Iselinberg Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Jeg er ingen kontrollerende kjæreste og for min del så kan typen gjerne dra ut på byen med kompiser. Jeg stoler også på han. Men det er jo alltid en redsel der for at han skal gjøre noe om han drikker for mye eller kanskje finne noen som han synes er tiltrekkende. Det er nok noe mange er redd for. Har noen innspill?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Hvis du tenker dette så stoler du ikke på han. Og det er helt ok å erkjenne, veldig få menn er til å stole på, de fleste griper sjansen til å være utro om de kan være det uten å risikere å bli oppdaget. Jeg styrer bort fra menn som fester og drikker for de er mer impulsive og tenker kortere frem, ikke langtidseffekt av egne handlinger. Anonymkode: c290d...bf0 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du tenker dette så stoler du ikke på han. Og det er helt ok å erkjenne, veldig få menn er til å stole på, de fleste griper sjansen til å være utro om de kan være det uten å risikere å bli oppdaget. Jeg styrer bort fra menn som fester og drikker for de er mer impulsive og tenker kortere frem, ikke langtidseffekt av egne handlinger. Anonymkode: c290d...bf0 Enig Anonymkode: 92ce9...8b9 1
snillochsøt Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Vanlig frykt av god grunn. Skjer det så er han jo ikke noe å spare på, men det er veldig vondt å være den som sitter hjemme, så jeg ville tatt meg en tur ut jeg også, for å få tankene på noe annet. Ikke for å møte på han, men for å leve ditt eget liv! 1
Iselinberg Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2023 snillochsøt skrev (2 minutter siden): Vanlig frykt av god grunn. Skjer det så er han jo ikke noe å spare på, men det er veldig vondt å være den som sitter hjemme, så jeg ville tatt meg en tur ut jeg også, for å få tankene på noe annet. Ikke for å møte på han, men for å leve ditt eget liv! Enig 🙂 1
snillochsøt Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Så jeg vet hvordan det føles, og har vært med fyrer som virker som de liker å få meg til å føle på den dritten. Nå er jeg sammen med en jeg føler meg helt trygg på, og som helst drar ut sammen med meg. Så det fins sånne mannfolk også. ♥️
Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2023 snillochsøt skrev (2 minutter siden): Så jeg vet hvordan det føles, og har vært med fyrer som virker som de liker å få meg til å føle på den dritten. Nå er jeg sammen med en jeg føler meg helt trygg på, og som helst drar ut sammen med meg. Så det fins sånne mannfolk også. ♥️ Glad du har det bedre nå 🫶🏻 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Han kan da finne noen tiltrekkende på jobb også. Eller hvor som helst. Og forhåpentligvis dater du ikke en kar som drikker seg sørpe på byen. Uansett må det jo være noe galt i heimen hvis et fyllaknull frister mer enn å komme hjem til deg. Anonymkode: 02fae...ff4 1 1
Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han kan da finne noen tiltrekkende på jobb også. Eller hvor som helst. Og forhåpentligvis dater du ikke en kar som drikker seg sørpe på byen. Uansett må det jo være noe galt i heimen hvis et fyllaknull frister mer enn å komme hjem til deg. Anonymkode: 02fae...ff4 Sant nok 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis du tenker dette så stoler du ikke på han. Og det er helt ok å erkjenne, veldig få menn er til å stole på, de fleste griper sjansen til å være utro om de kan være det uten å risikere å bli oppdaget. Jeg styrer bort fra menn som fester og drikker for de er mer impulsive og tenker kortere frem, ikke langtidseffekt av egne handlinger. Anonymkode: c290d...bf0 Bare wow... I motsetning til kvinner da eller? Har aldri vært utro selv, men har opplevd utroskap i to tidligere forhold, så det virker ikke som om kvinner er noe særlig bedre i så fall. Har likevel valgt å ikke la tidlige erfaringer styre livet mitt og har stabil hvilepuls også i perioder hvor jeg og partner er borte fra hverandre, om hun er hos eller om hun er på byen. Anonymkode: eb455...11e 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uansett må det jo være noe galt i heimen hvis et fyllaknull frister mer enn å komme hjem til deg. Anonymkode: 02fae...ff4 Nei det at noen er utro betyr ikke at det er noe galt med forholdet, med partneren eller i heimen som du kaller det. Det at noen er utro betyr at det er noe galt med dens egen moral. Victimblaming er aldri rett og det stemmer heller ikke Anonymkode: c290d...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare wow... I motsetning til kvinner da eller? Har aldri vært utro selv, men har opplevd utroskap i to tidligere forhold, så det virker ikke som om kvinner er noe særlig bedre i så fall. Har likevel valgt å ikke la tidlige erfaringer styre livet mitt og har stabil hvilepuls også i perioder hvor jeg og partner er borte fra hverandre, om hun er hos eller om hun er på byen. Anonymkode: eb455...11e Jeg har ikke sagt at kvinner ikke er utro, way to go med mistolkingen din Anonymkode: c290d...bf0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 For meg hjalp det mye å innse at uansett hvor redd jeg sitter hjemme og er, så hindrer det han ikke fra å være utro. Det er det han selv som må la være, eventuelt. Anonymkode: 14432...06f 1
Helene1982 Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han kan da finne noen tiltrekkende på jobb også. Eller hvor som helst. Og forhåpentligvis dater du ikke en kar som drikker seg sørpe på byen. Uansett må det jo være noe galt i heimen hvis et fyllaknull frister mer enn å komme hjem til deg. Anonymkode: 02fae...ff4 Om noen i ditt liv snakker til deg på denne måten om du sier at du er bekymret og trenger støtte, må man revurdere vennekretsen sin. Om du har mennesker i ditt liv som bevisst går inn for å få en person til å føle seg mer usikker og utrygg, i stedet for å være et medmenneske, Når det gjelder typen, må du stole på ham om dere skal være sammen. Jeg mener at menn som er ute med kompiser er ute med kompiser. Menn er heller ikke uten evne til empati og rasjonell tenking. Man kan forvante at de evner å se sammenhengen mellom handling og konsekvenser da de er voksne. Og de fleste velger å være i forhold eller ikke. de er ikke glassmaneter uten evne til å ta beslutninger og som følger strømmen uten egen vilje. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 Helene1982 skrev (6 minutter siden): Om noen i ditt liv snakker til deg på denne måten om du sier at du er bekymret og trenger støtte, må man revurdere vennekretsen sin. Om du har mennesker i ditt liv som bevisst går inn for å få en person til å føle seg mer usikker og utrygg, i stedet for å være et medmenneske, Når det gjelder typen, må du stole på ham om dere skal være sammen. Jeg mener at menn som er ute med kompiser er ute med kompiser. Menn er heller ikke uten evne til empati og rasjonell tenking. Man kan forvante at de evner å se sammenhengen mellom handling og konsekvenser da de er voksne. Og de fleste velger å være i forhold eller ikke. de er ikke glassmaneter uten evne til å ta beslutninger og som følger strømmen uten egen vilje. Det er gjerne sunt å få en realitetsorientering iblant. Nå er vi også anonyme brukere på et internettforum, så det må kunne gå an å taste på tastaturet uten silkehansker. Anonymkode: 14432...06f 1
Helene1982 Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er gjerne sunt å få en realitetsorientering iblant. Nå er vi også anonyme brukere på et internettforum, så det må kunne gå an å taste på tastaturet uten silkehansker. Anonymkode: 14432...06f På dette forumet er det mange anonyme. det kan det være ulike grunner til. Det at det er en unnskyldning til å være kjip er jeg ikke med på. det at du er anonym betyr ikke at TS ikke er en person. Av og til er det en fiktiv historie og av og til er det et menneske som ber om råd. Jeg har ikke silkehansker.
Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #17 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For meg hjalp det mye å innse at uansett hvor redd jeg sitter hjemme og er, så hindrer det han ikke fra å være utro. Det er det han selv som må la være, eventuelt. Anonymkode: 14432...06f Ja nettopp det får man ikke styrt
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 Iselinberg skrev (11 timer siden): Jeg er ingen kontrollerende kjæreste og for min del så kan typen gjerne dra ut på byen med kompiser. Jeg stoler også på han. Men det er jo alltid en redsel der for at han skal gjøre noe om han drikker for mye eller kanskje finne noen som han synes er tiltrekkende. Det er nok noe mange er redd for. Har noen innspill? Hvorfor tar han ikke med deg ut og? Det er det som er normalt når man er et par. Anonymkode: 44204...449 1
Iselinberg Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #19 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor tar han ikke med deg ut og? Det er det som er normalt når man er et par. Anonymkode: 44204...449 Nå var jeg syk og lå dårlig, skal være med neste gang
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #20 Skrevet 21. mai 2023 Jeg skjønner frykten din, TS, jeg har også følt på det. Men så har jeg innsett at det er jo supervanlig å gå ut innimellom, også når man har kjæreste! Jeg har mange venner som liker å gå ut, og det er jo ikke slik at de ligger rundt/flørter med fremmede bare fordi de er på byen. Anonymkode: 60f13...128 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå