Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann og jeg lå å pratet i går kveld. Så spurte han : Hva tenner du på, hva skal til for at hvis du ser en mann på gata, at du får lyst på han? Pent ansikt, kropp, rompa, helheten? 

Jeg ble egentlig litt satt ut. Å svarte at jeg kan ikke svare på det. For jeg ser ikke menn på gata jeg vil ha sex med. Jeg tenker ikke slik. Jeg tenner på og har kun lyst på sex med deg. Klart det er kjekke menn, men jeg vil jo ikke ligge med de for det. 

Er det slik han tenker? Går han rundt å ser damer han kunne tenke seg å ligge med? Ut i fra spørsmålet hans så tenker jeg jo at han går å har lyst på andre damer... Jeg svarte videre at det som gjerne tenner meg er når du tar på meg, spesielt rumpa. Kysser meg på halsen. 

Jeg sendte jo spørsmålet i retur. Å nei, han så ikke damer han ville ha sex med. Å sa videre, det er som en bil. Mange fine biler men jeg vil jo ikke prøvekjøre alle for det... 

Hva som tente han klarte han ikke å svare på. Men sa selvfølgelig liker jeg å se deg i bukser / kjoler som viser rumpa di, formene dine. Tenner jeg ikke mannen min? Jeg spurte om han noen gang tenkte at nå hadde det vært deilig å hatt seg med kona? Nei , det tenkte han aldri. Når du er på jobb da, og vi har hatt deilig sex kvelden føre, tenker du i blant på det? Nei, det gjør han ikke. Men på kvelden da, tenker du at i kveld vil jeg ha sex? Nei, tenkte heller aldri det.

Altså, jeg fikk liksom følelsen av at han ikke tenner på meg, eller har lyst på meg. 

Er jeg litt på jordet her, eller?  Vi har jo sex, ikke ofte. 1 - 2 ganger i uka kanskje. Har vært sammen i 24 år. 

Anonymkode: c22c7...518

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel litt naiv?

Menn ser ofte kvinner de vil ha sex med. Det er slik de er skrudd sammen.

Kvinner trenger ofte følelser for å ønske sex. Men ikke alle.

Anonymkode: 4f14b...d33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er vel litt naiv?

Menn ser ofte kvinner de vil ha sex med. Det er slik de er skrudd sammen.

Kvinner trenger ofte følelser for å ønske sex. Men ikke alle.

Anonymkode: 4f14b...d33

Ja mulig jeg er det 😄 

Anonymkode: c22c7...518

Skrevet

Menn tenner på det de ser, kvinner tenner på det de hører. Derfor sminker kvinner seg og menn lyver. 

Du overtenker 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...