Gå til innhold

Hva ee forskjellen på "å være sammen"og " å være kjærester"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått et nytt bekjentskap som gjør noe med meg.  Kjent personen i ca 4 uker. Jeg er ute etter en kjæreste, drt har vi også snakket om. Nå sier personen til sine vennerbat vi er sammen,  men at vi ikke kjærester (jeg har ikke fortalt noen om dette nye bekjentskaper enda), og jeg blir heller ikke helt klok på hva vi nå er.

Noen som kan hjelpe ?

Anonymkode: 5166e...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min verden betyr det akkurat det samme 

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr det samme.

Sier han "Jeg er sammen med henne, men vi er ikke kjærester."

Eller sier han "Jeg er sammen med henne." Og bare ikke nevner ordet kjærester?

Om det er førstnevnte er det utrolig merkelig, er det sistnevnte så tror jeg du bare overtenker voldsomt.

Anonymkode: 6cf63...ccc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det betydde det samme. Men hvis dere ikke er kjærester, så kanskje han mener at dere dater? Eller kun elskere om dere gjør det? Har dere "lov til" å ha sex med andre?

Anonymkode: 912ba...f97

AnonymBruker
Skrevet

Enten så mener han at dere ligger sammen men ikke noe mer, eller så mener han at dere har en greie dere to men at han ikke vil forplikte seg/være off market for andre jenter. 

Anonymkode: 66571...328

Skrevet

Det betyr det samme. Hvis en hadde sagt om meg at vi var sammen men ikke kjærester så hadde jeg tatt en prat om hva personen mener med det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Noen som kan hjelpe ?

Life hack #1; snakk med personen det gjelder, før du får hodet fullt av sprikende alternativer, fra random folk på et forum. 

Anonymkode: 7e671...b73

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Life hack #1; snakk med personen det gjelder, før du får hodet fullt av sprikende alternativer, fra random folk på et forum. 

Anonymkode: 7e671...b73

Vi har snakket om det, men jeg forstår ikke forskjellen.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi har snakket om det, men jeg forstår ikke forskjellen.  

Hva mener han er forskjellen da?

Anonymkode: 79ecd...307

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg kan komme på er om han bruker formuleringen «er sammen med» som i «tilbringer tid med». Som i for eksempel «Ja, jeg er en del sammen med henne, men vi er ikke kjærester» eller «Er sammen med henne nå i kveld, men vi er ikke et par». 

• Liker 4
Skrevet

Du må spørre han om hva forskjellen er. Som mange andre sier så er det samme som kjæreste for meg.

AnonymBruker
Skrevet
Ananas. skrev (23 minutter siden):

Det eneste jeg kan komme på er om han bruker formuleringen «er sammen med» som i «tilbringer tid med». Som i for eksempel «Ja, jeg er en del sammen med henne, men vi er ikke kjærester» eller «Er sammen med henne nå i kveld, men vi er ikke et par». 

Ja, som i "jeg og anne var på kino sammen" eller noe sånt

Anonymkode: 79ecd...307

• Nyttig 1
Skrevet

Det betyr det samme. 

Gjest Belinda B
Skrevet

Det betyr i grunn og bunn det samme. Er man sammen så er man kjærester.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har fått et nytt bekjentskap som gjør noe med meg.  Kjent personen i ca 4 uker. Jeg er ute etter en kjæreste, drt har vi også snakket om. Nå sier personen til sine vennerbat vi er sammen,  men at vi ikke kjærester (jeg har ikke fortalt noen om dette nye bekjentskaper enda), og jeg blir heller ikke helt klok på hva vi nå er.

Noen som kan hjelpe ?

Umulig å vite hva han legger i det, men ut fra din formulering så er han et bekjentskap du ikke har fortalt noen om. Ville jo vært merkelig om han da skulle si dere var kjærester. Jeg tolker det dithen at han liker å være med deg, men vet ikke hvilken relasjon dere har. 

Anonymkode: ce1a9...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...