AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #81 Skrevet 22. mai 2023 tøydokka skrev (1 time siden): Spørsmålet er vel heller hvorfor elskerinnen våger å satse på en utro mann. En mann som lyger og bedrar den han har lovet troskap til. Nåværende atferd er en god predikator for fremtidig atferd. Nettopp. Så kommer de og klager etterpå på at mannen er utro mot dem også. Merkelig, ikke sant? Anonymkode: 7f75b...83b 7
Andro Skrevet 22. mai 2023 #82 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel fordi de innerst inne elsker kona si kanskje? Har du et forhold med en gift mann/mann i forhold? I så fall, slutt med det med en gang. Det er ikke snilt, og fører ikke noe godt med seg for noen parter. Anonymkode: 657ed...eff Jeg tenker at menn i forhold ikke inngår nye forhold fordi de vil forlate samboeren, men fordi de trenger noe mer enn hun kan gi. Jeg har et forhold til en mann som er i et forhold, og opplever at det er det beste for alle parter og at dette er en levemåte vi kan ha til vi dør. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #83 Skrevet 22. mai 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at menn i forhold ikke inngår nye forhold fordi de vil forlate samboeren, men fordi de trenger noe mer enn hun kan gi. Jeg har et forhold til en mann som er i et forhold, og opplever at det er det beste for alle parter og at dette er en levemåte vi kan ha til vi dør. Mener konen hans det samme? Anonymkode: c476a...034 12 2
Hun2 Skrevet 22. mai 2023 #84 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel fordi de innerst inne elsker kona si kanskje? Har du et forhold med en gift mann/mann i forhold? I så fall, slutt med det med en gang. Det er ikke snilt, og fører ikke noe godt med seg for noen parter. Anonymkode: 657ed...eff Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #85 Skrevet 22. mai 2023 Andro skrev (37 minutter siden): Jeg tenker at menn i forhold ikke inngår nye forhold fordi de vil forlate samboeren, men fordi de trenger noe mer enn hun kan gi. Jeg har et forhold til en mann som er i et forhold, og opplever at det er det beste for alle parter og at dette er en levemåte vi kan ha til vi dør. Du er ikke i et forhold med ham. Han er i et annet forhold. Du er en på siden. Vet samboeren/kona hans at han bedrar henne? Anonymkode: 7f75b...83b 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #86 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (34 minutter siden): Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. Altså, er de feige jævler. Uselvstendige, som ikke klarer å ta unna eget husarbeid, oppdra egne barn eller tjene alene tilstrekkelig til livets opphold. Tapere. Anonymkode: 7f75b...83b 6 5
tøydokka Skrevet 22. mai 2023 #87 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nettopp. Så kommer de og klager etterpå på at mannen er utro mot dem også. Merkelig, ikke sant? Anonymkode: 7f75b...83b Ja. Merkelige greier.. Velger man en utro mann, så velger man nettopp det. Da er han utro igjen når forelskelsen har roet seg og dagliglivet blir for kjedelig. 7
tøydokka Skrevet 22. mai 2023 #88 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (50 minutter siden): Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. Det er nok troverdig i mange tilfeller. Hadde de virkelig elsket og respektert konen så hadde de ikke bedratt henne. Er mange som blir værende i dårlige forhold pga manglende selvstendighet. Ikke så tiltrekkende det akkurat. "Elsker ikke konen, men er avhengig av henne pga økonomien", skikkelig turn off, æsj.🤢🤮 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #89 Skrevet 22. mai 2023 tøydokka skrev (1 minutt siden): Det er nok troverdig i mange tilfeller. Hadde de virkelig elsket og respektert konen så hadde de ikke bedratt henne. Er mange som blir værende i dårlige forhold pga manglende selvstendighet. Ikke så tiltrekkende det akkurat. "Elsker ikke konen, men er avhengig av henne pga økonomien", skikkelig turn off, æsj.🤢🤮 Disse mennene forstår ikke at hverdagen vil innhente dem med elskerinnen også. Eller kanskje de skjønner det, og derfor ikke ønsker å forlate kona. De skjønner at de vil få akkurat det samme på det nye stedet - hverdag, sure sokker, gulvvask, trøtte morgentryner, pysj og usminka fjes, krangel om økonomi og husarbeid osv. Men i tillegg vil de få et oppgjør med ekskona, skilsmissebarn og dårligere økonomi. Anonymkode: 7f75b...83b
Goodtimes Skrevet 22. mai 2023 #90 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 12.12): ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Ikke alle, men de fleste. Så nesten alle er sånn da, er det det du sier? Damn!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #91 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (1 time siden): Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. Haha selvsagt skriver de det. Du er virkelig naiv om du tror på det. Anonymkode: 657ed...eff 4 3
Andro Skrevet 22. mai 2023 #92 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (1 time siden): Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. Mange har romslige nok hjerter til å ha kjærlighet for flere. 3 1
Hun2 Skrevet 22. mai 2023 #93 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha selvsagt skriver de det. Du er virkelig naiv om du tror på det. Anonymkode: 657ed...eff Jeg bryr meg ikke om sannheten. Jeg ville ikke tatt i en gift mann mot betaling engang. Men de tar kontakt på nett, og søker noe fast, men uforpliktende. Jeg har chattet med mange! Kun for å finne ut hva faen som feiler de. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #94 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (5 timer siden): Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. Å ja, men når de sier det så må det jo være sant. For gifte menn som prøver å finne seg en elskerinne lyver aldri. Anonymkode: 23a2d...604 8 1
Hun2 Skrevet 22. mai 2023 #95 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å ja, men når de sier det så må det jo være sant. For gifte menn som prøver å finne seg en elskerinne lyver aldri. Anonymkode: 23a2d...604 Som sagt, jeg bryr meg ikke om sannheten, skal ikke ha gift mann likevel. Men tror nok ikke at kona er dypt elsket, da det ikke koster noe å stikke kuken i en annen kvinne. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #96 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (5 timer siden): Alle menn jeg har snakket med, chattet med, møtt osv. så er aldri grunnen at de elsker konene sine. Grunnene jeg har fått oppgitt er kun barn eller økonomi. Elskerinnetalen. De er ikke så dumme at de sier de egentlig er glad i kona til elskerinnen, da mister de ofte tilgang på sex. De kan ikke vite at du skiller deg fra de som innerst inne ser for seg et forhold der. Anonymkode: 20ff2...173 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #97 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Elskerinnetalen. De er ikke så dumme at de sier de egentlig er glad i kona til elskerinnen, da mister de ofte tilgang på sex. De kan ikke vite at du skiller deg fra de som innerst inne ser for seg et forhold der. Anonymkode: 20ff2...173 Jepp. Eksen fortalte elskerinna at han var på vei til å gå fra meg, at han elsket henne, at de skulle være sammen. Hun fortalte barna sine at han skulle være stepappaen deres. Da jeg oppdaget det og foreslo skilsmisse, dumpet han henne og krøp for meg i 1 år. Hun var fly forbanna, skuffa og såret. Jeg synes det var hysterisk morsomt. Anonymkode: 7f75b...83b 1
I Grosny Skrevet 22. mai 2023 #98 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 12.12): Det jeg ikke skjønner er menn som virker til å være lei av kona si og er utro mange ganger, men de vil ikke forlate kona si for en elskerinne, ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Noen som kan forklare? de er lei og er utro, men vil ikke forlate? Gir ikke mening Anonymkode: eb863...384 Hvis man forlater kona for en elskerinne, så overtar jo elskerinna konerollen, og da er man like langt, og trenger ny elskerinne for å få avkobling fra hverdagen. Mye styr til liten nytte. 3 2
Hun2 Skrevet 22. mai 2023 #99 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jepp. Eksen fortalte elskerinna at han var på vei til å gå fra meg, at han elsket henne, at de skulle være sammen. Hun fortalte barna sine at han skulle være stepappaen deres. Da jeg oppdaget det og foreslo skilsmisse, dumpet han henne og krøp for meg i 1 år. Hun var fly forbanna, skuffa og såret. Jeg synes det var hysterisk morsomt. Anonymkode: 7f75b...83b Og du beholdt idioten? 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #100 Skrevet 22. mai 2023 Hun2 skrev (45 minutter siden): Og du beholdt idioten? Nope. Anonymkode: 7f75b...83b 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå