Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Har kjøpt meg støvletter i størrelse 38 i semska skinn som er akkurat bittelitt for store.Jeg pleier som regel bruke størrelse 37 men da ble de bittelitt for små igjen.Har såler i de nå uten at det utgjorde den store forskjellen.Skoen passer fint foran med kjipper litt bak,noen triks der? Burde jeg bytte de og heller satse på at de i størrelse 37 går ut og tilpasser seg foten? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Var ikke innlogga gitt, men det var meg...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei ! Jeg ville anbefalt deg og byttet dem. Semsket skinn blir som oftest bare mer utvidet og at du itillegg har såler i dem, gjør at om du skulle ta sålene ut en gang, vil du bare oppdage at skoene virker mange hakk større enn da du kjøpte dem. Jeg ville satset på at str. 37 utvider seg eller lett etter noen andre som fallt i din smak Endret 9. januar 2006 av orakel
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #5 Skrevet 8. januar 2006 Oki, da gjør jeg det.Tusen takk for svar :icon_smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå