AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #61 Skrevet 21. mai 2023 Jeg leste et intervju med en gift utro mann en gang som fortalte at han og kona ikke hadde hatt sex på mange år og at hun ikke var interessert i det. Han hadde prøvd i en lengre periode, men ble alltid møtt med avsky og unnskyldninger. Ikke ville hun gjøre noen forsøk på å rydde opp i det, og ikke ville hun skilles. Hun var for opptatt av fasade og økonomi, de hadde 3 barn, hus, hytte etc. Så han valgte å skaffe seg en elskerinne da. Og i slike tilfeller, så kan jeg forstå det. Jeg kjenner også til slike forhold der man ikke har sex, sover på hvert sitt soverom, fordi den ene ønsker det. Det er jo kanskje en grei løsning da, når kona absolutt ikke vil skilles. Anonymkode: d3e58...3f0 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #62 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg leste et intervju med en gift utro mann en gang som fortalte at han og kona ikke hadde hatt sex på mange år og at hun ikke var interessert i det. Han hadde prøvd i en lengre periode, men ble alltid møtt med avsky og unnskyldninger. Ikke ville hun gjøre noen forsøk på å rydde opp i det, og ikke ville hun skilles. Hun var for opptatt av fasade og økonomi, de hadde 3 barn, hus, hytte etc. Så han valgte å skaffe seg en elskerinne da. Og i slike tilfeller, så kan jeg forstå det. Jeg kjenner også til slike forhold der man ikke har sex, sover på hvert sitt soverom, fordi den ene ønsker det. Det er jo kanskje en grei løsning da, når kona absolutt ikke vil skilles. Anonymkode: d3e58...3f0 Ehhh…kan man ikke skilles hvis partneren ikke vil? Det der er bs Anonymkode: cfc1f...c01 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #63 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg leste et intervju med en gift utro mann en gang som fortalte at han og kona ikke hadde hatt sex på mange år og at hun ikke var interessert i det. Han hadde prøvd i en lengre periode, men ble alltid møtt med avsky og unnskyldninger. Ikke ville hun gjøre noen forsøk på å rydde opp i det, og ikke ville hun skilles. Hun var for opptatt av fasade og økonomi, de hadde 3 barn, hus, hytte etc. Så han valgte å skaffe seg en elskerinne da. Og i slike tilfeller, så kan jeg forstå det. Jeg kjenner også til slike forhold der man ikke har sex, sover på hvert sitt soverom, fordi den ene ønsker det. Det er jo kanskje en grei løsning da, når kona absolutt ikke vil skilles. Anonymkode: d3e58...3f0 Det er bare tull. En kan få innvilget skilsmisse selv om den andre parten ikke vil. Det tar bare lengre tid. Anonymkode: c476a...034 9
Flintis Skrevet 21. mai 2023 #64 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For hvem? Han kan jo ELSKE henne, så bare være ved siden av henne er nok Anonymkode: cfc1f...c01 Jeg har hørt om platonisk kjærlighet, men ikke i denne forbindelsen.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #65 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men da har han jo ikke kokk, hushjelp og barnepike! Og når ingen vil ligge med han lenger får han jo ikke sex heller! Derfor beholder de kona. Da kan han jo få sex av henne selv om hun er sur og 50 gram overvektig. Anonymkode: 8039b...8df Ja får håpe den damen det går utover finner ut at mannen er utro da, men du syns kanskje de fortjener å få alt oppi henda? De "stakkars" mannfolka som gjør sånt. Høres nemlig sånn ut. Anonymkode: e4078...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #66 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, han ville ha elskerinnen Anonymkode: cfc1f...c01 Men forlot ikke kona? Da vil han ha begge deler da… Anonymkode: edf0b...3f6 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #67 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg leste et intervju med en gift utro mann en gang som fortalte at han og kona ikke hadde hatt sex på mange år og at hun ikke var interessert i det. Han hadde prøvd i en lengre periode, men ble alltid møtt med avsky og unnskyldninger. Ikke ville hun gjøre noen forsøk på å rydde opp i det, og ikke ville hun skilles. Hun var for opptatt av fasade og økonomi, de hadde 3 barn, hus, hytte etc. Så han valgte å skaffe seg en elskerinne da. Og i slike tilfeller, så kan jeg forstå det. Jeg kjenner også til slike forhold der man ikke har sex, sover på hvert sitt soverom, fordi den ene ønsker det. Det er jo kanskje en grei løsning da, når kona absolutt ikke vil skilles. Anonymkode: d3e58...3f0 🤣🤣 ja noen ofrer livet sitt for fasaden, det ene livet man får tildelt😅😂 Anonymkode: edf0b...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #68 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er sammen med en samboende mann, og har aldri ønsket at han skulle forlate henne. Jeg er ikke en konkurrent. Han er glad i samboeren, men det er ikke alle behov som blir dekket hjemme. De ordner hverdagslogistikken, med hus og barn og aktiviteter, som to gamle kompiser. Kjærlig men lidenskapsløst. Jeg ønsker meg et stabilt forhold, men ingen samboer. Han gir meg vennskap, lidenskap og de beste seksualopplevelsene jeg har hatt. Så vi har vært hemmelige elskere de siste tolv årene, og mener at det er til death do us apart. Tror dette er den lykkeligste løsningen for oss alle. Anonymkode: e3546...d05 Dere er ikke SAMMEN. Dere treffes, har sex, prater og gjør venneting. Han er SAMMEN med sin samboer. Anonymkode: 7f75b...83b 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #69 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere er ikke SAMMEN. Dere treffes, har sex, prater og gjør venneting. Han er SAMMEN med sin samboer. Anonymkode: 7f75b...83b Viss du har prøvd dette så er de SAMMEN, de er ikke SAMMEN med samboer! Anonymkode: edf0b...3f6 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #70 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (10 timer siden): De hadde sikkert noe mer enn det. Elskerinne er en du har sex med og ikke veldig mye mer enn det. Selvfølgelig kan det være mye mer enn det. Lek, mange former for intimitet, betroelser, vennskap, latter, sensualitet, en følelse av å høre sammen og se hverandre 100%. Du aner ikke hvor dypt og intenst det kan være hvis du ikke har opplevd det. Mange menn vil ikke eller tør ikke forlate en samboer de er med kun av praktiske årsaker og feighet. Anonymkode: d3d32...0a3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #71 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bare tull. En kan få innvilget skilsmisse selv om den andre parten ikke vil. Det tar bare lengre tid. Anonymkode: c476a...034 Ja, selvfølgelig. Han mente jo sikkert ikke at han ikke kunne. Men hvis kona di hyler og skriker og absolutt ikke vil skilles, men vil heller ikke ha sex med deg, så... ja. Da bør også hun gå litt i seg selv, ikke bare mannen. Anonymkode: d3e58...3f0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #72 Skrevet 21. mai 2023 Snok1 skrev (5 timer siden): Ja, for det er elskerinnen man skal se ned på som det dårlige mennesket….🥸 Det ene utelukker ikke det andre. Den utro er verst, selvfølgelig. Men elsker(inne)n er et dårlig menneske like fullt, som er med på det. Anonymkode: 20bd8...d5d 6 2
Snok1 Skrevet 22. mai 2023 #73 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ene utelukker ikke det andre. Den utro er verst, selvfølgelig. Men elsker(inne)n er et dårlig menneske like fullt, som er med på det. Anonymkode: 20bd8...d5d Vel, dette er er ren generalisering basert på tradisjonelle fordommer. Den som treffer den som er utro trenger ikke engang vite at personen er utro. Det vi vet er at det er den som er utro som er utro. Elskeren eller elskerinnen vet vi ingenting om. Å redusere en person til et høl -som var det jeg først kommenterte- er uakseptabelt. For det første representerer det et menneskesyn som er uakseptabelt, for det andre representerer det en forestilling om at utroskap er en en mann som er utro mot en kvinne med en annen kvinne. La meg bare fastslå at utroskapsmarkedet er MYE mer mangfoldig enn dette.😁 11 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #74 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men forlot ikke kona? Da vil han ha begge deler da… Anonymkode: edf0b...3f6 Har du lest kommentarene mine? Tydeligvis ikke Anonymkode: cfc1f...c01 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #75 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, selvfølgelig. Han mente jo sikkert ikke at han ikke kunne. Men hvis kona di hyler og skriker og absolutt ikke vil skilles, men vil heller ikke ha sex med deg, så... ja. Da bør også hun gå litt i seg selv, ikke bare mannen. Anonymkode: d3e58...3f0 Men dette er jo antakelig bare noe han sier, det skjønner du nok. Anonymkode: 23a2d...604 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #76 Skrevet 22. mai 2023 Kona kan være god på alt bortsett fra sex. Mange kvinner kan bli slik etter en tid. Flinkere og flinkere i alt annet enn sex, her blir de dårligere og dårligere, mindre lyst. Anonymkode: 21a72...5c2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #77 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kona kan være god på alt bortsett fra sex. Mange kvinner kan bli slik etter en tid. Flinkere og flinkere i alt annet enn sex, her blir de dårligere og dårligere, mindre lyst. Anonymkode: 21a72...5c2 Mens mannen samtidig bare blir flinkere og flinkere? Henger liksom ikke helt på greip. Anonymkode: 23a2d...604 11 1
Hun2 Skrevet 22. mai 2023 #78 Skrevet 22. mai 2023 Veldig enkelt: fordi de vil ha i pose og sekk. Vil ikke elskerinnen vente mer, så finner den gifte mannen seg ny elskerinne. Klassisk at «de er på vei ut av forholdet» men trenerer dette med nye unnskyldninger. «Kan ikke bo der resten av livet» har jeg hørt noen ganger… 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #79 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det jeg ikke skjønner er menn som virker til å være lei av kona si og er utro mange ganger, men de vil ikke forlate kona si for en elskerinne, ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Noen som kan forklare? de er lei og er utro, men vil ikke forlate? Gir ikke mening Anonymkode: eb863...384 Det er vel fordi de innerst inne elsker kona si kanskje? Har du et forhold med en gift mann/mann i forhold? I så fall, slutt med det med en gang. Det er ikke snilt, og fører ikke noe godt med seg for noen parter. Anonymkode: 657ed...eff 6
tøydokka Skrevet 22. mai 2023 #80 Skrevet 22. mai 2023 Spørsmålet er vel heller hvorfor elskerinnen våger å satse på en utro mann. En mann som lyger og bedrar den han har lovet troskap til. Nåværende atferd er en god predikator for fremtidig atferd. 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå