Gå til innhold

Noen som har fått en god følelse av å plutselig bli singel?

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Ikke jeg.

Endret av Paramount
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han var grovt voldelig og holdt på å ødelegge livet mitt. Da bilen med han, som kjørte tilbake til hjemlandet hans, forsvant, kjente jeg en enorm lettelse og frihet. To års helvete var (nesten) over. 

Anonymkode: f01d7...522

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

To års helvete var (nesten) over.

hvorfor "nesten"? 

Fordi du sliter med etterdønningene? 

Anonymkode: 2b178...fa4

Skrevet (endret)

Ja.

Og det gjorde meg veldig sikker på at det var riktig å gå fra han. 

Endret av fjær
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Var en lettelse å bli kvitt to av eksene mine! Den ene gikk (jeg var for feig til å gjøre det slutt selv om jeg burde gjort det). Han var en uærlig lystløgner. Jeg sørget en uke, så kjente jeg lettelse og feiret! Godt å slippe han! Neste var manipulerende og ikke snill. Her tok jeg grep og avsluttet før han klarte å bryte meg ned. For en lettelse!

I dårlige forhold er det en lettelse å bli singel. 

Anonymkode: e521c...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si jeg har det på samme måte. Jeg sitter bare igjen med forståelsen av at jeg er for vanskelig, for dramstisk for ustabil, for krevende, nevrotisk.... 

Alle beskrivelsene av meg er bare vonde å ta med meg på veien. Avskjeden ble bare den ultimate bekreftelsen, på at jeg er rar og avvikende. Min måte å elske noen på, min måte å trenge noen på er for unormal. Så jeg kjenner ikke på en lettelse, nei. Jeg hører jo også hva han sier til andre, at det var en lettelse. Som dere andre her sier, det er en lettelse i dårlige forhold, så da vet jeg hvordan han anså oss. Så han finner måter å fortsette å bekrefte hvor vanskelig jeg er. 

Han vil alltid tenke det vare handler om at jeg ikke elsket ham nok. Han kommer aldri til å forstå at jeg trengte mer bare mer ham, bare mer, bare fortere.  At det ble slutt, er ikke en lettelse. 

Anonymkode: 27269...02b

• Hjerte 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Tomheten, ingen ting å sloss for lenger. Et liv som krever at du lever. Et liv som ikke lenger har mening. Bare dritt.

Endret av Paramount
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Deretter kommer tankene om alt som gikk galt. Alt som burde vært sagt og gjort annerledes.

Endret av Paramount
Skrevet

Jeg mener å ha lest fleste lykkeligere når de blir single. Når et forhold tar slutt så har det vært dårlig en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste som har skjedd på forholdsfronten, å bare dra fra min X. Dra hjem og være fri, glad og trygg.

Anonymkode: c6f64...8f6

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er helt nydelig. Endelig ferdig med en giftig person full i issues som bare er ute etter å holde en på gress fordi han ikke vil jeg skal møte noen ny. Føles helt vidunderlig 🤩

Anonymkode: 3bc8d...ab3

Skrevet

Jeg husker jeg følte en enorm lettelse etter mitt samlivsbrudd. Til tross for at jeg gikk fra svært hus med eget boblebad til stusselig leilighet med kun en liten felt seng og en stol 😂

Frihet har enorm verdi. De andre gangene i mindre langvarig relasjoner har jeg og følt en liten lettelse i etterkant. Men jeg er også slik at jeg trives i eget selskap.. 

Jeg for min del vet ikke helt om jeg noen gang ønsker ett nytt samboerskap eller lignende forpliktelser. Jeg føler meg lett kvalt eller fanget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...