AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Del Skrevet 21. mai 2023 Hvor får man kjøpt babykliste Anonymkode: 26ed2...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 27. mai 2023 #2 Del Skrevet 27. mai 2023 jeg kjøpte herfra, men er visst ikke på lager akkurat nå, ser jeg 🙂 https://graviditetsshoppen.dk/shop/fructus-femina-955p.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. mai 2023 #3 Del Skrevet 28. mai 2023 Forebyggende middel mot abort ..det høre jo ikke ut som røde flagg....rart ikke leger, Rikshospitalets og gynekolog bet folk som har mistet eller prøver å bli gravide bruke dette. Min mening at dette høres jo tullete ut. Den finnes jo ingen middel som kan holde på et embryo eller baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg brukte det da jeg prøvde, hjalp ikke. Anonymkode: a4be5...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå