Gå til innhold

Er jeg et dårlig menneske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jente jeg likte godt, men så ble hun sammen med en eldre mann som utsatte henne for vold og det som er. Han var hennes første. Jeg vet ikke om hun heller ville ha han enn meg fordi han var eldre eller hadde penger, men det får jeg heller aldri vite. Nå vil hun plutselig ha meg, men selv om jeg har følelser vil jeg ikke være han som blir valgt til sist. Er jeg et dårlig menneske som føler en slags blandet følelse mellom sorg, avsky og litt selvgodhet når jeg tenker på henne?

Anonymkode: 0707b...382

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er jeg et dårlig menneske som føler en slags blandet følelse mellom sorg, avsky og litt selvgodhet når jeg tenker på henne?

Ja, jeg vil si du er på god vei. Jeg har ærlig talt litt vanskelig for å tro på innlegget ditt, men vi kan late som om det er ekte. Forhåpentligvis er du ung? Livet består av feilskjær, erfaringer, og nye muligheter. Denne jenta er noe du kunne ha brukt til å få livserfaring og positive opplevelser. I stedet sitter du og dyrker din bitterhet,  og det er i hvertfall ikke noe jeg unner henne å komme i befatning med. 

Desto lenger du velger å leve slik, desto vanskeligere blir det å finne en kjæreste som ikke har valgt andre både en og fem ganger.  Far din.

Anonymkode: 53e1d...281

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja du er et dårlig menneske 

Anonymkode: 706a8...aa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en jente jeg likte godt, men så ble hun sammen med en eldre mann som utsatte henne for vold og det som er. Han var hennes første. Jeg vet ikke om hun heller ville ha han enn meg fordi han var eldre eller hadde penger, men det får jeg heller aldri vite. Nå vil hun plutselig ha meg, men selv om jeg har følelser vil jeg ikke være han som blir valgt til sist. Er jeg et dårlig menneske som føler en slags blandet følelse mellom sorg, avsky og litt selvgodhet når jeg tenker på henne?

Ja, og det er en veldig primitiv følelse!! 😅 det er jo flaut. 

Anonymkode: 86a1f...951

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er et menneske og har mennesklige følelser til noen som aviste deg.

Anonymkode: 57284...1f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud. Hun valgte deg bort for en annen og kom krypende når den andre viste seg å være et dårlig valg. Ha respekt nok for deg selv til å avslå henne. 

Anonymkode: ad65b...305

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

[..]

Er jeg et dårlig menneske som føler en slags blandet følelse mellom sorg, avsky og litt selvgodhet når jeg tenker på henne?

Ikke veldig stilig å føle "skadefryd" ovenfor noens elendighet.

Men fullt forståelig om du ikke er særlig fristet av ei som tidligere har valgt en annen fremfor deg.

… hvis det er dette som faktisk skjedde, da.

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (16 minutter siden):

Ikke veldig stilig å føle "skadefryd" ovenfor noens elendighet.

Men fullt forståelig om du ikke er særlig fristet av ei som tidligere har valgt en annen fremfor deg.

… hvis det er dette som faktisk skjedde, da.

Uansett dumt å slå fra seg interesse fra en dame man har følelser for, bare fordi hun ikke er jomfru. Menn må seriøst slutte med denne jomfrujakten sin.

Anonymkode: f02e5...f05

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uansett dumt å slå fra seg interesse fra en dame man har følelser for, bare fordi hun ikke er jomfru. Menn må seriøst slutte med denne jomfrujakten sin.

Altså, når jenta velger en annen så betyr det noe. Hvis en mann er bare ute etter jomfruer er det sykt ja, men det er en annen situasjon her.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså, når jenta velger en annen så betyr det noe. Hvis en mann er bare ute etter jomfruer er det sykt ja, men det er en annen situasjon her.

Han elsker henne fortsatt, men føler at det er ekkelt at hun har blitt "brukt" av EN annen mann. Altså, han vil ha ei jomfru. Det er sykelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er et elendig menneske som føler på selvgodhet når du tenker på ei stakkars jente som opplevde vold. Du bør jobbe kraftig med deg selv før du blir sammen med noen.

Anonymkode: 7cf0a...018

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han elsker henne fortsatt, men føler at det er ekkelt at hun har blitt "brukt" av EN annen mann. Altså, han vil ha ei jomfru. Det er sykelig.

Det er ikke sykelig å føle misnøye for noen som aviste deg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å slite. Alle har en fortid. 

Anonymkode: 215c4...d42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Men da er det helst fordi man ikke har blitt funnet god nok første gangen, ikke fordi dama er ekkel og avskyelig fordi hun har hatt sex. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei. Men da er det helst fordi man ikke har blitt funnet god nok første gangen, ikke fordi dama er ekkel og avskyelig fordi hun har hatt sex. 

Tror du ikke at at TS kan føle seg mindreverdig fordi kvinnen han elsker ikke følte han var "bra nok" første gangen? Han kan være jomfru selv som spiller opp jomfru tingen med kvinnen. Jeg tror ikke at han krever at alle kvinner skal være jomfru, men det handler spesifikt om han og henne. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe galt i å føle sånn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror du ikke at at TS kan føle seg mindreverdig fordi kvinnen han elsker ikke følte han var "bra nok" første gangen? Han kan være jomfru selv som spiller opp jomfru tingen med kvinnen. Jeg tror ikke at han krever at alle kvinner skal være jomfru, men det handler spesifikt om han og henne. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe galt i å føle sånn.

Selvfølgelig kan han føle seg mindreverdig på grunn av det og ha såre følelser. Men å føle AVSKY overfor henne fordi hun har hatt sex, og være selvgod/føle skadefryd for at kvinnen han liksom har følelser for, har blitt mishandlet, er psycho.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

jo, det er det.. du kan jo være den neste... og da har du null behov for en som skal godte seg over lavkvalitetsfølelser. 

Anonymkode: 86a1f...951

AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen i han andre.. Hva føler du for henne?

Anonymkode: 3b0c4...721

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig ville jeg skygget banen og funnet meg en annen. 

Av min erfaring så har alltid damene med volds bagasje vært et hælvette. 

Anonymkode: fd0c7...d08

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...