AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Jo vi er begge i 40 årene og har hatt kontakt noen uker, han har visst stor interesse for sex og slikt, ville møte meg og alt men jeg kunne ikke besøke han, han ble skuffa for det. Men når vi snakker så spør han ikke om noe ang meg eller livet mitt. Hvis jeg sender han mldr om noe så svarer han ikke uten at det er et spørsmål. Han sier han svarer ikke på mldr der han bare får informasjon. F eks jeg skriver at jeg er på besøk hos en venninne og vi har det hyggelig sammen. Da svarer han ikke på det for han ser på det som info og ikke noe å svare på. Jeg har aldri opplevd dette hos en mann før. Han er mye i arbeid og mye opptatt og han har ikke mye tid, men litt tid til meg da. Men syns han er mye stille når vi prater og spør meg ikke om noenting. Han virker veldig hard og følesesløs på en måte føler jeg. Syns det er trist og vondt må jeg innrømme. Men sex greier er han med på. Han har sagt han tenker på meg og sier jeg er intressant. Ja lurer da på hva jeg er intressant med? Han deler meg ikke i hverdagen sin på en måte og livet sitt. Har og sett han er pålogget på et sted på natten i helgen og uten at han har kontaktet meg. Så tror han har kontakt med andre så sier han at han fikk mld av et vennepar etter besøk. Jeg føler det er noe som skurrer. Han sier han er ærlig og oppriktig og leker ikke med andre og han er bare enkel og ikke ute etter drama eller noe slikt. Men jeg har en dårlig magefølelse rett og slett. Hva i svarte vil han med meg da? han vil ha kontakt men jeg begriper det ikke. Jeg syns dette er vondt. for jeg blir og er usikker på han og dette med oss. Aldri opplevd en slik fyr før. noen tips? Anonymkode: f041d...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Høres ut som at du har truffet min eks. Har ingen tips enn at det er sånn han er. Du kan ikke endre en mann. (i hvertfall ikke en i 40 årene) Anonymkode: 6ed2a...955 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 du skriver ut av det blå at du der på besøk hos noen? Hva i all verden skal man svare på det? "Javel". "OK". At han aldri viser noe interesse for deg (bortsett fra om du er tilgjengelig for sex) - ja, det er ikke noe særlig godt tegn. Anonymkode: 9b2de...b47 15 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): du skriver ut av det blå at du der på besøk hos noen? Hva i all verden skal man svare på det? "Javel". "OK". At han aldri viser noe interesse for deg (bortsett fra om du er tilgjengelig for sex) - ja, det er ikke noe særlig godt tegn. Anonymkode: 9b2de...b47 Ja at jeg skriver at jeg er på besøk hos noen, og vi koser oss, er det ikke normalt at han svarer så koselig da eller noe sånt? Han deler ikke noe med meg så jeg føler meg dårlig rett og slett. men har dessverre uten at jeg begriper det blitt betatt av han. Anonymkode: f041d...0ab 3 1
Nåleputa Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Finn deg en som er følelsesmessig tilgjengelig. (Det er vanskelig men det går fint å ta en annen en den du vil ha. Jeg er der selv, og gikk i 1,5 år med tanker om at jeg ikke var bra nok for en som ikke er «der», før jeg landa med en som vil tilbringe tid med meg og som ringer meg og hjelper meg med diverse.)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Jepp, enkel fyr. Ser ut som han verken vil diskutere eller vise følelser? Hverken interessert i å snakke om seg eller deg? Kanskje han bare vil ha fast, eksklusiv partner for tilstedeværelse og sex (er enkel), men uten behov for å snakke for mye følelser? Han vil ikke ha drama som er kvinners følelser og snakk. Den perfekte dama for ham er da sikkert enkel også. Holder seg til sex kun med han, krangler aldri og trenger ikke prate med han som om han skulle vært en venninne. Han mener du skal være trygg/ uten negative følelser selv når han ikke kan avse en enkel oppmerksomhet som en melding til deg (for det er ikke naturlig for han å sende en slik melding). Du kan ikke vente endringer av seg selv her for det faller ikke naturlig for han. Kanskje du kan håpe på små endringer, men da må du forklare i detalj hva han skal gjøre. Blir det for krevende for han (ikke enkelt nok), vil han mene du er slitsom, usikker og klengete. Ikke sikkert han gidder det. Hvis du kan akseptere hans enkelthet uten at du blir usikker kan det hende dere kan få det fint sammen. Husk: Små endringer er mulig hvis han gidder, men han kan ikke bli til et annet menneske. Anonymkode: ccfdf...1a1 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier han er ærlig og oppriktig og leker ikke med andre og han er bare enkel og ikke ute etter drama eller noe slikt. Løp og ikke se deg tilbake. Mannen du beskriver høres helt ut som min eks, og noen måneder med ham ødela selvtilliten min på en måte som tok år å bygge opp. Når en mann sier slike ting om seg selv, eller hvem som helst egentlig, så er det bare tull. Man sier det slik man vil det skal være. Når noen sier man hater drama, er de gjerne kjernen til det. Når de sier de er snill, er de gjerne en real dritt. Det du beskriver om at han aldri spør eller viser interesse for deg, eller blir helt kald og blank når du forteller noe fra ditt liv eller deg, det er slik han er. Min eks spurte aldri noe om meg, og hvis jeg likevel prøvde å presse "meg" inn i forholdet med ham så ble han bare mest sint og provosert, han visste ingenting om meg og var ikke det minste interessert i meg, på noen måter. Han ville ha et forhold hvor han hadde en kjæreste som et tilbehør, altså jeg skulle ikke eksistere liksom, jeg var der for å få ham til å føle seg bedre og tømme seg på alle mulige måter. Hvis du er en normalt empatisk person som bryr seg og klarer å opprette intimitet så anbefaler jeg deg å løpe fort vekk. Han der klarer ikke å bry seg om deg, og han unner deg ikke å ha noe han ikke har. Han bryr seg ikke om du er hos en venninne og koser deg, for det har ikke noe med ham å gjøre. En samtale med eksen min kunne foregå slik: Jeg: for en dag, jeg var i byen og handlet og *noe morsomt skjedde* og jeg møtte den og den, visste du at Y jobbet ved X før? Osv *normal dagligtale" hvordan gikk dagen din? Han: hehe mhm. Jeg har vært på jobb, det var så jævla stressende, og tungt, og ille, men fikk jobben gjort. Ryggen plager meg igjen, er noe drit. *10 min monolog om ryggplager uten at jeg får komme til*. Ja men du får ha de bra, kanskje vi kan ses til helga, men du vet jeg liker ikke å planlegge. Og det var verst hvis jeg ble syk feks. Jeg fallt og forstua kneet og ankelen, han handlet varer for meg en gang og satte utenfor. Jeg spurte om han ikke ville komme inn en tur og prate litt eller se film, da sa han at vi kunne vente til jeg var frisk. Og veldig mye sånt. Saken er at mannen din har ikke empati og vanlig kobling til mennesker, men sier han har det, og derfor er du forvirret. Anonymkode: b5024...617 4
cafflatte Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Det står at han i 40 åra, har han vært i forhold tidligere? 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo vi er begge i 40 årene og har hatt kontakt noen uker, han har visst stor interesse for sex og slikt, ville møte meg og alt men jeg kunne ikke besøke han, han ble skuffa for det. Men når vi snakker så spør han ikke om noe ang meg eller livet mitt. Hvis jeg sender han mldr om noe så svarer han ikke uten at det er et spørsmål. Han sier han svarer ikke på mldr der han bare får informasjon. F eks jeg skriver at jeg er på besøk hos en venninne og vi har det hyggelig sammen. Da svarer han ikke på det for han ser på det som info og ikke noe å svare på. Jeg har aldri opplevd dette hos en mann før. Han er mye i arbeid og mye opptatt og han har ikke mye tid, men litt tid til meg da. Men syns han er mye stille når vi prater og spør meg ikke om noenting. Han virker veldig hard og følesesløs på en måte føler jeg. Syns det er trist og vondt må jeg innrømme. Men sex greier er han med på. Han har sagt han tenker på meg og sier jeg er intressant. Ja lurer da på hva jeg er intressant med? Han deler meg ikke i hverdagen sin på en måte og livet sitt. Har og sett han er pålogget på et sted på natten i helgen og uten at han har kontaktet meg. Så tror han har kontakt med andre så sier han at han fikk mld av et vennepar etter besøk. Jeg føler det er noe som skurrer. Han sier han er ærlig og oppriktig og leker ikke med andre og han er bare enkel og ikke ute etter drama eller noe slikt. Men jeg har en dårlig magefølelse rett og slett. Hva i svarte vil han med meg da? han vil ha kontakt men jeg begriper det ikke. Jeg syns dette er vondt. for jeg blir og er usikker på han og dette med oss. Aldri opplevd en slik fyr før. noen tips? Anonymkode: f041d...0ab Du sier at du har en dårlig magefølelse. Han fremstår kun interessert i sex, og vil nesten ikke ha kontakt med deg ellers, bli bedre kjent med deg eller snakke om følelser. Du sier han virker kald. Så da er jo spørsmålet, vil du ha en følelsesmessig utilgjengelig FF eller vil du ha en kjæreste som redpekterer deg og vil ha deg for annet enn sex? Det fremstår jo åpenbart at denne fyren ikke er interessert i noe mer enn sex med deg. Beklager, men han syns sikkert at du er grei tidtrøyte frem til han finner ei dame han faller for. Jeg hadde heller sett meg om etter en snillere mann som var følelsesmessig tilgjengelig. Hver fjerde mann i 40-årene er enslig 😉 Anonymkode: c7ec0...0b6 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 Jeg tror ikke det har noen hensikt å skulle ha videre kontakt med denne fyren. Han er kun tilgjengelig for sex, så i den forstand snakker han jo sant når han sier han er enkel og oppriktig. Anonymkode: 8c60b...5f5 2 1
jabx Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo vi er begge i 40 årene og har hatt kontakt noen uker, han har visst stor interesse for sex og slikt, ville møte meg og alt men jeg kunne ikke besøke han, han ble skuffa for det. Men når vi snakker så spør han ikke om noe ang meg eller livet mitt. Hvis jeg sender han mldr om noe så svarer han ikke uten at det er et spørsmål. Han sier han svarer ikke på mldr der han bare får informasjon. F eks jeg skriver at jeg er på besøk hos en venninne og vi har det hyggelig sammen. Da svarer han ikke på det for han ser på det som info og ikke noe å svare på. Jeg har aldri opplevd dette hos en mann før. Han er mye i arbeid og mye opptatt og han har ikke mye tid, men litt tid til meg da. Men syns han er mye stille når vi prater og spør meg ikke om noenting. Han virker veldig hard og følesesløs på en måte føler jeg. Syns det er trist og vondt må jeg innrømme. Men sex greier er han med på. Han har sagt han tenker på meg og sier jeg er intressant. Ja lurer da på hva jeg er intressant med? Han deler meg ikke i hverdagen sin på en måte og livet sitt. Har og sett han er pålogget på et sted på natten i helgen og uten at han har kontaktet meg. Så tror han har kontakt med andre så sier han at han fikk mld av et vennepar etter besøk. Jeg føler det er noe som skurrer. Han sier han er ærlig og oppriktig og leker ikke med andre og han er bare enkel og ikke ute etter drama eller noe slikt. Men jeg har en dårlig magefølelse rett og slett. Hva i svarte vil han med meg da? han vil ha kontakt men jeg begriper det ikke. Jeg syns dette er vondt. for jeg blir og er usikker på han og dette med oss. Aldri opplevd en slik fyr før. noen tips? Anonymkode: f041d...0ab Han vil vel bare ha deg for sex da. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 Måten å kommunisere på, vitner om en mangel på sosial intelligens. Å snakke i beskjeder, og motta info etc, kan fungere i jobb og fritidsaktiviteter, men hvis man skal bonde med andre, særlig kvinner, så må man kunne sam-tale, dele, og tilpasse seg den andres behov for småprat. Ingen forlanger at det skal pjattes hele dagen, men ikke alt trenger å være høyverdig. Hvordan dater slike folk, og hvordan havner de inn i et forhold? Er det annen type tiltrekning som skygger over talegavene? Anonymkode: d0fcd...cbe 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 At menn beskriver seg selv som "enkle" er jo et varseltegn i seg selv, vil jeg si... Anonymkode: e3e51...6d3 1 6
Agaton Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Jo vi er begge i 40 årene og har hatt kontakt noen uker, han har visst stor interesse for sex og slikt, ville møte meg og alt men jeg kunne ikke besøke han, han ble skuffa for det. Men når vi snakker så spør han ikke om noe ang meg eller livet mitt. Hvis jeg sender han mldr om noe så svarer han ikke uten at det er et spørsmål. Han sier han svarer ikke på mldr der han bare får informasjon. F eks jeg skriver at jeg er på besøk hos en venninne og vi har det hyggelig sammen. Da svarer han ikke på det for han ser på det som info og ikke noe å svare på. Jeg har aldri opplevd dette hos en mann før. Han er mye i arbeid og mye opptatt og han har ikke mye tid, men litt tid til meg da. Men syns han er mye stille når vi prater og spør meg ikke om noenting. Han virker veldig hard og følesesløs på en måte føler jeg. Syns det er trist og vondt må jeg innrømme. Men sex greier er han med på. Han har sagt han tenker på meg og sier jeg er intressant. Ja lurer da på hva jeg er intressant med? Han deler meg ikke i hverdagen sin på en måte og livet sitt. Har og sett han er pålogget på et sted på natten i helgen og uten at han har kontaktet meg. Så tror han har kontakt med andre så sier han at han fikk mld av et vennepar etter besøk. Jeg føler det er noe som skurrer. Han sier han er ærlig og oppriktig og leker ikke med andre og han er bare enkel og ikke ute etter drama eller noe slikt. Men jeg har en dårlig magefølelse rett og slett. Hva i svarte vil han med meg da? han vil ha kontakt men jeg begriper det ikke. Jeg syns dette er vondt. for jeg blir og er usikker på han og dette med oss. Aldri opplevd en slik fyr før. noen tips? Anonymkode: f041d...0ab Rar adferd. Særlig det første. Dårlig folkeskikk og ikke følge opp slike meldinger. At han må vise han bryr seg om deg, er jo ikke det samme som å være drama. Om han hadde vært 100% fokusert på deg, ville ikke dette skjedd. Sorry, altså. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 Spørsmålet her bør ikke være om han er interessert i deg, men er du interessert i han, i å ha det slik..? Kan ikke endre han... Anonymkode: b16ce...f6b
Vera Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 Han vil ha sex med deg..intet mer, intet mindre. Spørsmålet er om du er interessert i en fuckfriend, eller om det er forhold du er på jakt etter?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 At han er enkel er det ingen tvil om, men ikke på den måten han tror selv. Anonymkode: c63f8...5bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 Han spør ikke om NOE ved deg og livet ditt og svarer heller ikke på meldinger annet enn hvis det er et konkret spørsmål der? Og er veldig interessert i å snakke om sex? Du ser vel hvilken vei fingeren peker. Han er kun interessert i en kvinne å ha sex med, ikke noe annet. En å tømme seg i. Jeg ville ikke hatt sex med en så utilgjengelig (følelsesmessig og personlig plan) mann. Han er ikke verdt det, og vil antageligvis be deg om å dra 5 minutter etter at sexen er over (eller han drar selv, om det er hos deg). Anonymkode: 431ca...2f3 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #19 Skrevet 21. mai 2023 Agaton skrev (43 minutter siden): Rar adferd. Særlig det første. Dårlig folkeskikk og ikke følge opp slike meldinger. At han må vise han bryr seg om deg, er jo ikke det samme som å være drama. Om han hadde vært 100% fokusert på deg, ville ikke dette skjedd. Sorry, altså. Særlig det første? Hæ? Helt uenig. Hva skal man liksom svare på en opplysning om at TS er på besøk hos en venninne? OK? Koooooooooooos deg!!!!! ? Hadde ikke kommet på noe å svare selv faktisk. Anonymkode: 42055...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #20 Skrevet 21. mai 2023 Jeg skjønner jo at han ikke svarer på meldinger der du informerer om at du er hos ei venninne og har det hyggelig. Hadde jeg fått sånne meldinger fra en jeg datet, så hadde jeg i beste fall svart med «ok», og lurt litt på hvorfor du følte for å opplyse om noe sånt. Mange menn er ikke vant med å snakke om følelser og hverdagslige ting. De er mer stille og virker uinteressert i hvem du egentlig er, hva du har gjort på osv. De kan derimot prater mye om det er et tema de interesserer seg for, som gjerne er praktiske ting, men det er kanskje temaer du ikke syns er så interessant igjen. Men så finnes det også mange menn som helt fint kan snakke om temaer du vil snakke om, og om både følelser, hverdagslige ting og dypere temaer. Du velger jo helt selv hvilken type mann du vil ha. Du må jo ikke være sammen med denne mannen, når dere ikke matcher personlighetsmessig. Du vil jo uansett ikke få endret personligheten til denne mannen. Anonymkode: 5699c...0cd 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå