Gå til innhold

hvorfor forlater ikke menn kona si for en elskerinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er vel rollen som ikke er kone-materiale. Har man godtatt å være elskerinne blir man ikke så lett gift med samme mann. 

Anonymkode: 7b060...ad9

Haha, det er i all fall ønsketenkning 😅

Utro menn ser ikke like mye ned på elskerinnene sine som du gjør altså. Sorry mac. Tenk deg litt om.

Det er først og fremst kvinner med sterke meninger mot utroskap som sier at menn kun ser på elskerinnen som bare et høl og en tømmestasjon og prøver å etablere dette som en slags sannhet. 

Anonymkode: ba2cc...a44

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utro menn ser ikke like mye ned på elskerinnene sine som du gjør altså. Sorry mac. Tenk deg litt om.

Det er først og fremst kvinner med sterke meninger mot utroskap som sier at menn kun ser på elskerinnen som bare et høl og en tømmestasjon og prøver å etablere dette som en slags sannhet. 

Jebb. Skremselspropaganda fra bitre kjerringer med cinderella syndrom. 

Anonymkode: 752a5...516

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men jeg elsket virkelig min elsker. Men han ville ikke ha meg 🤷‍♀️ så derfor gikk ikke jeg. Men også litt glad for det. Fint å bevare familien noen år til hvert fall. Og jeg har fått min straff med massiv kjærlighetssorg i 2 år nå.

Anonymkode: 790df...6d7

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jebb. Skremselspropaganda fra bitre kjerringer med cinderella syndrom. 

Anonymkode: 752a5...516

🤣 helt enig! De tror mannen velger dem pga kjærlighet. Og skjønner ikke at idet han skaffer seg elskerinne, at risikoen er å ofre konen sin. Koner tilgir uansett, derfor blir mannen. Og han slipper styr.

Anonymkode: edf0b...3f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

🤣 helt enig! De tror mannen velger dem pga kjærlighet. Og skjønner ikke at idet han skaffer seg elskerinne, at risikoen er å ofre konen sin. Koner tilgir uansett, derfor blir mannen. Og han slipper styr.

Ja, ikke sant. 

En annen gjenganger blant disse kvinnene er «elskerinnetalen». Hvis han sier han vil ut av ekteskapet, så er alt bare løgn. For det finnes ingen dårlige ekteskap må vite, alle som er gift er alltid skapt for hverandre, og alle gifte kvinner er alltid verdens beste mennesker. Så det kan umulig stemme at en mann er misfornøyd. 

Og å skille seg, det er jo en lek, alle skilte kan fortelle deg at det var den enkleste avgjørelsen i verden og at skilsmissen var den beste tiden i livet deres og til partner og barn, og det hadde ingen konsekvenser for noen som helst. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, ikke sant. 

En annen gjenganger blant disse kvinnene er «elskerinnetalen». Hvis han sier han vil ut av ekteskapet, så er alt bare løgn. For det finnes ingen dårlige ekteskap må vite, alle som er gift er alltid skapt for hverandre, og alle gifte kvinner er alltid verdens beste mennesker. Så det kan umulig stemme at en mann er misfornøyd. 

Og å skille seg, det er jo en lek, alle skilte kan fortelle deg at det var den enkleste avgjørelsen i verden og at skilsmissen var den beste tiden i livet deres og til partner og barn, og det hadde ingen konsekvenser for noen som helst. 

Alle gifte kvinner må skjønne, at når mannen driver å stikker kuken inn i andre kvinner, så er han dritalei kjerringen hjemme. Og konene føler seg beæret av å bli valgt. Da det kun er praktisk. Ektemenn er late og feige. Koner er uselvstendige og needy. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er du den store store kjærligheten og kona et hespetre så tåler han vel litt «styr»? Eller er du forelsket i en dott?

Anonymkode: 23a2d...604

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke brukt ord som tømmestasjon, men påpekt at folk som er langvarig utro er det fordi de foretrekker det sånn. Hvis ikke hadde de raskt gått fra kona og etablerte seg med elskerinna. Som jeg selv gjorde den gangen jeg var utro.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men er du den store store kjærligheten og kona et hespetre så tåler han vel litt «styr»? Eller er du forelsket i en dott?

Anonymkode: 23a2d...604

Jeg er ikke forelsket i noen😜 menn unngår styr viss de kan😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan havnet denne tråden over på å krenke bedratte kvinner? Dere skal da for svarte være medkvinner. Dere støtter utroskap, er tilbøyelige til å bidra til utroskap og skal i tillegg rakke ned på kona og forholdet mannen har til henne? Skjemmes dere ikke noe? Jeg skjemmes av å være kvinne når jeg leser dette...

Anonymkode: c8eb8...4bf

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan havnet denne tråden over på å krenke bedratte kvinner? Dere skal da for svarte være medkvinner. Dere støtter utroskap, er tilbøyelige til å bidra til utroskap og skal i tillegg rakke ned på kona og forholdet mannen har til henne? Skjemmes dere ikke noe? Jeg skjemmes av å være kvinne når jeg leser dette...

Hear hear! 100% enig!

Anonymkode: 372bd...ecb

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Forhold med gjentatt bedrag er ikke gode, sunne forhold mellom to mennesker som begge ser og respekterer hverandre. Hvorfor vil du at slike forhold skal verdsettes og fortsette? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forhold med gjentatt bedrag er ikke gode, sunne forhold mellom to mennesker som begge ser og respekterer hverandre. Hvorfor vil du at slike forhold skal verdsettes og fortsette? 

Jeg leser ikke at hun/ han mener slike forhold skal verdsettes. Jeg leser at det reageres på at den bedratte rakkes ned på. 

Anonymkode: fd900...011

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg verdsetter så absolutt ikke slike forhold! Jeg synes det er oppriktig kvalmt og støtter det ikke for fem flate øre. Jeg reagerer her på at elskerinner og utro menn rakker ned på de kvinnene som blir bedratt. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg leser ikke at hun/ han mener slike forhold skal verdsettes. Jeg leser at det reageres på at den bedratte rakkes ned på. 

Anonymkode: fd900...011

Ja, akkurat det jeg mener. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg verdsetter så absolutt ikke slike forhold! Jeg synes det er oppriktig kvalmt og støtter det ikke for fem flate øre. Jeg reagerer her på at elskerinner og utro menn rakker ned på de kvinnene som blir bedratt. 

Ja, akkurat det jeg mener. 

Nettopp. Kona er visst kjedelig, stygg, feit osv, osv. Mens elskerinna er perfekt og unik. Patetisk.

Anonymkode: 7f75b...83b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 14.43):

Jeg blir så umåtelig kvalm av dere som har vært/er elskerinne og som i tillegg rakker ned på konen som blir bedratt. Du er et krydder og hun er en grå mus? Nei! Du er et rasshøl og hun er bedratt…. Æsj

De er vel av samme sort som den umoraske mannen som bedrar. Å rakke ned på kona hjelper dem med å få den moralske stemmen til å holde kjeft slik at de drive med dritten uten dårlig samvittighet. 

Oh boy oh boy som de historiene jeg har hørt. De som forlater partner for elskerinnen innser fort tabben da elskerinnen blir super kontrollerende og sjalu type fordi de er konstant i frykt for at mannen skal bedra dem som de har bedratt tidligere partnere. Tror neppe elskerinnen blir noe bedre enn en grå mus.   

Anonymkode: bf887...3c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De er vel av samme sort som den umoraske mannen som bedrar. Å rakke ned på kona hjelper dem med å få den moralske stemmen til å holde kjeft slik at de drive med dritten uten dårlig samvittighet. 

Oh boy oh boy som de historiene jeg har hørt. De som forlater partner for elskerinnen innser fort tabben da elskerinnen blir super kontrollerende og sjalu type fordi de er konstant i frykt for at mannen skal bedra dem som de har bedratt tidligere partnere. Tror neppe elskerinnen blir noe bedre enn en grå mus.   

Anonymkode: bf887...3c0

Jeg har sett to slike forhold. Begge mennene rømte fra sine nye forhold og ba på sine knær om at eksen tok dem tilbake. Særlig i det ene nye forholdet var det ordentlig terror med kontroll av telefon, forbud mot å oppholde seg alene i et rom sammen med ei dame osv.

Anonymkode: 7f75b...83b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men å rakke ned på elskerinner er greit, ja? Er de ikke kvinner da? 

Anonymkode: cfc1f...c01

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men å rakke ned på elskerinner er greit, ja? Er de ikke kvinner da? 

Anonymkode: cfc1f...c01

Ja det er det! Ei som ligger med en annen kvinnes mann er ingen medsøster. Ei elskerinne utsetter kone og barn for traumer og kaos. Ei elskerinne er egoistisk og ser kun seg selv! Uansett hvor deilig og snill en mann er, hadde jeg bedt han ordne opp på hjemmebane før jeg så mye som hadde tatt i han. Kvinner som involverer seg med gifte menn har en alvorlig karakterbrist og mangel på moral! De er i sin fulle rett til å si NEI til å bidra i noe så forkastelig som utroskap!

Anonymkode: 2f9af...810

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi elskerinner ofte er myye styggere enn kona. Av en eller annen grunn.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...