AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Hei! Sitte rhjenne ikveld,istedenfor å dra ut. Var en feil merker jeg,ble bare så mye styr. Neste helg drar jeg ut .. Jeg så ja til et sex forhold med en gutt jeg liker,og var veldig dumt. Hva som sprer mest,er faktisk ikke at han ville ha sex,for det ligger mer naturlig, det så sårer mest, er at han var så kald. For å være tydelig. Og nå har vi ikke kontakt lenger,og kommer ikke til å ha det igjen. Fordi jeg ikke klarte mer. Men jeg er dritt lei singellivet! Fy faen! Jeg savner å ha han å melde,kunne meldt andre,men jeg synes ikke de er kjekke.. matchene på Tinder er dårlige,og jeg ser han gjøre ting gjennom SOME,fordi kretsen hans er stor,og han blir fort tagget. Akkurat nå svir det som et helvete-,mest at han koser seg,og jeg bare brenner opp. Hvorfor er jeg aldri god nok for forhold?? Jeg skjønner meg ikke på det- trener,spiser sunt og er hyggelig og imøtekommende. Opptatt av å være med på det som skjer,og er interessert og nysgjerrig på de rundt meg. Jeg er på ingen måte en som forventer at gutten jeg liker,skal forvandle livet mitt til noe mer,står på selv og jobber for hva jeg vil ha. Jeg tiltrekkes av gutter som har et aktivt sosialt liv,og god selvtillitt-men dette finner jeg somet relativt begrep-og ikke alle med god selvtillitt og sosialt liv <fanger> meg,kun de som har en trend til å være litt krass i personligheten kansje? Men somregel gode gutter .. Bare fatter det ikke...Jeghs rgsnske selektiv smak også,og kunne aldri ha gått inn for en gutt,ofrnp sjekke om det er noe der. Er det ikke der,kommer det ikke heller. Så jeg er ganske direkte selv. Kan noen hjelpe meg litt?? Dere gutter, som har sex utenfor forhold,og ser etter andre egenskaper hos en jente,enn å bare ligge- hvorfor? Hva tenker dere om hun dere bare ligger med?? Hva er grunnen og hva skal til? Hvorfor er jeg aldri nok for forhold,de få gangene jeg liker noen?? Somregel liker jeg de med god selvtillitt. Min egen kan nok variere,men har ikke veldig lav selvtillitt heller-kommer litt ann på. Hva skal man si- kan jo tolkes forskjellig det også.. Noen som har noen innspill til meg?? Er bare sykt lei meg her jeg ligger,en lørdags kveld alene. Eneste jeg har lært av dette er at jeg føler meg gammel,utdatert,skrukkete og sliten... Anonymkode: d44b0...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Det er nok ikke det at du ikke er god nok for forhold, men at denne mannen ikke var ute etter et forhold og du gjorde en feil ved å involvere deg seksuelt med han når man vet at det ofte leder til følelser hos kvinnen. Kvinner produserer mer oxytocin(kjærlighetshormonet) av sex enn menn. Når du er ute etter et forhold så ikke ha sex med de før dere begge har etablert en dyp følelsesmessig connection og avklart at dere begge ser på hverandre som en potensiell kjæreste. Date i flere måneder før sex, og ikke legg så mye følelser i chatting og meldinger, for det kan like gjerne være med en robot egentlig og ofte så ser ikke menn den man chatter med som et menneske i andre enden. Altså de får ikke følelser like fort av chatting som kvinner kan få og ser det mest som tidsfordriv eller flørting med "noen" men ikke med en spesiell nødvendigvis. Det er bra du har brutt kontakten med han, så må du bare ta lærdom til fremtiden og ikke tenke så mye på det du ikke har og savner, men fokusere på det du har i livet og hygger deg med ellers. Ikke dyrk det negative fokuset, tenk mer positivt. Anonymkode: 38e91...e06 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er nok ikke det at du ikke er god nok for forhold, men at denne mannen ikke var ute etter et forhold og du gjorde en feil ved å involvere deg seksuelt med han når man vet at det ofte leder til følelser hos kvinnen. Kvinner produserer mer oxytocin(kjærlighetshormonet) av sex enn menn. Når du er ute etter et forhold så ikke ha sex med de før dere begge har etablert en dyp følelsesmessig connection og avklart at dere begge ser på hverandre som en potensiell kjæreste. Date i flere måneder før sex, og ikke legg så mye følelser i chatting og meldinger, for det kan like gjerne være med en robot egentlig og ofte så ser ikke menn den man chatter med som et menneske i andre enden. Altså de får ikke følelser like fort av chatting som kvinner kan få og ser det mest som tidsfordriv eller flørting med "noen" men ikke med en spesiell nødvendigvis. Det er bra du har brutt kontakten med han, så må du bare ta lærdom til fremtiden og ikke tenke så mye på det du ikke har og savner, men fokusere på det du har i livet og hygger deg med ellers. Ikke dyrk det negative fokuset, tenk mer positivt. Anonymkode: 38e91...e06 Det med å være en robot,ble litt rart... Selvfølgelig ikke- Går jo ikke med på og hadde heller aldri synes det hadde vært noe annet enn kjederlig å melde svart/hvitt . Ikke min greie,for å si det sånn .. Men jeg fatter ikke at gutter kan være såpass bestemte på at man ikke skal ha forhold,jeg lurer på hva som ligger bak,at jeg(samme person) aldri er bra nok?? Skjønner det varierer fra person til person,men gutta-Men nå er jeg dritt lei av p se andre få det til! Og jeg fatter ikke hvorfor? Bare hvordan ser dere gutta på jenter som dere kun har sex med? Hva du sier om at man føler er,men trenger ikke å være spesiell fordet-sant. Men ble aldri sønn type flørting mellom oss- vi var direkte,og det ble mer tiltrekning og mer rett på sak! Mer <Du er deilig>. Synes alt annet er bortkastet tid,har med egenskaper å gjøre der! Det er bare mer å hente fra gutter som er sånn! Er ikke triks i det hele tatt,noen har egenskapene og interessen for å være så direkte,og jeg synes det er digg- om han også er litt tøff og ganske varm samtidig (som i at han evner å vise omtanke for venner og de rundt han) eks; han sier han ikke er ute etter et forhold(direkte,ærlig) Men han er god på å ta vare på venner og bekjente,gir mange sjanser til å få kontakt(jeg dreit meg ut ved å ønske mer,han ville egtl avslutte), lett å snakke med og trygg på seg selv(vet hvor han vil, somregel fester,men kan vise til rolig kveld hjemme ) er vanskelig å gi eksakt bilde. For han hviler ganske godt i seg selv,sånt merker du kjapt Det er min måte å finne min gutt på-akkurat så selvsikker som at jeg vil han skal være! Hvordan kan jeg tenke positivt akkurat nå?? Er jo lei meg for at det er slutt,og vil bare snakke med han-men kommer aldri til å skje. Han er ferdig med meg,og jeg var ikke god nok for forhold. Han vil ha noe annet. Jeg skulle ønske jeg kunne vite akkurat hva ..jeg er så dritt LEI. Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Eneste jeg har lært av dette er at jeg føler meg gammel,utdatert,skrukkete og sliten... Du har lært at du føler deg? Vi er nok mange her som tenker på deg. Jeg har bare fulgt deg i fem-seks år, og jeg lurer litt på hva slags oppfølging du har fått av helsevesenet i denne tiden? Anonymkode: 39f9d...40b 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det med å være en robot,ble litt rart... Selvfølgelig ikke- Går jo ikke med på og hadde heller aldri synes det hadde vært noe annet enn kjederlig å melde svart/hvitt . Ikke min greie,for å si det sånn .. Men jeg fatter ikke at gutter kan være såpass bestemte på at man ikke skal ha forhold,jeg lurer på hva som ligger bak,at jeg(samme person) aldri er bra nok?? Skjønner det varierer fra person til person,men gutta-Men nå er jeg dritt lei av p se andre få det til! Og jeg fatter ikke hvorfor? Bare hvordan ser dere gutta på jenter som dere kun har sex med? Hva du sier om at man føler er,men trenger ikke å være spesiell fordet-sant. Men ble aldri sønn type flørting mellom oss- vi var direkte,og det ble mer tiltrekning og mer rett på sak! Mer <Du er deilig>. Synes alt annet er bortkastet tid,har med egenskaper å gjøre der! Det er bare mer å hente fra gutter som er sånn! Er ikke triks i det hele tatt,noen har egenskapene og interessen for å være så direkte,og jeg synes det er digg- om han også er litt tøff og ganske varm samtidig (som i at han evner å vise omtanke for venner og de rundt han) eks; han sier han ikke er ute etter et forhold(direkte,ærlig) Men han er god på å ta vare på venner og bekjente,gir mange sjanser til å få kontakt(jeg dreit meg ut ved å ønske mer,han ville egtl avslutte), lett å snakke med og trygg på seg selv(vet hvor han vil, somregel fester,men kan vise til rolig kveld hjemme ) er vanskelig å gi eksakt bilde. For han hviler ganske godt i seg selv,sånt merker du kjapt Det er min måte å finne min gutt på-akkurat så selvsikker som at jeg vil han skal være! Hvordan kan jeg tenke positivt akkurat nå?? Er jo lei meg for at det er slutt,og vil bare snakke med han-men kommer aldri til å skje. Han er ferdig med meg,og jeg var ikke god nok for forhold. Han vil ha noe annet. Jeg skulle ønske jeg kunne vite akkurat hva ..jeg er så dritt LEI. Anonymkode: d44b0...8e5 Slapp helt av, dette har med gutta å gjøre og ikke deg. Mange menn ønsker ikke forhold generelt. Da kan vi ikke tvinge dem. Men det at du dyrker det negative og selvhatende kan også være et trekk som gjør at du blir mindre aktuell som partner Anonymkode: 38e91...e06
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg så ja til et sex forhold med en gutt jeg liker,og var veldig dumt. Hva som sprer mest,er faktisk ikke at han ville ha sex,for det ligger mer naturlig, det så sårer mest, er at han var så kald. Mitt inntrykk fra tidligere, er at dere aldri har møttes i.r.l? Anonymkode: 39f9d...40b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Slapp helt av, dette har med gutta å gjøre og ikke deg. Mange menn ønsker ikke forhold generelt. Da kan vi ikke tvinge dem. Men det at du dyrker det negative og selvhatende kan også være et trekk som gjør at du blir mindre aktuell som partner Anonymkode: 38e91...e06 Sier jo selvfølgelig ikke dette til han(eller gutta). det er jo noe som skjer etterhvert da, og see han er kald og blir kaldere.. Vurderer p krype til korset, enda en gang(hatt en samtale før,han avviser blankt), ganske sikker på at han avviser like sterkt nå. Opplever bare at gutta ikke synes det er en god match forholdsmessig sett,og denne gangen ble han bare kaldere og kaldere-med andre han møter,er han veldig hyggelig,eeter jo en av spesialitetene hans, han er faktisk ganske imøtekommende og rolig type,egentlig.. Ellers har vi hatt det gøy vi- han har ledd og vært litt med på spøker-menbhsr hatt skikkelig inntrykk av at når jeg slår en spøk,så passer han veldig på- at han blir på vakt-slik at han ikke <slipper seg> helt løs,med latter og morro-som om han sier at jeg <ikke får lov > til å <ta> han på en måte. jeg har vurdert om dette er fordi han selv bruker humor som et sjekketriks,eller at han skal rett og slett vise at han har kontroll-anee jo ikke- er så sykt rart- hva skjer der,gutter?? hjelp?? Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Du må lære deg å høre på det menn sier til deg, når de sier de bare er ute etter sex, ja da er de bare ute etter sex, ikke noe mer. Anonymkode: 187cb...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier jo selvfølgelig ikke dette til han(eller gutta). det er jo noe som skjer etterhvert da, og see han er kald og blir kaldere.. Vurderer p krype til korset, enda en gang(hatt en samtale før,han avviser blankt), ganske sikker på at han avviser like sterkt nå. Opplever bare at gutta ikke synes det er en god match forholdsmessig sett,og denne gangen ble han bare kaldere og kaldere-med andre han møter,er han veldig hyggelig,eeter jo en av spesialitetene hans, han er faktisk ganske imøtekommende og rolig type,egentlig.. Ellers har vi hatt det gøy vi- han har ledd og vært litt med på spøker-menbhsr hatt skikkelig inntrykk av at når jeg slår en spøk,så passer han veldig på- at han blir på vakt-slik at han ikke <slipper seg> helt løs,med latter og morro-som om han sier at jeg <ikke får lov > til å <ta> han på en måte. jeg har vurdert om dette er fordi han selv bruker humor som et sjekketriks,eller at han skal rett og slett vise at han har kontroll-anee jo ikke- er så sykt rart- hva skjer der,gutter?? hjelp?? Anonymkode: d44b0...8e5 Han ønsker ikke å ha noe med deg å gjøre, og har vært klinkende klar på det, da må du faktisk respektere det. Du kan ikke tvinge noen som ikke vil være i ditt liv til å være det, han skylder deg ikke en dritt. så nei, ikke ta kontakt med vennene hans som du gjorde sist for å få kontakt med han igjen, det er bare psykt å tvinge seg på noen på den måten. Anonymkode: 187cb...f7f 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du må lære deg å høre på det menn sier til deg, når de sier de bare er ute etter sex, ja da er de bare ute etter sex, ikke noe mer. Anonymkode: 187cb...f7f Ja- Hva som skal til for å <være god nok > for et forhold virker som et helt sykt prosjekt å få til! Herreguud,selv liker jeg ikke så mange gutter engang Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Han ønsker ikke å ha noe med deg å gjøre, og har vært klinkende klar på det, da må du faktisk respektere det. Du kan ikke tvinge noen som ikke vil være i ditt liv til å være det, han skylder deg ikke en dritt. så nei, ikke ta kontakt med vennene hans som du gjorde sist for å få kontakt med han igjen, det er bare psykt å tvinge seg på noen på den måten. Anonymkode: 187cb...f7f Hvem er nett trollene som surrer rundt her?? Du kjenner ikke meg,hild kjeft,muffins mage😹 Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er nett trollene som surrer rundt her?? Du kjenner ikke meg,hild kjeft,muffins mage😹 Anonymkode: d44b0...8e5 Så ut som du var dritings i hovedinnlegget, men her svarer du jo likt 12 timer etter. På tide å legge fra seg flaska, tror jeg. Anonymkode: b5a5b...972 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvem er nett trollene som surrer rundt her?? Du kjenner ikke meg,hild kjeft,muffins mage😹 Anonymkode: d44b0...8e5 Man er ikke nett troll bare fordi man ikke er enig med deg. Det er jo ikke normalt å tvinge seg på noen som ikke vil ha noe med deg å gjøre. Helt utrolig at du ikke skjønner såpass egentlig. hvis du er like frekk i det virkelig liv så skjønner jeg hvorfor du sliter med å holde på relasjoner. Anonymkode: 187cb...f7f 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja- Hva som skal til for å <være god nok > for et forhold virker som et helt sykt prosjekt å få til! Herreguud,selv liker jeg ikke så mange gutter engang Anonymkode: d44b0...8e5 Vel første bud er vel å ikke involvere seg i mannfolk som sier at de bare er ute etter sex. Anonymkode: 187cb...f7f
Sphere Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 Et pulevennforhold kan være vanskelig. Ofte kan en part bli interessert i noe mer etterhvert, og da har det vært greit å ha klare regler. Regel nummer en for meg har vært å avslutte forholdet når følelser oppstår. Det har jeg også vært veldig klar på før jeg har gått inn i et slikt forhold. Likevel så har det jo skjedd. Spesielt ei hadde jeg veldig vondt av. Jeg var blitt veldig glad i henne, men det var dessverre null muligheter for å gå inn i kjæresteforhold med henne. Sexen var helt fantastisk, og den seksuelle kjemien flommet regelrett over. Jeg var skikkelig lei meg etter å ha gjort det slutt. Den beste måten å komme seg videre på, er å skifte fokus. Hold deg i aktivitet. Ellers er det dessverre kun tiden som hjelper. Det dukker opp andre etterhvert. Som vil være en bedre match. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Skrevet 21. mai 2023 Sphere skrev (2 timer siden): Et pulevennforhold kan være vanskelig. Ofte kan en part bli interessert i noe mer etterhvert, og da har det vært greit å ha klare regler. Regel nummer en for meg har vært å avslutte forholdet når følelser oppstår. Det har jeg også vært veldig klar på før jeg har gått inn i et slikt forhold. Likevel så har det jo skjedd. Spesielt ei hadde jeg veldig vondt av. Jeg var blitt veldig glad i henne, men det var dessverre null muligheter for å gå inn i kjæresteforhold med henne. Sexen var helt fantastisk, og den seksuelle kjemien flommet regelrett over. Jeg var skikkelig lei meg etter å ha gjort det slutt. Den beste måten å komme seg videre på, er å skifte fokus. Hold deg i aktivitet. Ellers er det dessverre kun tiden som hjelper. Det dukker opp andre etterhvert. Som vil være en bedre match. Sant som du sier ... Bare at han oppleves urettferdig(feil ord,vet) når han er sammen med venninnene sine,ikke ga meg en sjanse- ettersom han virker ganske enkel å ha med å gjøre, på alle måter egentlig😹 Derfor jeg synes vi egentlig er en god match,siden det ble så <lett> stemning,han sa det selv -men så føle han at han visste det godt nok allerede-og det er akkurat DET som plager meg-typ aldri god nok for et forhold Er dritt lei,og vet jeg står i godt selskap, er bare så dritt Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #17 Skrevet 21. mai 2023 Sphere skrev (2 timer siden): Et pulevennforhold kan være vanskelig. Ofte kan en part bli interessert i noe mer etterhvert, og da har det vært greit å ha klare regler. Regel nummer en for meg har vært å avslutte forholdet når følelser oppstår. Det har jeg også vært veldig klar på før jeg har gått inn i et slikt forhold. Likevel så har det jo skjedd. Spesielt ei hadde jeg veldig vondt av. Jeg var blitt veldig glad i henne, men det var dessverre null muligheter for å gå inn i kjæresteforhold med henne. Sexen var helt fantastisk, og den seksuelle kjemien flommet regelrett over. Jeg var skikkelig lei meg etter å ha gjort det slutt. Den beste måten å komme seg videre på, er å skifte fokus. Hold deg i aktivitet. Ellers er det dessverre kun tiden som hjelper. Det dukker opp andre etterhvert. Som vil være en bedre match. Er lei av å høre at jeg ikke <er en god match>,deter hele poenget med tråden- hva tenker gutter som ligger med jenter de ikke vil ha forhold med,om disse jentene?? Hvordan ser de på henne,hva gjør at de velger å være så kalde? Egenskapene virker på min side til å passe,men han er kald og sier nei Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Skrevet 21. mai 2023 Jeg er ett av disse Nettrollene, som du kaller oss. Du har opp i gjennom årene fortalt veldig mye om deg selv, og hvis du ikke husker at du har laget tråd på tråd om "gutten", så forteller det jo stadig mer om din psykiske helse. Du får det til å høre ut som et tenåringsdrama, men er en kvinne på nærmere 40. Hvis jeg tar feil, så kan jeg jo utfordre deg til å fortelle litt mer om deg selv og din situasjon. Hvor mange ganger har du ligget med "gutten"? Anonymkode: 39f9d...40b 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #19 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er ett av disse Nettrollene, som du kaller oss. Du har opp i gjennom årene fortalt veldig mye om deg selv, og hvis du ikke husker at du har laget tråd på tråd om "gutten", så forteller det jo stadig mer om din psykiske helse. Du får det til å høre ut som et tenåringsdrama, men er en kvinne på nærmere 40. Hvis jeg tar feil, så kan jeg jo utfordre deg til å fortelle litt mer om deg selv og din situasjon. Hvor mange ganger har du ligget med "gutten"? Anonymkode: 39f9d...40b Ønsker deg alt godt! Lykke til videre i livet!!🤗 Anonymkode: d44b0...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #20 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker deg alt godt! Lykke til videre i livet!!🤗 Anonymkode: d44b0...8e5 Klar jeg ikke kommer til å legge ut om mer enn hav jeg vil! Dette er et forum på nettet, aner ikke hva du tenker på😹 Forøvrig,min tråd også 😹 Anonymkode: d44b0...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå