Gå til innhold

Hvordan trener jeg bort "bulkene" på sidene av rumpa? (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså de som går innover, og som er under trusekanten/nedenfor hoftene. Ønsker å trene disse utover. Jeg har aldri vært noe særlig glad i å trene men er nødt til å begynne nå. Går det i det hele tatt å trene disse utover? 

Går ikke å legge til bilde visst. 

Anonymkode: 0175e...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke noe vedlagt bilde.

Skrevet
PURE/HONEY skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg skrev jo at det ikke gikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt forstå hvilket område du mener... Mener du på utsiden av lårene eller innsiden? Forstår ikke hva du mener med å trene de utover..?

Det er mulig å legge ut bilde 

Anonymkode: abce2...13f

AnonymBruker
Skrevet
PURE/HONEY skrev (1 minutt siden):

Men de som vet hva jeg mener trenger ikke bilde 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva du mener, og det går ikke an å trene de vekk. Det er naturlig at det går innover der og man må bare akseptere at folk har forskjellig kroppsfasong

Anonymkode: bb002...778

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ts men fant dette bildet for de som lurer 

IMG_20230521_010302.jpg

Skrevet

Mener du det som kalles hipdips? Usikker på om man kan trene det, og tror det er genetisk, men vil bare skrive at det er helt normalt og at de fleste har dette :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å gjøre noen øvelser for å få bedre muskulatur i området men disse øvelsene vil også forstørre området under (som allerede går utover fra før) , sånn at det ikke blir helt jevnt uansett.  

AnonymBruker
Skrevet
Undrendeperson skrev (1 minutt siden):

Mener du det som kalles hipdips? Usikker på om man kan trene det, og tror det er genetisk, men vil bare skrive at det er helt normalt og at de fleste har dette :) 

Ja tror ts mener det som kalles hipdips. Det er normalt ja :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg klarer ikke helt forstå hvilket område du mener... Mener du på utsiden av lårene eller innsiden? Forstår ikke hva du mener med å trene de utover..?

Det er mulig å legge ut bilde 

Anonymkode: abce2...13f

Utsiden. Må legge til bilde med URL, aner ikke hvordan det funker. Får hvertfall ikke tatt noe ut av Kamera rullen å lagt her desverre.. 

https://www.google.com/search?q=Hailey+bieber+bikini&tbm=isch&ved=2ahUKEwj2x4HBgIX_AhVmwIsKHdEgAskQ2-cCegQIABAC&oq=Hailey+bieber+bikini&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzICCCk6CAgAEIAEELEDOgUIABCABDoECAAQAzoHCAAQigUQQzoKCAAQigUQsQMQQzoICAAQsQMQgwE6CwgAEIAEELEDEIMBUMoNWNEwYME0aABwAHgBgAHEAogBkx6SAQgzLjE1LjMuMpgBAKABAbABBcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=hFFpZPb1L-aArwTRwYjIDA&bih=560&biw=360&client=ms-android-huawei#imgrc=4zZiP_qzhhL8qM 

Men på denne linken ser du hvordan "innover" jeg mener på sidene av rumpa, og på meg er det enda mer, skulle hatt de utover så jeg får en finere kroppsfasong. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

IMG_20230521_010302.jpg

Åja, hip dips. Det genetisk og vanskelig å trene bort, men det kan hjelpe å trene gluteus medius.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

IMG_20230521_010302.jpg

Yess!! 

AnonymBruker
Skrevet

Du må legge på deg.

Anonymkode: 63da8...4a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må legge på deg.

Anonymkode: 63da8...4a9

Hjelper ikke, spiser sykelig usunt. Kan spise en hel kake selv når det er feiringer. Drikker 1,5 liter cola om dagen, middag til hvert måltid. Trener aldri, går aldri tur men er tynn med fett på rumpa men ikke på sidene. 

AnonymBruker
Skrevet
Mamacitaa skrev (4 minutter siden):

Men på denne linken ser du hvordan "innover" jeg mener på sidene av rumpa, og på meg er det enda mer, skulle hatt de utover så jeg får en finere kroppsfasong. 

Jeg kan tenke meg at du er ganske ung eller hvertfall veldig påvirket av å se opererte og redigerte kropper på instagram og tv, siden du sier "finere kroppsfasong". Hipdips er helt normalt og en fin kroppsfasong, men man kan fort få kroppsidealet forvrengt av å se veldig mange opererte og redigerte kropper. Tar du deg en tur på stranden vil du se hipdips overalt uten at du hadde tenkt over at de hadde det med mindre du så etter det. Så ingen vanlige folk ser kroppen din å tenker "å det går innover der", det er bare du som har hengt deg opp i det. 

Glem det og aksepter kroppen din som den er :)

Jeg prøvde å trene vekk mine hipdips og fikk bare større bul ut til siden der hvor det buler ut fra før, så hipdipen ble egentlig enda mere synlig. Og vektøkning hjalp heller ikke, de er der uansett om jeg er tynn eller mer fett på kroppen. Hadde som deg en periode et års tid hvor jeg var veldig hengt opp i at de var der før jeg innså hvor hjernevasket jeg var og hvor normalt det er. Det er like fint som andre fasonger, bare at akuratt nå de siste årene så pumpes vi full på sosiale medier at kroppen skal ha en viss fasong men den er unaturlig og alle kropper er forskjellige og hipdips er helt vanlig og fin kropp det også :) Ingen tenker over at noen har det med mindre man spesifikk ser etter det og ingen vanlige folk gjør det 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må slanke vekk ridebukselårene. Dvs fettet øverst på lårene.Det buler ut, det er ikke søkk.

Anonymkode: c2fb4...bbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må slanke vekk ridebukselårene. Dvs fettet øverst på lårene.Det buler ut, det er ikke søkk.

IMG_2903.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud skru av the opererte kardashian. Internett er fake. Du er fin som du er.

Anonymkode: d4a29...7ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hipdips (håpløst at det har navn) er ikke mulig å trene bort. 

Anonymkode: 70a51...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...