Gå til innhold

Jeg trekker meg hver gang en dame fra Tinder vil treffes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så ofte det skjer at en dame vil treffe meg, men den lave selvtilliten og alle dealbreakerne jeg føler jeg har fører til at jeg trekker meg fra å møtes.

Jeg er overbevist om at å treffes ikke er vits, og at daten finner ut at jeg ikke er noe å satse på. Jeg har en del ting som er vanskelige for meg, men som alle andre fikser greit. Går ikke i detalj, men i mine øyne er det ting som alle forventer at man kan og klarer. Men jeg klarer det ikke.

Hvordan skal jeg tørre å møte noen og være meg selv med stolthet?

Anonymkode: 7a691...140

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

N, du må bare innse at du har for mange issues til å kunne date noen akkurat nå. Fiks det før du projiserer egne ting over på andre.

Anonymkode: 0e497...837

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

At du har vansker tenker jeg at alle respekterer. Man kan velge deg eller velge deg bort, om du er deg selv.
At du er en drittsekk som lokker folk utpå, men ikke tar steget derimot; det er ikke greit.
Slett den profilen, eller vis at du mener det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg aldri spilt Tinder, men om du stadig trekker deg fra avtaler om å møtes, vil du jo bli sett på som useriøs.

Om du ikke skal møte noen der, er det vel bare å slette programmet?

Anonymkode: bfbcc...a19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nå har jeg aldri spilt Tinder, men om du stadig trekker deg fra avtaler om å møtes, vil du jo bli sett på som useriøs.

Ca halvparten av dem som spiller Tinder såpass bra at de faktisk kan møte noen, lar være å gjøre det. Det ligger i menneskets natur, å søke bekreftelse, og dele litt oppmerksomhet. Noen mener at dette ikke er en legitim måte å bruke spillet på, men det står faktisk ingen ting i reglene om at man må møtes.

Anonymkode: 9b104...903

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (55 minutter siden):

At du har vansker tenker jeg at alle respekterer. Man kan velge deg eller velge deg bort, om du er deg selv.
At du er en drittsekk som lokker folk utpå, men ikke tar steget derimot; det er ikke greit.
Slett den profilen, eller vis at du mener det.

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg avtaler ikke møter for så å ikke dukke opp.

Jeg kommer med unnskyldninger for at jeg ikke har mulighet til å treffes.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg avtaler ikke møter for så å ikke dukke opp.

Jeg kommer med unnskyldninger for at jeg ikke har mulighet til å treffes.

Du trenger muligens bare en chattepartner? Det finnes i så fall muligheter for å oppnå dette, uten at du skal skuffe Tindermatcher på løpende bånd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du trenger muligens bare en chattepartner? Det finnes i så fall muligheter for å oppnå dette, uten at du skal skuffe Tindermatcher på løpende bånd. 

Dette! 

Har opplevd selv en fyr som bare vil skrive og kommer med ørten dårlige unnskyldninger for å ikke treffes. 

Jeg prøver å ikke la det gå inn på meg, men det var jo litt sårende etter vi hadde skrevet så mye og hadde så mye til felles. 

Det er bare å treffes, du må øve deg på å ikke legge så mye i det.. prøv å treffe nye mennesker uten noen andre forventninger enn å bare møte opp. Kanskje ikke skrive så mye først? For at det ikke skal bygge seg opp så mye forventninger🤷‍♀️

Anonymkode: 922c2...b85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg ts, er dame, og går i terapi for å endre det mens jeg har satt dating på pause. Anbefales! 

Anonymkode: 15022...f92

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke så ofte det skjer at en dame vil treffe meg, men den lave selvtilliten og alle dealbreakerne jeg føler jeg har fører til at jeg trekker meg fra å møtes.

Jeg er overbevist om at å treffes ikke er vits, og at daten finner ut at jeg ikke er noe å satse på. Jeg har en del ting som er vanskelige for meg, men som alle andre fikser greit. Går ikke i detalj, men i mine øyne er det ting som alle forventer at man kan og klarer. Men jeg klarer det ikke.

Kan du ikke bare være deg da…? Du trenger ikke å være så jævla stolt hehe.. selv om det er digg seff, men liksom, hvis du ikke er det så,. Liksom bare vær deg? 😅😅

Anonymkode: 3906f...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god selvtillit, men er så lei av å bli såret av menn så jeg rømmer hver gang noen foreslår en date. 

Anonymkode: d4ef5...575

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har god selvtillit, men er så lei av å bli såret av menn så jeg rømmer hver gang noen foreslår en date. 

Enkelte menn forbyr jo også kvinner å ha selvtillit.. man får lov til å ha god selvtillit når det kommer til å please akkurat den mannen da… da synes de selvtillit er praktisk 😂 Gud, glad slipper sånt tøys nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enkelte menn forbyr jo også kvinner å ha selvtillit.. man får lov til å ha god selvtillit når det kommer til å please akkurat den mannen da… da synes de selvtillit er praktisk 😂 Gud, glad slipper sånt tøys nå. 

Jeg droppet alt som var av nettdating, prat eller lignende. Viser menn meg interesse utenom så avslår jeg tvert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg droppet alt som var av nettdating, prat eller lignende. Viser menn meg interesse utenom så avslår jeg tvert. 

Trist at det blir slik. I alle fall om man egentlig ønsker et forhold, men man har mistet troen på det motsatte kjønn.

Akkurat nå er jeg i kontakt med ei jente som virker veldig søt. Vil de samme tingene som meg. Men jeg tenker problemer og ikke muligheter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trist at det blir slik. I alle fall om man egentlig ønsker et forhold, men man har mistet troen på det motsatte kjønn.

Akkurat nå er jeg i kontakt med ei jente som virker veldig søt. Vil de samme tingene som meg. Men jeg tenker problemer og ikke muligheter.

Hva slags problemer tenker du om henne da? Det bunner nok i din egen usikkerhet og det kan du få hjelp i terapi for :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva slags problemer tenker du om henne da? Det bunner nok i din egen usikkerhet og det kan du få hjelp i terapi for :)

Tenker ikke problemer med henne. Bare meg selv og på områder jeg ikke føler meg god nok. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Og nå blir jeg spurt om å treffes, og jeg føler for å backe ut. Hvorfor må alt skje så fort?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 15.40):

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og nå blir jeg spurt om å treffes, og jeg føler for å backe ut. Hvorfor må alt skje så fort?

Men hvordan skal du egentlig komme videre om du bare backer ut?

Hva er det verste som kan skje, liksom? Syns du det er flaut eller ukomfortabelt? Hva er frykten? Redd for å bli avvist?

Anonymkode: 1013a...22e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 18.10):

Akkurat slik er jeg også…. Desverre :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 15.40):

Først og fremst. Er du helt ærlige Tinder profilen din? Profilbildet ligner på deg og du er den du beskriver deg som? Er jo mange som går på den smellen, både kvinner og menn. Sier seg selv at det ikke er lett å møte ei om du har lurt henne litt og du ikke er den du utga deg for, både av utseende og egenskaper.

Er du ærlig, må du bare bryte barrieren. Da har hun valgt deg ut i fra det du ærlig har fortalt og så får det bære og briste.
Jeg vet derimot det er lettere sagt enn gjort. Har selv vært der. Men som du vet, den som intet våger intet vinner. Sånn er det bare.

Anonymkode: 15e05...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...