AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Jeg fikk tak i en katt (1år) som har bodd i en kjeller alene hele livet. Tidligere eier var kun ned med mat. Bruke masse tid på pus for at han skulle bli trygg og gikk masse i bånd før han begynte å vær ute alene. Forrige uke måtte jeg flytte hjem, og det takler pus veldig dårlig. Jeg har hatt mye nattvakter og jobb siden vi flyttet og ikke fått mye tid på pus. Så pus er veldig utrygg nå. Mor passer hund hele tiden og skal pass hund hjemme hos oss i dag, og pus er livredd hunder. Vil dette gå seg til eller er det farlig at det er så mye stress på så kort tid? Anonymkode: ee10f...dd1
Fjelltopp Skrevet 22. mai 2023 #2 Skrevet 22. mai 2023 Katter trenger ofte mye tid ja. Tror du bør sette av litt tid til katten når du er hjemme, hvor du bare koser og småsnakker med ham. Ha noe med lukt av hunden på rommet ditt , så pus blir vant med lukten . Er hunden rolig ? Hvis ikke bør jo den trenes også til å være rolig rundt katten . Katten er jo veldig ung , så den kan lære seg å bli trygg, men det kreves tålmodighet . Den har jo ikke fått oppleve så mye normalt i den kjelleren stakkar.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå