Gå til innhold

Piercing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tatt piercing for å piffe opp sexlivet? Fikk dere ønsket effekt elller er det oppskrytt ? 

Anonymkode: b7f34...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjenner ei som har to ringer der nede.. og for hver gang de klinker sammen, kjenner hun på det godt på klitten.

Ikke oppskrytt for min del, om dama har ei kule på tunga iallefall, men det er heller ikke nødvendig. Jeg lurer heller motsatt, om kvinner liker at mannen hadde hatt ei kule på tunga? Jeg vil tro tungespissen gjør den samme nytten.. Eller hva med piercing på pikken?😊

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt piercing både i klitorishetta og indre kjønnslepper, samt tunge og brystknopp. Null effekt for noe. Oppskrytt i seksuell sammenheng, de som sier noe annet lyver 😅

Anonymkode: 9c001...034

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Har hatt piercing både i klitorishetta og indre kjønnslepper, samt tunge og brystknopp. Null effekt for noe. Oppskrytt i seksuell sammenheng, de som sier noe annet lyver 😅

Må nå øke spenningen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig.

For mitt vedkommende gjorde det sex bare dårligere. Mer knot.

Anonymkode: 70359...047

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må nå øke spenningen?

Neh, kanskje i de to minuttene man ventet på et orgasmisk mirakel 😅🤣 Seriøst det teiteste jeg har gjort i seksuell sammenheng. Ligger tusen ganger mer i forventingene enn selve resultatet 🤪

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig.

For mitt vedkommende gjorde det sex bare dårligere. Mer knot.

Anonymkode: 70359...047

Støttes 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke møtt ei dame som ikke innrømmer at det gir henne nada, men som tar en spansk en til mannfolk om effekten, for å please tankerekken deres 😅 Og nei, det gir damer null ekstra, selv med 224 ringer i penis/forhuden 😆

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neh, kanskje i de to minuttene man ventet på et orgasmisk mirakel 😅🤣 Seriøst det teiteste jeg har gjort i seksuell sammenheng. Ligger tusen ganger mer i forventingene enn selve resultatet 🤪

Hvor mange hadde du ? 

Skrevet

Jeg tror kvinner på KG har talt, piercingen gir ingen annen effekt enn til pynt.. men behold den på tunga please😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...