Gå til innhold

Hvis en fyr kaller deg deilig, da vil han bare ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har blitt kalt deilig og sexy.😊 så har de bare vært ute etter sex, 3.date så har ene sagt  til meg: ta på meg nå der nede, ahh  du gjør meg kåt,( kysset på parkeringsplassen. Sistemann jeg møter fremdeles kaller meg flott, sender jeg en nattaselfie svarer han: søte pene øyne har du. Ikke noe sexisistisk. 😊selv har jeg erfart dette. At mange menn som kun vil ha sex,gir komplimenter for kropp og slikt... mens en som vil ha forhold viser det tydelig at han er seriøs. Ikke maser om sex, er forsiktig, går forsiktig frem, ikke pusher. Flere som har erfart det samme? Hvilke andre tegn gir en mann over melding at han vil ha forhold?

Anonymkode: e65c9...391

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sexistisk, faktisk? Nei nei nei nei.... 🤦‍♂️
Men det er jo bra, da.

Folk er forskjellige. Noen gjør kanskje sånn som du har erfart, andre ikke.

Anonymkode: 1fb05...641

Skrevet

Sexistisk? 😅 Bare tull det du skriver. En mann som ønsker ett forhold ønsker også en deilig kjæreste, og klarer å utrykke det. Kalte kjæresten min deilig selv før vi møttes, helt naturlig for meg å utrykke det om jeg synes en dame jeg liker er deilig. Sier ikke at din erfaring er feil, men dette er nok ikke normen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 25 år. Første gang vi møttes kalte han meg deilig og sexy. Vi hadde også sex. Han kontaktet meg igjen kjapt etter, og vi har vært sammen siden ❤️

Anonymkode: 55335...158

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt lov for begge kjønn å kalle hverandre deilig også når man er ute etter kjæreste. Jeg har kalt en mann jeg ville bli kjæreste med for deilig. 

Anonymkode: abae5...c0a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull.

Anonymkode: b4a7e...529

• Liker 1
Skrevet
Arild37 skrev (6 timer siden):

Sexistisk? 😅 Bare tull det du skriver. En mann som ønsker ett forhold ønsker også en deilig kjæreste, og klarer å utrykke det. Kalte kjæresten min deilig selv før vi møttes, helt naturlig for meg å utrykke det om jeg synes en dame jeg liker er deilig. Sier ikke at din erfaring er feil, men dette er nok ikke normen 

Joda, men da varierer man komplimentene.

Bare «deilig, sexy, heit» = pule.

Disse tingene+smart/intelligent osv kan fortsatt være kun pule, men man får nok mer den «søte» kommunikasjonen og dersom folk muligens er interessert i noe mer.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel stemme litt ja. Han som nå er kjæresten min sa til meg at jeg var deilig, vakker osv, men han viste i tillegg at han var seriøs. Han sa heller ikke de tingene før vi begynte å bli mer intime. Maste ikke om sex med engang og ville bli kjent med meg. Han ville også gjøre andre ting sammen med meg og var ikke veldig på for å invitere meg med hjem helt i begynnelsen.

Jeg setter egentlig pris på komplimenter som går på kropp og utseende også, men ikke når det er omtrent det første han skriver. Det opplever jeg ofte som negativt, men etterhvert når man er blitt kjent så synes jeg at det er veldig hyggelig å høre.

Anonymkode: b09f5...2a7

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...