AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Det er sykt mange bygder og grender i Norge, som er helt fantastiske og ikke minst unike. Og tenker at disse stedene trenger litt ros. Så hvilket sted har du bodd eller besøkt på i Norge som du mener er Norges beste, Begrunn hvorfor, så vi andre kan bli litt kjent med ditt sted. Denne tråden er ikke for by, men landsby er ok. Anonymkode: 8a6a2...b12 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Jeg vil tilbake til Volda. Bodde der ett år. Lite sted med god blanding av folk pga høgskole, sykehus osv, mener jeg er medvirkende. Anonymkode: 7e0d3...3ce 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Stod, 17km unna Steinkjer. Bodde der i 7 år, savner bygda. Snille folk, innkluderende miljø, mange aktiviteter for barn i nabobygda Binde☺ Anonymkode: 9222e...758
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Tunhovd ❤️ ei skikkelig perle av en fjellbygd. Det er en helt egen ro over nygda, og så fin natursom det er der, og folka som bor der er en hyggelig gjeng! De har kanskje ikke så mye greier, men de har butikk og langedrag. Ikke er det særlig langt til verken Nesbyen, Rødberg eller Geilo heller. Anonymkode: a9e1b...6e9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Rauma i Romsdal er en fin plass jeg bodde på for en del år siden. Ligger en times tid fra Ålesund og Molde. Masse natur med fjell og fjord. Hyggelige folk og mye som skjer, samtidig som man fant ro og fred. der er det også endestasjon og tog muligheter til å komme seg til Trondheim og Oslo. Samt flyplass en times biltur unna. Anonymkode: d8922...bb5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Etne i Sunnhordland. Fantastisk natur. Jordbruksbygd. Godt kulturtilbud. Tradisjonelle verdier. Anonymkode: 64f5f...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå