AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Det jeg ikke skjønner er menn som virker til å være lei av kona si og er utro mange ganger, men de vil ikke forlate kona si for en elskerinne, ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Noen som kan forklare? de er lei og er utro, men vil ikke forlate? Gir ikke mening Anonymkode: eb863...384 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 La meg gjette. Du er elskerinnen? Anonymkode: 09a2c...019 31
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Trenger hushjelpen Anonymkode: f5143...e8a 26
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Jeg har en elsker og vi er i samme situasjon. Vi har begge en trygg base i familien vår, men nyter hverandres selskap når vi får det til. Får i pose og sekk 😉 Det er jo ikke sikkert et samliv mellom oss hadde vært noe lykke!?! Anonymkode: a6356...f80 12 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Det blir jo enklere å fortsette i ekteskapet når de får i både pose og sekk. De får spenning i hverdagen, slipper å bryte opp familien. Tenker nok både på barna først og fremst,og ikke minst så spiller økonomi inn vil jeg tro. Anonymkode: b2d5d...f03 11 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): La meg gjette. Du er elskerinnen? Anonymkode: 09a2c...019 Nope, holder ikke på med men jeg vet er gift, men har lest noen tråder her inne om en dame som trodde mannen skulle forlate kona for henne og ikke gjorde, så da lurer jeg. Anonymkode: eb863...384
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir jo enklere å fortsette i ekteskapet når de får i både pose og sekk. De får spenning i hverdagen, slipper å bryte opp familien. Tenker nok både på barna først og fremst,og ikke minst så spiller økonomi inn vil jeg tro. Anonymkode: b2d5d...f03 Det gir mening ja Anonymkode: eb863...384
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Fordi de er rasshøl uten empati og respekt for partneren sin. De er egoistiske og vil ha i pose og sekk. De er svake og evner ikke å finne lykken med det de har, men evner heller ikke å stå for dine valg og ts ansvar for egen hverdag. De er smålige. Ikke kom her med noen legitim grunn. Anonymkode: c8eb8...4bf 24 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nope, holder ikke på med men jeg vet er gift, men har lest noen tråder her inne om en dame som trodde mannen skulle forlate kona for henne og ikke gjorde, så da lurer jeg. Anonymkode: eb863...384 Alle har vel forskjellige årsaker til at de ikke forlater ektefellen. De får i pose og sekk, spenning og trygghet på samme tid. Anonymkode: c476a...034 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 Fordi de er voksne nok til å innse at hverdagen vil sette inn en vakker dag, også med ny dame. Spenning, betatthet, sex med ny partner - denne følelsen er krydder i hverdagen, men er ikke verdt å bryte opp ekteskapet for. Når forelskelsen går over har man det faktisk mye verre, for da har man i tillegg dårligere økonomi, barn som sliter, eks å forholde seg til og så videre. Dessuten er det mange andre ting enn parforholdet som er viktig. Mange har for eksempel en god og sammensveiset vennekrets, en tett utvidet familie, feriesteder man er knyttet til osv. Har man levd noen år så forstår man at felles historie, felles barn, felles venner osv betyr at det ikke bare er å bytte ut en dame med en annen og ellers fortsette som før. Anonymkode: 23a2d...604 15 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 En elskerinne er bare ett høl, man forlater ikke kona kun pga det Anonymkode: 0fac2...6f5 11 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det jeg ikke skjønner er menn som virker til å være lei av kona si og er utro mange ganger, men de vil ikke forlate kona si for en elskerinne, ikke alle men de fleste er sånn, hvorfor? Noen som kan forklare? de er lei og er utro, men vil ikke forlate? Gir ikke mening Anonymkode: eb863...384 Hvorfor i all verden skulle de det, da må de bare lete etter ny elskerinne, oppdage de dårlige sidene til eks-elskerinnen og håndtere en ekskone samtidig. Og ha ansvar for masse logistikk og se ungene sine mye sjeldnere. Bare ulemper med å bryte opp et eksisterende velfungerende forhold når man kan ha spenning på si uansett. Anonymkode: 3daaf...2e7 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 Kona er sur fordi hun bor med et rasshøl og er sliten av å være hushjelp, kokk og barnepike. En elskerinne slipper å være hushjelp og bo med et rasshøl. Hvis han flytter sammen med elskerinnen, så blir hun også sur og sliten. Anonymkode: 8039b...8df 32 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kona er sur fordi hun bor med et rasshøl og er sliten av å være hushjelp, kokk og barnepike. En elskerinne slipper å være hushjelp og bo med et rasshøl. Hvis han flytter sammen med elskerinnen, så blir hun også sur og sliten. Anonymkode: 8039b...8df Amen Anonymkode: d2208...6c6 11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kona er sur fordi hun bor med et rasshøl og er sliten av å være hushjelp, kokk og barnepike. En elskerinne slipper å være hushjelp og bo med et rasshøl. Hvis han flytter sammen med elskerinnen, så blir hun også sur og sliten. Anonymkode: 8039b...8df Er ingen grunn til å holde på sånn fordet. Da får han bo alene og heller fly rundt slik han ønsker... som singel! Anonymkode: e4078...fd0 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fordi de er voksne nok til å innse at hverdagen vil sette inn en vakker dag, også med ny dame. Spenning, betatthet, sex med ny partner - denne følelsen er krydder i hverdagen, men er ikke verdt å bryte opp ekteskapet for. Når forelskelsen går over har man det faktisk mye verre, for da har man i tillegg dårligere økonomi, barn som sliter, eks å forholde seg til og så videre. Dessuten er det mange andre ting enn parforholdet som er viktig. Mange har for eksempel en god og sammensveiset vennekrets, en tett utvidet familie, feriesteder man er knyttet til osv. Har man levd noen år så forstår man at felles historie, felles barn, felles venner osv betyr at det ikke bare er å bytte ut en dame med en annen og ellers fortsette som før. Anonymkode: 23a2d...604 Hadde de vært «voksne nok» hadde de ikke hatt en elskerinne i utgangspunktet. Da hadde de evnet å slå seg til ro og være takknemlig for det de har. De hadde også vært voksne nok til å ha respekt for det som skal være deres nærmeste her i livet. Hadde de vært «voksne nok» ville de enten ha arbeidet for forholdet til partneren sin (gresset er grønnere der du vanner det) eller hatt baller nok til å hå sin vei. Nei, du er ikke «voksen» når du bedrar partneren din av egoistiske grunner som økonomi, vennekrets, feriesteder etc. 😅 Anonymkode: c8eb8...4bf 11 2
Vera Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har en elsker og vi er i samme situasjon. Vi har begge en trygg base i familien vår, men nyter hverandres selskap når vi får det til. Får i pose og sekk 😉 Det er jo ikke sikkert et samliv mellom oss hadde vært noe lykke!?! Anonymkode: a6356...f80 Og din mann har akkurat samme mulighet som deg selvfølgelig? Og det takler du fint? 8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det blir jo enklere å fortsette i ekteskapet når de får i både pose og sekk. De får spenning i hverdagen, slipper å bryte opp familien. Tenker nok både på barna først og fremst,og ikke minst så spiller økonomi inn vil jeg tro. Anonymkode: b2d5d...f03 Ja, det leste jeg i en undersøkelse om utroskap. At det var muligheten til å være utro som gjorde at enkelte klarte å fortsette i ekteskapet. Anonymkode: d3e58...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #19 Skrevet 21. mai 2023 Min eks var utro over lang tid. Han flyttet inn til henne og hun elsket han lenge nok til at hele hennes hus var ferdig oppusset. Da ble han kastet på dør og måtte kjøpe seg en bolig ett sted der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Jeg ble værende i huset vi hadde bygd sammen og barna ble også her. Han droppet våre barn også til fordel for den nye dama sine barn. Nå er han i ett nytt forhold igjen med enda ei ny dame som utnytter han. Hun bor gratis og all inntekt går til namsmannen. Da den gjelden er ferdig betalt så stikker nok hun også. Bare å glede seg og det gjør jeg faktisk, synes ikke ett snev synd på han. Han dår som fortjent. Jeg har mange ganger lurt på om han synes det er verdt det han gjorde. Han har mistet veldig mye pga disse nye damene. Vårt ene barn vil ikke ha kontakt med han, dermed går han glipp av barnebarnet der også. Anonymkode: bec6a...8e2 14
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #20 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fordi de er rasshøl uten empati og respekt for partneren sin. De er egoistiske og vil ha i pose og sekk. De er svake og evner ikke å finne lykken med det de har, men evner heller ikke å stå for dine valg og ts ansvar for egen hverdag. De er smålige. Ikke kom her med noen legitim grunn. Anonymkode: c8eb8...4bf De finner lykke i det de har. Hadde de ikke vært fornøyd, ville de ha forlatt kona. En elskerinne er for de fleste ikke noe erstatning for kona. Elskerinnen er for sex og av og til litt annen hygge. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå