MariaSK Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Hei. Trenger bare å dele noen tanker her fordi jeg er så utrolig usikker på hva som skjer. Jeg møtte en fyr via felles venner for 2 måneder siden. Vi har tilbragt mye tid sammen etter det, har utrolig mye til felles og har hatt det helt fantastisk sammen. Han har sendt meg mange meldinger i løpet av denne perioden, og så og si alltid har det vært han som har startet meldings samtalene, og jeg har fulgt opp hver gang. Han har sagt flere ganger at han liker meg godt. For 3 uker siden dro han på en jobbtur og ble borte en uke. I løpet av denne uka ble det ikke sendt noen meldinger mellom oss og verken ham eller jeg startet noen samtale. Jeg sendte til slutt en melding hvor jeg lurte på om han er tilbake i byen vi begge bor i men han svarte at han ikke var tilbake enda men at han kom tilbake neste dag. Siden dette (de siste 2 ukene) har det vært mye mindre kontakt. Det er fremdeles han som sender første melding, men han har ikke foreslått å møtes. Det kan gå flere dager mellom hver gang vi har kontakt. Jeg har foreslått flere møter, men da har han enten svart på noe annet eller skrevet at det ikke passer. På torsdag startet han igjen en samtale hvor han skrev at han hadde vært ute, og lurte på om vi skulle treffes. Da var klokka 23.. jeg skrev at det var litt sent, men foreslo å møtes neste dag. Dette kunne han ikke, da han hadde andre planer. Jeg er sikker på at om jeg tar dette opp med han, vil han si at jeg har tolket dette feil. Jeg er 37 år og ønsker et seriøst forhold og er uansett skeptisk til å gå inn i et forhold med noen som bare er middels interessert eller ikke interessert i det hele tatt. Jeg tenker selv at om han hadde vært interessert ville han gitt mer intiativ til å faktisk møtes. Hva tenker dere om alt dette?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Hvis han ringer kl 23 er det et dårlig tegn. Ville bare brutt kontakten. Anonymkode: 405e6...30e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Hvis du må spørre her er det også et dårlig tegn. Anonymkode: 04c8e...798 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Har dere hatt sex? Du har visst blitt hans tømmestasjon. Kontakter deg bare når han har behov for kos og sex på kvelden. Anonymkode: 7d121...120 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tømmestasjon Anonymkode: 7d121...120 Nå har jeg hørt det og 😂 Anonymkode: 04c8e...798
MariaSK Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2023 TS her. Vi har bare hatt sex en gang, noen dager før han dro på jobbtur. Vi hadde det ikke siste gangen vi så hverandre. Det skal sies at han har tatt initiativ til å møtes flere ganger tidligere, og har ikke hatt følelsen av at han har vært opptatt at å ha sex med meg da. Det er først de siste 2 ukene jeg føler interessen hans har dabbet av.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Spørs om han har møtt noen andre da? Noen er jo bare slik, at dem holder «kortene» åpne. Jeg møtte også en fyr for litt siden, hadde det skikkelig fint sammen osv. Pga jobb og litt andre ting på privaten gikk det noen uker der vi ikke kunne møtest fysisk. Da ble han mindre og mindre på.. Så plutselig hadde han vist begynt å date noen andre. Jeg tok det opp med han, for vi hadde jo datet i 1 mnd. Fikk da beskjed om at selv om han datet meg, så holdt han også kortene åpne for evt andre.. 🤷♀️Opplever at mesteparten av mannfolka er slik. Selv er jeg av den at jeg klarer ikke å fokusere å date flere samtidlig.. Anonymkode: 13718...e6a
MariaSK Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2023 Takk for svar. Det er det jeg har begynt å mistenke, at han har møtt noen andre.. tenker at jeg bare må forkaste han. Viser han ikke lenger interesse er han vel ikke interessert, uavhengig av hva grunnen er.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 Han ser nok på din passivitet som manglende interesse. Anonymkode: ad722...7e3 1
Andro Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 Det skjedde noe på den jobbturen, som drar oppmerksomheten hans til noen andre enn deg. Han velger å opprettholde bittelitt kontakt med deg (breadcrumbing) for å ha deg på reservebenken. Når han ringer deg kl 23 så er det fordi hun andre, som han skal treffe dagen etter, ikke er tilgjengelig så seint på kvelden. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har jeg hørt det og 😂 Anonymkode: 04c8e...798 Velkommen til KG, jeg skjønner at du er ny her 😃 130+ treff på «tømmestasjon» Anonymkode: 3cdf4...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå