AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Hver gang jeg er i forhold begynner jeg å overtenke , og lurer på hva de gjør eller om de er utro og har behov for å teste deres lojalitet ved å be mine venner teste dem osv, det er jo ikke sunt. Hvis det ikke er testing så er det noe annet overtenking hele tiden, jeg får ikke ro. Er det andre som føler det sånn, og hva er problemet her? Anonymkode: 3febc...1de
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Du har for kav selvtillit så du ødelegger for deg selv. Nei, jeg gjør ikke som deg. Anonymkode: 9342d...902 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har for kav selvtillit så du ødelegger for deg selv. Nei, jeg gjør ikke som deg. Anonymkode: 9342d...902 Men jeg tror jeg er den deiligste i denne byen, og jeg ville ikke vært noen andre om jeg fikk sjansen annet enn meg selv, så er dette bare egoen som egentlig snakker? Og at jeg har lav selvtillit? Anonymkode: 3febc...1de
Jdz Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Nei, absolutt ikke. En ting er sporadisk sjalusi, men dette er jo noe langt mer. Få venner til å "teste" partner? Det synes jeg høres ganske creepy ut og ikke normalt i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Jdz skrev (2 minutter siden): Nei, absolutt ikke. En ting er sporadisk sjalusi, men dette er jo noe langt mer. Få venner til å "teste" partner? Det synes jeg høres ganske creepy ut og ikke normalt i det hele tatt. Noen av vennene hans har randomt begynt å følge meg på instagram, og jeg har en rar brukernavn som ikke er lett å gjette seg frem til, han vet ikke at jeg vet de er venner, betyr det på en måte at han gjør det samme? Selvom vennen hans ikke flørta med meg men bare spurte om venneforspørsel, Anonymkode: 3febc...1de
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg tror jeg er den deiligste i denne byen, og jeg ville ikke vært noen andre om jeg fikk sjansen annet enn meg selv, så er dette bare egoen som egentlig snakker? Og at jeg har lav selvtillit? Anonymkode: 3febc...1de Hvorfor i alle dager skulle du tro at den du er sammen med skulle være utro da, om du er den "deiligste" i byen? Deilig er forresten lite interessant i et forhold da... Anonymkode: 9342d...902 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen av vennene hans har randomt begynt å følge meg på instagram, og jeg har en rar brukernavn som ikke er lett å gjette seg frem til, han vet ikke at jeg vet de er venner, betyr det på en måte at han gjør det samme? Selvom vennen hans ikke flørta med meg men bare spurte om venneforspørsel, Anonymkode: 3febc...1de Hvor gammel er du egentlig? 13? Anonymkode: 9342d...902 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor i alle dager skulle du tro at den du er sammen med skulle være utro da, om du er den "deiligste" i byen? Deilig er forresten lite interessant i et forhold da... Anonymkode: 9342d...902 Det er jo derfor jeg er redd, fordi å være pen ikke er nok, hadde det vært det hadde jeg ikke overtenkt, tror jeg er mer usikker på min tanke måte og at jeg vet jeg kommer til å ødlegge for meg selv uansett hvor mye jeg prøver å gjøre det, så på en måte stoler jeg ikke på meg selv pga det og gjør dumme ting. Anonymkode: 3febc...1de
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo derfor jeg er redd, fordi å være pen ikke er nok, hadde det vært det hadde jeg ikke overtenkt, tror jeg er mer usikker på min tanke måte og at jeg vet jeg kommer til å ødlegge for meg selv uansett hvor mye jeg prøver å gjøre det, så på en måte stoler jeg ikke på meg selv pga det og gjør dumme ting. Anonymkode: 3febc...1de Altså har du dårlig selvtillit. Anonymkode: 9342d...902 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså har du dårlig selvtillit. Anonymkode: 9342d...902 Jeg tror jeg har det ja, men er ikke helt sikker. Jeg føler problemet er at jeg blir styrt av hjernen og ikke motsatt, jeg styrer aldri hjernen min, og da kan dette skje. Anonymkode: 3febc...1de
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg har det ja, men er ikke helt sikker. Jeg føler problemet er at jeg blir styrt av hjernen og ikke motsatt, jeg styrer aldri hjernen min, og da kan dette skje. Anonymkode: 3febc...1de Styrt av hjernen? Ja, det er hjernen som styrer oss alle. Om nå den du er sammen med skulle finne på å være utro som er det jo bare å avslutte forholdet for da er han jo ikke noe å samle på uansett. Det er jo ikke noe å gå rundt å bekymre seg for om du har funnet en solid, fornuftig, ærlig og god mann. Anonymkode: 9342d...902
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Styrt av hjernen? Ja, det er hjernen som styrer oss alle. Om nå den du er sammen med skulle finne på å være utro som er det jo bare å avslutte forholdet for da er han jo ikke noe å samle på uansett. Det er jo ikke noe å gå rundt å bekymre seg for om du har funnet en solid, fornuftig, ærlig og god mann. Anonymkode: 9342d...902 Det er jo ikke alltid slik det funker eller like lett, jeg har attacemnt issues, og da blir jeg veldig fort tilknyttet til kun en person, derfor er det vanskelig for meg å forlate forholdet selvom jeg har andre muligheter, eller andre som vil ha meg. Jeg vil kun ha en, og om han fucker det opp for meg, så er det vanskelig for meg å bare åpne meg opp igjen og det vil gjøre mye skade generelt og mye usikkerheter Anonymkode: 3febc...1de
Trolltunge Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 Nei, da hadde jeg ikke orket å være i et forhold. Det hadde blitt for mye tankestyr. Dårlig selvtillit og sjalusi vil jeg tro.
Isambard Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 (endret) Ja. Tror ikke KG gjør saken bedre. (NB: mistenker ikke utroskap eller noe sånt) Endret 21. mai 2023 av Isambard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå