Gå til innhold

Sprek nok i sengen?

Fremhevede innlegg

Gjest Voksen mann
Skrevet

Jeg spør her for ikke å pese kjæresten med vanskelige spørsmål. Saken er den at jeg er 48 og min kjære er rundt 30. Vi har det helt topp seksuelt. Tidligere tenkte jeg ikke noe over yteevne i sengen, men i min alder begynner man å tenke litt av hvert. Så jeg spør rett ut: Er det stor forskjell på en mann på 30 og en på 50?

Jeg tror egentlig at jeg holder meg bra. Vi har i gjennomsnitt sex hver dag. Noen ganger har vi vært oppe i 3-4 ganger på et døgn. Og jeg snakker ikke om noen kjappe runder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nesten 50 og husker vel dengang du var 30?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Så lenge man holder den fysiske formen god og i tillegg bevarer evnen til å leke kan jeg ikke tro at en 50-åring skal ha noe å frykte mot oss jyplinger i 30-årene.

Skrevet

Jeg har aldri vært sammen med noen på 50, men etter det du sier, holder du deg bra!

Ikke alle menn på 30 er like spreke!

Gjest Voksen mann
Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at yteevne bare er en liten del av hele "pakken" og så lenge man har det bra sammen... Uansett, så ser man jo veldig mye fokus på akkurat virilitet og utholdenhet. Joda, jeg husker da jeg var 30. Men det blir som med bremsene i en bil. Man merker ikke så godt selv at de blir dårligere dag for dag. Den største forskjellen påvirkingen av alkohol. Før i tiden spillte det ingen rolle. Mens i dag tar junior ferie etter noen halvlitere :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...