AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Sliter mye med at linjer under øynene blir veldig synlig de gangene jeg har på meg sminke. Sliter mye med å skjule disse linjene. I de 3-4 siste gangene har jeg spurt meg med vaselin under øynene før jeg legger på foundation og pudder og det har gått bedre. Linjene er ikke synlige. Går det greit å bruke vaselin?? Anonymkode: 74336...c0b
Mezzosoprena Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Jeg googlet for deg jeg da: Det er ikke skadelig å bruke vaselin i ansiktet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Mezzosoprena skrev (9 minutter siden): Jeg googlet for deg jeg da: Det er ikke skadelig å bruke vaselin i ansiktet. Takk Anonymkode: 74336...c0b
flusa Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sliter mye med at linjer under øynene blir veldig synlig de gangene jeg har på meg sminke. Sliter mye med å skjule disse linjene. I de 3-4 siste gangene har jeg spurt meg med vaselin under øynene før jeg legger på foundation og pudder og det har gått bedre. Linjene er ikke synlige. Går det greit å bruke vaselin?? Anonymkode: 74336...c0b Om du føler at det funker for deg,så kan du trygt bruke vaselin under øynene.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Om du ikke merker noe så er det jo ikke farlig. Jeg hadde ikke gjort det. Vaselin tetter porene og man vil blant annet risikere å få milier rundt øynene. Men fungerer det for deg så er jo det bra. Anonymkode: fec39...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Det er ikke farlig. Men det kan være greit å vite at vaselin låser inn det som er under, så om du bruker feks retinol øyekrem, ikke smør vaselin over, da kan det bli for mye for øynene. Et tips angående vaselin hvis du bruker syre, bha eller aha-syre (dette skal ikke rundt øyne), er å smøre vaselin for å beskytte øyeområdet. Anonymkode: 0f028...c47 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Har du ikke internett der du bor? Eller hvordan har det seg at du mestrer å skrive på kvinneguiden, men ikke et enkelt Google søk? Anonymkode: d1efb...e6f 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du ikke merker noe så er det jo ikke farlig. Jeg hadde ikke gjort det. Vaselin tetter porene og man vil blant annet risikere å få milier rundt øynene. Men fungerer det for deg så er jo det bra. Anonymkode: fec39...c9c Det kan være fint å bruke det hvis du vil låse inn fukt ved tørr hud, altså rett og slett bruke det som maske. Først smøre hyaluronsyre og fuktighetsgivende øyekrem, og låse det inn med vaselin. Anonymkode: 0f028...c47
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du ikke internett der du bor? Eller hvordan har det seg at du mestrer å skrive på kvinneguiden, men ikke et enkelt Google søk? Anonymkode: d1efb...e6f Det må da være lov å spørre. Også er det greit å lese andres erfaringer.. Anonymkode: 0f028...c47 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 Je har smurt vaselin på øyelokkene for å få lengre vipper og har aldri hørt at det skal være farlig🥰 Anonymkode: 6ef7d...b40
Mezzosoprena Skrevet 22. mai 2023 #12 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 16.35): Har du ikke internett der du bor? Eller hvordan har det seg at du mestrer å skrive på kvinneguiden, men ikke et enkelt Google søk? Anonymkode: d1efb...e6f Hvordan tenker du at hun kom seg på kvinneguiden uten internett, egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #13 Skrevet 23. mai 2023 Kan også funke med kokosfett. Da den økologiske som lukter kokos med mye næringsstoffer. Den som er til steking har ikke så mye i seg bortsett fra at den tåler høye temperaturer. Anonymkode: ac6a2...789
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #14 Skrevet 23. mai 2023 Jeg hadde personlig aldri brukt noe så fettete så nær øynene, verken på vipper, øyelokk eller under dem. Anonymkode: 3dc3c...70f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #15 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan også funke med kokosfett. Da den økologiske som lukter kokos med mye næringsstoffer. Den som er til steking har ikke så mye i seg bortsett fra at den tåler høye temperaturer. Anonymkode: ac6a2...789 Kokosfett ville jeg ikke brukt i huden, spesielt ikke ansiktshuden, for det kan føre til kviseutbrudd. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde personlig aldri brukt noe så fettete så nær øynene, verken på vipper, øyelokk eller under dem. Anonymkode: 3dc3c...70f Tipset om å påføre vaselin rundt øynene for å beskytte de hvis man bruker syre, for å unngå at det kommer borti den sarte huden rundt øynene, fikk jeg anbefalt av en hudlege. Anonymkode: 0f028...c47
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #16 Skrevet 23. mai 2023 Jeg har tatt laser under øynene, og da skal man bruke vaselin. Jeg brukte det lenge etter at huden hadde helet. Ja, du kan få milier, men de forsvinner når du slutter å bruke det fete. Anonymkode: 4852e...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå