alt. jeg lagrer stort sett bare det  som er spesielt ufint eller påstander. Ja venldig mange innlegg har ingen påstander, bare observasjoner de har i hodet.

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (3 timer siden):

Har dere lagt merke til det, kvinner, at når dere tar opp tema som dreier seg om personlige preferanser, så kommer det alltid en sverm som skal bagatellisere og latterliggjøre behovene og følelsene dine, og de avsporer med tall og statistikker?

Når vi prater om hvordan vi vil fordele ansvar og oppgaver hjemme, etter jobb, kommer det alltid en kruttskalle med en statistikk.

De som ser ned på kvinner prøver å ugyldiggjøre det vi sier med å presentere avsporinger, og prøve å støye så mye at det skal bli vanskelig for oss å dele erfaringer.
Hersketeknikker som er veldig lette å se, og som er et stort mønster av kommunikasjonsstrategien til de middelaldrende gubbene på Kvinneguiden. Menn som hater kvinner blomstrer best der kvinner er.

Damer og menn har lit forskjellig sex behov. Vi menn kan bare kjøre på med en rask knull og være fornøyd. Damer trenger ofte lenger tid på å bli kåt. Trenger mer nærhet. Det er det dessverre ikke alle menn som forstår eller vil ikke forstå. Og også en del menn som gir blaffen og skal bare tilfredsstille seg selv Det er trist. Sex skal være en felles nytelse for begge med orgasme. Derfor må alle menn forstå det og være mer tålmodige med damene. Gi de god til med å kose masse med hele kroppen og ikke bare gå rett på fitta. Vise ømhet  og lyst til å gi dame nytelse. Det bør være slik for begge parter at om ikke den andre får nytelse så har du feilet.   Da mer jeg ikke at begge skal få orgasme hver gang men at det et utgangspunktet.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så matt av å se tråder som dette. Mister rett og slett litt motivasjon til å fortsette å tro at det finnes håp for samfunnet. Ønsker dere alle, fra bunnen av mitt hjerte, kun det beste. Kun positive vibber, erfaringer, og ikke minst litt positiv karma. ❤️ 

Anonymkode: 4521b...209

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg blir så matt av å se tråder som dette. Mister rett og slett litt motivasjon til å fortsette å tro at det finnes håp for samfunnet. Ønsker dere alle, fra bunnen av mitt hjerte, kun det beste. Kun positive vibber, erfaringer, og ikke minst litt positiv karma. ❤️ 

Hva mener du med dette?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Helene1982 said:

Hva mener du med dette?

Ikke noe annet enn det som står skrevet. Ingen skjulte beskjeder. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe annet enn det som står skrevet. Ingen skjulte beskjeder. 

Ja da blir vi matt av ulike ting. Jeg blir matt av: mister kvinner verdi når de har sex, er det slitsomt for menn om kvinner ikke får orgasme, hva mener dere egentlig om eldre, singe kvinner. Så har vi jo voldtektsrådene der jeg har fortalt om at jeg har blitt voldtatt, og fått til svar: volteksttallene i Norge stemmer ikke i følge tallene i Ghana (eller noe) + man må visst skrive kotrakt om man skal ha sex nå for å ikke bli anmeldt. det gjør meg matt + alle trådene der kvinner omtales som høl o.l. det gjør meg matt.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke snart an å få en samletråd for alle disse trådene hvor noen menn og noen kvinner skal sitte å skrive dritt om hverandre!!!

JEG ER SÅ LEI!

Anonymkode: b4794...28f

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Helene1982 said:

Ja da blir vi matt av ulike ting.

Med tanke på at vi er ulike og unike individer så er ikke det akkurat banebrytende. 🤷‍♂️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Med tanke på at vi er ulike og unike individer så er ikke det akkurat banebrytende. 🤷‍♂️

nope

Gjest Huldertøsa
Skrevet

Hva i all verden snakker du om? Høres ut som du har vært med feil type menn. Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 timer siden):

Nei, jeg har ikke lagt merke dette og KG er uansett kun litt morsomt tidsfordriv som ikke gjenspeiler det virkelig liv.

Anonymkode: 81f10...79a

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...