Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30-årene, og har aldri egentlig datet. Har vært i to lange forhold i 20-årene. Vært singel i 1,5år nå, og har ikke orket Tinder ol. Ikke særlig intr. i å snakke med menn ute på byen heller. Virker så slitsomt å skulle begynne "helt på nytt" med en "fremmed" igjen.

Fikk nylig kontakt med en "gammel flamme", som jeg hadde sex med noen ganger, for 8-9år siden. Jeg likte mye ved han, men synes vi var litt ulike den gangen til at det ble noe mer, og jeg endte opp med en annen. Nå er vi eldre, single, og livet er annerledes for oss begge. Vi tekster, sender bilder og igår sa han at han savnet meg og har tenkt mye på meg i disse årene. Han sier at hvis han finner en jobb i min by, er han villig til å flytte tilbake. Vi skal møtes i sommer, men jeg er redd for å gi han forhåpninger. Hva om vi møtes og han tror dette skal bli noe mer? Hva om vi ikke er tiltrukket av hverandre lenger? Jeg er dårlig på å avvise folk og lite erfaring med dating, samt at jeg er redd for å innlede noe nytt, med mindre det føles veldig bra.

Anonymkode: 379ad...eb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enn så lenge er dere jo kun på tekste fasen. Hadde bare sagt du gleder deg til å treffe han og så ta det videre derfra. 

Skjønner ikke helt hvorfor du er redd for å gi han forhåpninger? Du lover han jo ikke noe på et så tidlig tidspunkt. Da handler det jo om å bli bedre kjent og se om det er noe å bygge videre på og dette gjelder jo for begge parter.

Det at han er villig til å flytte tilbake er jo positivt. 

Senk skuldrene.

Anonymkode: f667f...008

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke legger opp til at det skal bli dere men holder deg litt på avstand, ikke for hyppig kontakt, venter til sommeren og ser hva som skjer da og sier fra til han hvis han sier at han skal flytte at du ser frem til å bli bedre kjent og ta opp kontakten da, så skjønner han at dere bare skal date og ikke hoppe rett i noe forhold. Hadde jeg vært deg hadde jeg faset ut kontakten i mellomtiden så du ikke bygger opp masse forventninger hos han 

Anonymkode: 21e7f...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...