Gå til innhold

hvorfor forlater ikke menn kona si for en elskerinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nope.

Anonymkode: 7f75b...83b

Tok elskerinnen han tilbake etter du dumpa han? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hun2 skrev (27 minutter siden):

Tok elskerinnen han tilbake etter du dumpa han? 

Han var ikke interessert i et samliv med henne, så han prøvde ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
tøydokka skrev (9 timer siden):

Spørsmålet er vel heller hvorfor elskerinnen våger å satse på en utro mann. En mann som lyger og bedrar den han har lovet troskap til.  Nåværende atferd er en god predikator for fremtidig atferd.

Fordi mange av de er ikke interessert i noe forhold med mannen og er fornøyd med at han blir hos kona. 
De vil ha lidenskapen, ikke den kjedelige hverdagen. 

Anonymkode: d2208...6c6

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jepp. Eksen fortalte elskerinna at han var på vei til å gå fra meg, at han elsket henne, at de skulle være sammen. Hun fortalte barna sine at han skulle være stepappaen deres. Da jeg oppdaget det og foreslo skilsmisse, dumpet han henne og krøp for meg i 1 år. Hun var fly forbanna, skuffa og såret. Jeg synes det var hysterisk morsomt. 

Yeah right. Hysterisk morsomt at mannen er utro.

Mannen ville ha en annen og ble med deg pga økonomi, stolhet, hva mamma ville si. 

Anonymkode: ba2cc...a44

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 12.12):

Det jeg ikke skjønner er menn som virker til å være lei av kona si og er utro mange ganger, men de vil ikke forlate kona si for en elskerinne, ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Noen som kan forklare? de er lei og er utro, men  vil ikke forlate? Gir ikke mening

Anonymkode: eb863...384

1. Skilsmisse oppgjøret (vil ikke tape penger).

2. Trygghet (å ha en slave hjemme).

3. Ha tilgang på sex både ute og hjemme 

Anonymkode: 51aec...060

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men dette er jo antakelig bare noe han sier, det skjønner du nok.

Anonymkode: 23a2d...604

Det kan det være. Men grunnen til at jeg er tilbøyelig til å tro det er at jeg kjenner til et par slike ekteskap selv. Der mannen klager eller ymter om manglende sexliv, men jeg vet at kona slett ikke ønsker å skilles. Jeg har vennepar det har skjedd med.

Anonymkode: d3e58...3f0

AnonymBruker
Skrevet

Elskerinnen er for sex og kona for kjærlighet- trenger ikke være intelligent for å skjønne såpass..

Anonymkode: 3dc17...b7c

• Liker 4
Skrevet

I de tilfellene jeg kjenner til, der mannen «valgte elskerinnen», så var det slett ikke det som foregikk. Da oppdaget kona at mannen var utro, og kastet ham ut. I begge tilfeller så forsøkte han seg på at elskerinnen ikke betydde noe, det var bare sex. Og tryglet om å få bli. Men siden han ble kastet ut, så flyttet han til elskerinnen. Etter noen år, så ble begge disse mennene kastet ut av av sine nye samboere. 

Det er nok ikke så uvanlig. Elskerinnen tror at hun endelig ble valgt, når hun i realiteten bare overtar en som har blitt kastet ut av kona.

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Elskerinnen er for sex og kona for kjærlighet- trenger ikke være intelligent for å skjønne såpass..

Haha. Ønsketenkning 

Anonymkode: cfc1f...c01

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi mange av de er ikke interessert i noe forhold med mannen og er fornøyd med at han blir hos kona. 
De vil ha lidenskapen, ikke den kjedelige hverdagen. 

Anonymkode: d2208...6c6

Akkurat, men konene tror at elskerinna drømmer om å bli den som vasker mannens skitne truser 

Anonymkode: cfc1f...c01

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Yeah right😂

Anonymkode: edf0b...3f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg er ikke det, jeg synes bare ikke utro menn er morsomt. Jeg hadde ikke ledd om min kjæreste var det. 

Jeg synes kvinner må få litt mer baller, kast ut fyren i stedet for å gjøre det til en konkurranse mellom to kvinner og bli glad om den utro jævelen vil bli oss deg. Du har ikke vunnet noen stor premie, og som oftest er det heller ikke fordi du egentlig er førstevalget, du er bare det lette valget. Ha litt mer respekt for deg selv.

Jeg kastet ham ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg er ikke det, jeg synes bare ikke utro menn er morsomt. Jeg hadde ikke ledd om min kjæreste var det. 

Jeg synes kvinner må få litt mer baller, kast ut fyren i stedet for å gjøre det til en konkurranse mellom to kvinner og bli glad om den utro jævelen vil bli oss deg. Du har ikke vunnet noen stor premie, og som oftest er det heller ikke fordi du egentlig er førstevalget, du er bare det lette valget. Ha litt mer respekt for deg selv.

Endelig noen som har skjønt! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 18.59):

Jeg er sammen med en samboende mann, og har aldri ønsket at han skulle forlate henne. Jeg er ikke en konkurrent.
Han er glad i samboeren, men det er ikke alle behov som blir dekket hjemme. De ordner hverdagslogistikken, med hus og barn og aktiviteter, som to gamle kompiser. Kjærlig men lidenskapsløst. 
Jeg ønsker meg et stabilt forhold, men ingen samboer. Han gir meg vennskap, lidenskap og de beste seksualopplevelsene jeg har hatt. Så vi har vært hemmelige elskere de siste tolv årene, og mener at det er til death do us apart.
Tror dette er den lykkeligste løsningen for oss alle.

Anonymkode: e3546...d05

Så kona vet da om deg? Hvem er det opp til å si/mene/føle om du er konkurrent eller ikke?

Anonymkode: 48cbc...00e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor forlater ikke menn kona si for en elskerinne?

Minner meg på følgende historie:

-En mann var 25 år og hadde ei 25 år gammel dame, trang leilighet, lite penger, liten TV og sliten bil.

-25 år seinere hadde han et stort flott hus, penger i banken, stor TV og ny bil. Og ei flott kone på 50.

De ble skilt og plutselig hadde han igjen ei 25 år gammel dame, trang leilighet, lite penger, liten TV og sliten bil.

😊

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så kona vet da om deg? Hvem er det opp til å si/mene/føle om du er konkurrent eller ikke?

Anonymkode: 48cbc...00e

Hun mener selv at hun ikke er en konkurrent. Hva kona mener, er det ingen som vet. Og det blir irrelevant uansett. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Commander skrev (1 minutt siden):

Hvorfor forlater ikke menn kona si for en elskerinne?

Minner meg på følgende historie:

-En mann var 25 år og hadde ei 25 år gammel dame, trang leilighet, lite penger, liten TV og sliten bil.

-25 år seinere hadde han et stort flott hus, penger i banken, stor TV og ny bil. Og ei flott kone på 50.

De ble skilt og plutselig hadde han igjen ei 25 år gammel dame, trang leilighet, lite penger, liten TV og sliten bil.

😊

Da er det kun det materialistiske mennene velger, derfor er det ikke elskerinnen. Valget står mellom elskerinne, eller hus, bil og penger. Sikkert greit for koner å vite😅

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det kun det materialistiske mennene velger, derfor er det ikke elskerinnen. Valget står mellom elskerinne, eller hus, bil og penger. Sikkert greit for koner å vite😅

Historien forteller ikke om mannen ble dumpa av kona som forsvant med yoga instruktøren først😊.

Men i de aller fleste tilfeller vil man gå på et betydelig tap ved skilsmisser. Hvis da ikke ny partner har bra med midler.

Fattig elskerinne og mannen blir, rik elskerinne og mannen stikker. Om det er slik tror jeg ikke det er stor forskjell mellom kjønnene. Begge kjønn blir (for lenge) i forhold av økonomiske årsaker.

• Nyttig 2
Skrevet
Commander skrev (1 time siden):

Historien forteller ikke om mannen ble dumpa av kona som forsvant med yoga instruktøren først😊.

Men i de aller fleste tilfeller vil man gå på et betydelig tap ved skilsmisser. Hvis da ikke ny partner har bra med midler.

Fattig elskerinne og mannen blir, rik elskerinne og mannen stikker. Om det er slik tror jeg ikke det er stor forskjell mellom kjønnene. Begge kjønn blir (for lenge) i forhold av økonomiske årsaker.

Heller fattig og lykkelig, enn å bo med en ustabil utro idiot! Folk er litt for opptatt av det materialistiske. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi sex ikke er det samme som kjærlighet . En elskerinne er bare et ekstra hull med ansvarsløs hygge . 

Anonymkode: 21d80...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...