Gå til innhold

Er kg folk opptatt av negativitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Feks:En tråd om steder i Norge du ikke vil bo, mange svar. En tråd om beste stedet å bo, 0 svar.

Dette er bare ett eksempel,  men ser at trenden på kg, er at negative tråder suger kommentarer som fluer på fluepapir. Mens de rettet mot noe positivt står ubesvart. Bortsett fra telletråder ol da. De er jo ikke negative 

Anonymkode: 686f5...4bf

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser kommentarer oftere enn å kommentere selv og tanken har slått meg veldig ofte, så du har nok helt rett. Inntrykket jeg har av folk på kg er at de liker å lire av seg negativitet, og klare til å gå til angrep på andre. Det er en sjelden gang jeg ser noen er greie i trådene. Underholdene å lese og lære å bli kjent med folk på kg. 

Anonymkode: db6a4...083

• Nyttig 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Feks:En tråd om steder i Norge du ikke vil bo, mange svar.

For denne spesifikke tråden vil jeg anbefale deg å gå inn på den og lese svarene der, det er en grunn til at nettopp denne tråden har fått en del svar.

Utover det, så er jeg nok enig med deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Feks:En tråd om steder i Norge du ikke vil bo, mange svar. En tråd om beste stedet å bo, 0 svar.

Dette er bare ett eksempel,  men ser at trenden på kg, er at negative tråder suger kommentarer som fluer på fluepapir. Mens de rettet mot noe positivt står ubesvart. Bortsett fra telletråder ol da. De er jo ikke negative 

Enig med deg.

Anonymkode: 34497...ae5

Gjest Lurven
Skrevet

De fleste er jo mest opptatt av negative ting, det er jo derfor det er mest negative innslag på nyhetssendinger på TV feks

AnonymBruker
Skrevet
Lurven skrev (7 minutter siden):

De fleste er jo mest opptatt av negative ting, det er jo derfor det er mest negative innslag på nyhetssendinger på TV feks

Derfor ser jeg aldri på nyheter 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Derfor ser jeg aldri på nyheter 🤣

🤣🤣🤣 jeg må hoppe over nyheter jeg også ofte, for orker ikke 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...