Brunello Skrevet 21. mai 2023 #21 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min eks var utro over lang tid. Han flyttet inn til henne og hun elsket han lenge nok til at hele hennes hus var ferdig oppusset. Da ble han kastet på dør og måtte kjøpe seg en bolig ett sted der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Jeg ble værende i huset vi hadde bygd sammen og barna ble også her. Han droppet våre barn også til fordel for den nye dama sine barn. Nå er han i ett nytt forhold igjen med enda ei ny dame som utnytter han. Hun bor gratis og all inntekt går til namsmannen. Da den gjelden er ferdig betalt så stikker nok hun også. Bare å glede seg og det gjør jeg faktisk, synes ikke ett snev synd på han. Han dår som fortjent. Jeg har mange ganger lurt på om han synes det er verdt det han gjorde. Han har mistet veldig mye pga disse nye damene. Vårt ene barn vil ikke ha kontakt med han, dermed går han glipp av barnebarnet der også. Anonymkode: bec6a...8e2 Dette er noe annet enn elskerinne. 3
Jessic_a Skrevet 21. mai 2023 #22 Skrevet 21. mai 2023 De tre tilfellene der mannen forlot kona for elskerinnen ser ut til å vært god idé. To av tilfellene giftet mannen seg med elskerinnen. I mitt tilfelle forlot eksen meg for hans nye samboer. Det tok tid, men jeg er uendelig glad for at han gjorde det. Hun er i dag en av mine bestevenner og en fantastisk god stemor for mine barn ❤️ 3 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #23 Skrevet 21. mai 2023 Fordi kjærlighet er en sterk kraft. De har det som plommen i egget hjemme med kona de elsker, etablert og i huset de trives i. Mens elskerinnen bare er et krydder i hverdagen de utnytter naiviteten og følelsene til uten intensjon eller kapasitet til å virkelig elske. Anonymkode: 21c9c...485 1 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #24 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (11 minutter siden): Dette er noe annet enn elskerinne. Hun var elskerinne i 2.5 år før han flyttet. Anonymkode: bec6a...8e2 4
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #25 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun var elskerinne i 2.5 år før han flyttet. Anonymkode: bec6a...8e2 De hadde sikkert noe mer enn det. Elskerinne er en du har sex med og ikke veldig mye mer enn det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #27 Skrevet 21. mai 2023 En elskerinne hjelper den gifte mannen til å holde ut med den grå musa han har hjemme. En elskerinne gir han det han ikke får av hun. Han får i pose og sekk, og lever for sine treff med elskerinnen. Det gjorde min x elsker, helt til jeg dumpet han for en singel mann. Han lever med henne fremdeles. Får for guds skyld han har funnet seg ny elskerinne. Og gud være med han «å holde ut for barna»🤣 Anonymkode: edf0b...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #28 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er ingen grunn til å holde på sånn fordet. Da får han bo alene og heller fly rundt slik han ønsker... som singel! Anonymkode: e4078...fd0 Men da har han jo ikke kokk, hushjelp og barnepike! Og når ingen vil ligge med han lenger får han jo ikke sex heller! Derfor beholder de kona. Da kan han jo få sex av henne selv om hun er sur og 50 gram overvektig. Anonymkode: 8039b...8df 9 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #29 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En elskerinne hjelper den gifte mannen til å holde ut med den grå musa han har hjemme. En elskerinne gir han det han ikke får av hun. Han får i pose og sekk, og lever for sine treff med elskerinnen. Det gjorde min x elsker, helt til jeg dumpet han for en singel mann. Han lever med henne fremdeles. Får for guds skyld han har funnet seg ny elskerinne. Og gud være med han «å holde ut for barna»🤣 Anonymkode: edf0b...3f6 Jeg blir så umåtelig kvalm av dere som har vært/er elskerinne og som i tillegg rakker ned på konen som blir bedratt. Du er et krydder og hun er en grå mus? Nei! Du er et rasshøl og hun er bedratt…. Æsj Anonymkode: c8eb8...4bf 22 12
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #30 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En elskerinne hjelper den gifte mannen til å holde ut med den grå musa han har hjemme. En elskerinne gir han det han ikke får av hun. Han får i pose og sekk, og lever for sine treff med elskerinnen. Det gjorde min x elsker, helt til jeg dumpet han for en singel mann. Han lever med henne fremdeles. Får for guds skyld han har funnet seg ny elskerinne. Og gud være med han «å holde ut for barna»🤣 Anonymkode: edf0b...3f6 Som oftest er ikke elskerinnen penere enn kona, men er den gråe musa selv. Du har vært med å bedra et annet menneske og skryter til og med av det. Anonymkode: c476a...034 10 1 11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #31 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har en elsker og vi er i samme situasjon. Vi har begge en trygg base i familien vår, men nyter hverandres selskap når vi får det til. Får i pose og sekk 😉 Det er jo ikke sikkert et samliv mellom oss hadde vært noe lykke!?! Anonymkode: a6356...f80 Endelig et kvinnemenneske som skjønner noe. Det er laangt mellom dere. TAKK skal du ha Anonymkode: e80b5...0f5 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #32 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En elskerinne hjelper den gifte mannen til å holde ut med den grå musa han har hjemme. En elskerinne gir han det han ikke får av hun. Han får i pose og sekk, og lever for sine treff med elskerinnen. Det gjorde min x elsker, helt til jeg dumpet han for en singel mann. Han lever med henne fremdeles. Får for guds skyld han har funnet seg ny elskerinne. Og gud være med han «å holde ut for barna»🤣 Anonymkode: edf0b...3f6 Og nå har du blitt en grå mus selv? Da jeg ble bedratt var elskerinnen den grå musen..hun hadde aldri i sitt liv hatt en kjæreste. I tillegg var hun slankeopepert, og slet nok med en del komplekser som gjorde at hun gikk for smuler. Selv var jeg en kvinne i midten av 20-årene, på 45-50 kg, liten og petite, og alltid populær hos det motsatte kjønn. Jeg tror hovedgrunnen for utroskapen var hans behov for kontroll..han taklet ikke å ha en attraktiv samboer, og måtte ha bekreftelse fra flere hold. Jeg dumpet han selvsagt..gidder jo ikke å befatte meg med slike mennesker. Han ba på sine knær i mange år, og ville attpåtil ta meg tilbake da jeg fikk barn med han jeg nå er gift med. Han nektet å flytte ut møbler fra felles hus, sikkert fordi han forbandt dem med minner fra meg. Så elskerinnen måtte fint finne seg i å bo i et hus med møbler og seng jeg hadde brukt. Jeg tror ikke hun var særlig fornøyd med tingenes tilstand, men fant seg i det meste pga lav selvtillit. Nå er han åpent utro..hun vet, og barna vet. For et kupp av en mann. Og du som elskerinne? Jeg hadde ikke akkurat skrytt av det om jeg var deg..det taler liksom ikke til din fordel. Jeg er veldig glad for at eksen min var utro..det muliggjorde at jeg fant drømmemannen min, og ga meg sparket jeg trengte for å komme meg bort fra spetakkelet jeg levde med. Anonymkode: b3fc1...4eb 16 2 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #33 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir så umåtelig kvalm av dere som har vært/er elskerinne og som i tillegg rakker ned på konen som blir bedratt. Du er et krydder og hun er en grå mus? Nei! Du er et rasshøl og hun er bedratt…. Æsj Anonymkode: c8eb8...4bf Hun valgte selv å tviholde på han. Hun visste han hadde en annen på si. Over flere år. Men for henne var FASADEN VIKTIGERE! Anonymkode: edf0b...3f6 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #34 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Som oftest er ikke elskerinnen penere enn kona, men er den gråe musa selv. Du har vært med å bedra et annet menneske og skryter til og med av det. Anonymkode: c476a...034 Hvor står det at jeg skryter? Jeg bedro ikke noen, jeg var singel. Vi traff hverandre på tinder. Hva gjorde han der egentlig? Som alle andre gifte/samboende menn?🧐 Anonymkode: edf0b...3f6 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #35 Skrevet 21. mai 2023 Nå er det en del som faktisk gjør det da, jeg kjenner mange som har forlatt kona for elskerinnen. Det er selvsagt aldri den historien de selv forteller da, han fikk bare "plutselig" øynene opp for en kollega etter han hadde vært skilt i en rimelig periode og vennskapet deres blomstrer til kjærlighet. Og så er det jo de gangene hvor elskerinnen bare er et krydder og ikke den store kjærligheten. Det er jo ikke alle elskerinnen som vil ha mannen helt heller liksom, målet er ikke alltid å bli noens kone. Men uansett, det som gjør det vanskelig å gå kan jo være veldig mye, det er jo et helt liv som brytes opp, det er barn, hus, bil, felles venner og familie som man er integrert i. Du kan ikke bare hive ut kona og putte inn elskerinnen i hennes sted, du river opp alt og begynner på nytt. Og du skader og svikter mange mennesker, og vil miste mange av dem. Ikke sjelden jeg har hørt at selv hans egen familie ikke vil ha noe med ny kjæreste å gjøre for de var så glad i kone nummer 1. Folk vil endre syn på deg, du kan få dårlig rykte, miste respekt. Skilsmisse er opprivende og jævlig for alle parter, også den som velger å gå. Anonymkode: ba2cc...a44 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #36 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvor står det at jeg skryter? Jeg bedro ikke noen, jeg var singel. Vi traff hverandre på tinder. Hva gjorde han der egentlig? Som alle andre gifte/samboende menn?🧐 Anonymkode: edf0b...3f6 Joda, du skrøt over at du har vært med å bedra kona hans. Anonymkode: c476a...034 9
Snok1 Skrevet 21. mai 2023 #37 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det jeg ikke skjønner er menn som virker til å være lei av kona si og er utro mange ganger, men de vil ikke forlate kona si for en elskerinne, ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Noen som kan forklare? de er lei og er utro, men vil ikke forlate? Gir ikke mening Anonymkode: eb863...384 Bestevennen min forlot kona for elskerinna og jeg gjorde det samme. Det er de to tilfellene jeg kjenner til i min omkrets. Hvordan tror du det er med kvinner som har elskere? Forlater de mannen? 1
Helene1982 Skrevet 21. mai 2023 #38 Skrevet 21. mai 2023 Jeg er SVÆRT forbløffet over hvor lite som er personen som er utro sin skyld. jeg fatter ikke hva noen skal med en person som setter seg selv først og gir faen hva kone, barn og elskerinne føler. Så usexy. 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #39 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En elskerinne er bare ett høl, man forlater ikke kona kun pga det Anonymkode: 0fac2...6f5 Høl? Ikke alle elskerinner har sex med mannen Anonymkode: cfc1f...c01 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #40 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trenger hushjelpen Anonymkode: f5143...e8a Bingo! Men mange koner tror det er fordi de er så spesielle og er mye bedre enn elskerinnen Anonymkode: cfc1f...c01 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå