AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #161 Skrevet 26. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå): Fordi elskerinner ofte er myye styggere enn kona. Av en eller annen grunn. Min erfaring også! Hun dekker et behov for å bli sett og ingenting mer. Derfor trenger hun ikke være vakker. Nok at hun dum nok til å hi han det han vil ha. Anonymkode: 2f9af...810 3 1
Badebuksa2.0 Skrevet 26. mai 2023 #162 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring også! Hun dekker et behov for å bli sett og ingenting mer. Derfor trenger hun ikke være vakker. Nok at hun dum nok til å hi han det han vil ha. Anonymkode: 2f9af...810 Jepp.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #163 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min erfaring også! Hun dekker et behov for å bli sett og ingenting mer. Derfor trenger hun ikke være vakker. Nok at hun dum nok til å hi han det han vil ha. Anonymkode: 2f9af...810 Min mann var emosjonelt utro. Snappet og tekstet ei såkalt gammel «venninne». Når jeg fant det ut ble jeg sjokkert over hvor lite pen og attraktiv hun var. Både overvektig og lite vakker. Ingenting spesielt ved henne i det hele. Jeg er tynn og smellvakker i forhold og menn snur seg etter meg på butikken. Mannen min sa det rett ut. Det var ikke derfor han hadde gjort det. Han hadde ingen intensjoner om å gjøre noe med henne eller ønske om å være med henne. Han holdt henne på gress og brukte henne til å få bekreftelse når selvbilde hans var dårlig. Anonymkode: 2f9af...810 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #164 Skrevet 26. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (11 minutter siden): Fordi elskerinner ofte er myye styggere enn kona. Av en eller annen grunn. Statistikken viser at det er slik. Så at hun er mye mer unik, vakker og slank enn den kjedelige, feite og stygge kona, er som regel ikke tilfellet. Anonymkode: 7f75b...83b 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #165 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min mann var emosjonelt utro. Snappet og tekstet ei såkalt gammel «venninne». Når jeg fant det ut ble jeg sjokkert over hvor lite pen og attraktiv hun var. Både overvektig og lite vakker. Ingenting spesielt ved henne i det hele. Jeg er tynn og smellvakker i forhold og menn snur seg etter meg på butikken. Mannen min sa det rett ut. Det var ikke derfor han hadde gjort det. Han hadde ingen intensjoner om å gjøre noe med henne eller ønske om å være med henne. Han holdt henne på gress og brukte henne til å få bekreftelse når selvbilde hans var dårlig. Anonymkode: 2f9af...810 Samme med eksmannen min. Nå har jeg aldri syntes at jeg var noe fantastisk vakker, men jeg har et helt OK utseende. Elskerinna til eksen er virkelig mindre pen. Hun har også spilt en rolle som "vandrerpokale" i eksens omgangskrets - hun har vel ligget med både ham, broren hans og de to bestekompisene. Tre av dem var gift eller samboere da det foregikk, og ingen av dem ønsket å forlate kona/samboer for henne. Anonymkode: 7f75b...83b 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #166 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme med eksmannen min. Nå har jeg aldri syntes at jeg var noe fantastisk vakker, men jeg har et helt OK utseende. Elskerinna til eksen er virkelig mindre pen. Hun har også spilt en rolle som "vandrerpokale" i eksens omgangskrets - hun har vel ligget med både ham, broren hans og de to bestekompisene. Tre av dem var gift eller samboere da det foregikk, og ingen av dem ønsket å forlate kona/samboer for henne. Anonymkode: 7f75b...83b Klassisk ikke sant! De fleste er fornøyde der de er med konemor hjemme, men så lar de seg falle av disse easy kvinnene uten moral eller egenverd. Anonymkode: 2f9af...810
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #167 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klassisk ikke sant! De fleste er fornøyde der de er med konemor hjemme, men så lar de seg falle av disse easy kvinnene uten moral eller egenverd. Anonymkode: 2f9af...810 Hun bød virkelig på seg selv. Første gang de hadde seg, var på fest med masse felles venner, der de lå og hadde seg i rommet ved siden av, ganske høylytt. Eksen var døddrukken og skjønte svært lite av det som skjedde (det ifølge venninnen min som var på den aktuelle festen). Anonymkode: 7f75b...83b 1
Helene1982 Skrevet 27. mai 2023 #168 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Samme med eksmannen min. Nå har jeg aldri syntes at jeg var noe fantastisk vakker, men jeg har et helt OK utseende. Elskerinna til eksen er virkelig mindre pen. Hun har også spilt en rolle som "vandrerpokale" i eksens omgangskrets - hun har vel ligget med både ham, broren hans og de to bestekompisene. Tre av dem var gift eller samboere da det foregikk, og ingen av dem ønsket å forlate kona/samboer for henne. Anonymkode: 7f75b...83b Det er vel ikke toppligaen av menn som bryter tillitten til sin ektefelle for å ligge med samme person som sine søsken og venner, Og kaller HENNE vandrepokal? Om jeg ikke kan forvente av en partner at han ikke ligger med samme dame som alle han kjenner, og samtidig skryter av at det ikke var fordi han hadde følelser, men fordi alle i familien hans lå med henne og man må ligge med alle som tilbyr et ligg, må man se på et samarbeid om barna, men alt annet er jo nei. Det er ikke enten den som er utro sin feil eller den man er utro med, men det er mest den som er i et forhold. Den som er elsker/elskerinne bør respektere seg selv mer enn at man tar til takke med en person som ikke er lojal, og den som er utro, må enten jobbe med forholdet sitt, bli enige om åpent forhold, eller gå videre. Alt annet er unnskyldninger. 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #169 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 12.46): Kona er sur fordi hun bor med et rasshøl og er sliten av å være hushjelp, kokk og barnepike. En elskerinne slipper å være hushjelp og bo med et rasshøl. Hvis han flytter sammen med elskerinnen, så blir hun også sur og sliten. Anonymkode: 8039b...8df Denne var god😆👌🏻 Anonymkode: 773a9...6f8 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #170 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men å rakke ned på elskerinner er greit, ja? Er de ikke kvinner da? Anonymkode: cfc1f...c01 Ja, når de med viten og vilje har inngått en relasjon med en opptatt mann så. Den bedratte konen har ikke valgt dette. Det har elskerinnen. Jeg har en svigerinne som er elskerinne til mannen til en kollega, og jeg har mistet all respekt for henne. Den bedratte konen lever livet som om alt er normalt, for hun vet ingenting. (Jada, mannen er drittsekken her og jeg hadde aldri tilgitt ham. Jeg snakker heller ikke om kvinner som ikke vet at mannen er i et forhold). Anonymkode: c8eb8...4bf 2
Helene1982 Skrevet 27. mai 2023 #171 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, når de med viten og vilje har inngått en relasjon med en opptatt mann så. Den bedratte konen har ikke valgt dette. Det har elskerinnen. Jeg har en svigerinne som er elskerinne til mannen til en kollega, og jeg har mistet all respekt for henne. Den bedratte konen lever livet som om alt er normalt, for hun vet ingenting. (Jada, mannen er drittsekken her og jeg hadde aldri tilgitt ham. Jeg snakker heller ikke om kvinner som ikke vet at mannen er i et forhold). Anonymkode: c8eb8...4bf Svigerinne? Er hun sammen med et av dine søsken?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #172 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja det er det! Ei som ligger med en annen kvinnes mann er ingen medsøster. Ei elskerinne utsetter kone og barn for traumer og kaos. Ei elskerinne er egoistisk og ser kun seg selv! Uansett hvor deilig og snill en mann er, hadde jeg bedt han ordne opp på hjemmebane før jeg så mye som hadde tatt i han. Kvinner som involverer seg med gifte menn har en alvorlig karakterbrist og mangel på moral! De er i sin fulle rett til å si NEI til å bidra i noe så forkastelig som utroskap! Anonymkode: 2f9af...810 LOL. Dobbeltmoral. Det er ikke hun som "utsetter kone og barn for traumer", det er MANNEN din. Men ja, legg skylda på kjerringa. Men hvis du er gift med en drittsekk, finner han alltid på noe, med denne madammen eller noen andre Anonymkode: cfc1f...c01 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #173 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, når de med viten og vilje har inngått en relasjon med en opptatt mann så. Den bedratte konen har ikke valgt dette. Det har elskerinnen. Jeg har en svigerinne som er elskerinne til mannen til en kollega, og jeg har mistet all respekt for henne. Den bedratte konen lever livet som om alt er normalt, for hun vet ingenting. (Jada, mannen er drittsekken her og jeg hadde aldri tilgitt ham. Jeg snakker heller ikke om kvinner som ikke vet at mannen er i et forhold). Anonymkode: c8eb8...4bf Vel, kona har valgt en slik mann, først og fremst. Hun velger også ofte å ikke forlate mannen selv om hun vet at han har vært utro. Så... Anonymkode: cfc1f...c01 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #174 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, kona har valgt en slik mann, først og fremst. Hun velger også ofte å ikke forlate mannen selv om hun vet at han har vært utro. Så... Anonymkode: cfc1f...c01 Det er jo spesielt hvis de hr barn sammen. For å redde familien. Frem til barna er store. Anonymkode: 0e002...7d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #175 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg leser ikke at hun/ han mener slike forhold skal verdsettes. Jeg leser at det reageres på at den bedratte rakkes ned på. Anonymkode: fd900...011 Den bedratte? Altså kona? Deltar man i en tråd om utroskap bør man tåle å lese litt av hvert om de involverte. Det er den mørke sida av menneskesinnet og pardynamikk, dette. Ikke en tur i parken en sommerdag... Anonymkode: 7b060...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #176 Skrevet 27. mai 2023 De mennene får i pose og sekk. Spenningen med elskerinnen, og kona/samboeren som gir trygghet. Han kan skinne som som en flott familiemann ovenfor øvrig familie og venner. Hvorfor gå da? Anonymkode: 2f34a...653 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. mai 2023 #177 Skrevet 27. mai 2023 (endret) Som oftest handler det om lidenskap og økonomi. Er vel mer sjeldent at elskerinnen ender opp med drømmemannen. Og er han virkelig en drømmemann om han er utro? Vil tro terskelen for å være utro mot elskerinnen er temmelig lav da. Klart, noen få ganger er det ekte kjærlighet, men for min del er det forkastelig å utsette et annet menneske for et slikt svik. Før en puler en annen ha selvrespekt nok og nok respekt for partner at en først gjør det slutt. Endret 27. mai 2023 av WhisperingWind
Matas Skrevet 27. mai 2023 #178 Skrevet 27. mai 2023 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner og avsporinger. - Matas, mod. Endret 28. mai 2023 av Matas
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #179 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 19.11): Jeg har ikke brukt ord som tømmestasjon, men påpekt at folk som er langvarig utro er det fordi de foretrekker det sånn. Hvis ikke hadde de raskt gått fra kona og etablerte seg med elskerinna. Som jeg selv gjorde den gangen jeg var utro. Anonymkode: 7b060...ad9 Men som denne tråden prøver å belyse, så er det så enkelt og greit og lett som en plett å rive opp et hjem og snu livet på hodet for alle involverte. Det er ikke så sort/hvitt for alle. Din feil er å tro at alle er som deg, at med en gang de kjenner de får en liten ståpikk av en annen kvinne, så skal de bare stikke. Jeg vil si at det nesten heldigvis er sånn at man må gjennom en del selvransaking og kanskjet terapi og å bare gjøre alt man kan gjøre for å unngå det. En mann som bruker evig lang tid på å skille seg, er en mann som prøver. Jeg skal ikke gi gullmedalje til utroskap akkurat, men det er heller ikke gullmedalje å bare fly avgårde på første hump i veien. Anonymkode: ba2cc...a44 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #180 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men som denne tråden prøver å belyse, så er det så enkelt og greit og lett som en plett å rive opp et hjem og snu livet på hodet for alle involverte. Det er ikke så sort/hvitt for alle. Din feil er å tro at alle er som deg, at med en gang de kjenner de får en liten ståpikk av en annen kvinne, så skal de bare stikke. Jeg vil si at det nesten heldigvis er sånn at man må gjennom en del selvransaking og kanskjet terapi og å bare gjøre alt man kan gjøre for å unngå det. En mann som bruker evig lang tid på å skille seg, er en mann som prøver. Jeg skal ikke gi gullmedalje til utroskap akkurat, men det er heller ikke gullmedalje å bare fly avgårde på første hump i veien. Anonymkode: ba2cc...a44 Min skilsmisse var alt annet enn lett. Selv om min eks var ferdig med meg, ville ut og selv var emosjonelt utro før jeg var fysisk utro, ble det drama. Å separeres og skilles var det rette for meg fordi vårt forhold ifølge begge var over forlengst. Det hadde vært noe annet om utroskapen var en dum blemme i fylla som ikke sa mye om vårt forhold. Men noen har integritet og andre har ikke mye av det, men sitter på gjerdet uten å bestemme seg for hverken det ene eller det andre i lang tid. Er den de er sammen med "heldig" utsetter de avgjørelser så lenge at de kan si til seg selv at forholdet jammen ble bedre. Jeg er all for at folk gjør store endringer, finner tilbake etter utroskap om begge virkelig vil osv men det er jo ofte mer preget av latskap eller massiv ambivalens enn som så. Og begge må ville terapi eller hva man ellers gjør for å forenes, det er ikke noe soloprosjekt. Ville vært artig å fått ståpikk forresten, det hadde vært første gang i så fall. Anonymkode: 7b060...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå