Gå til innhold

Hvis jeg kjenner lite av penisen hans betyr det at han kjenner lite av meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har spurt menn med veldig tynn penis om de kjenner tilfredstillende friksjon når man selv ikke kjenner så mye til penisen dems? Penis er vel mye mer sensitiv enn vagina så da er det mest sannsynlig at han nøt selvom ikke jeg gjorde det...? Eller? 

Anonymkode: 89bc7...e9b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Chroma
Skrevet

Merker du ikke om han kjenner noe eller ikke? Skjønner at det er vanskelig å spørre rett ut. Vil tro penis er mye mer følsom, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja dette lurer jeg også på. Selv om jeg har for vane å stramme vaginamusklene så hardt jeg kan under penetrering, så er det noen peniser jeg rett og slett ikke kan kjenne om de er inni meg eller ikke. Med de mennene så føler jeg meg vid som en bøtte med vann..  

Anonymkode: e2169...60b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne.. 

Anonymkode: d5dcf...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring betyr det at han også kjenner lite, ja. Var sammen med en med penis godt under snittet da jeg var tenåring, og han sa noen ganger at han ikke kjente noe, men at det uansett var deilig. Jeg kjente ikke noe selv, og ikke var det spesielt deilig heller 😅

Anonymkode: 1f660...510

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe sammenheng, men ikke helt. Følsomhet er tross alt individuelt. Jeg er skadet av medisiner, og har nesten ikke følelse i penis. Andre menn kommer jo av en solgangsbris. Selvfølgelig vil vi oppleve samme kvinne helt forskjellig. 

Anonymkode: acc84...84c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har spurt menn med veldig tynn penis om de kjenner tilfredstillende friksjon når man selv ikke kjenner så mye til penisen dems? Penis er vel mye mer sensitiv enn vagina så da er det mest sannsynlig at han nøt selvom ikke jeg gjorde det...? Eller? 

Hvor tynn er en "veldig tynn penis"?

Og hvorfor puttes ikke disse i den dustete samletråden?

Anonymkode: 937f0...1b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at penishodet er omtrent like følsomt som klitorisen vår, i mens vi har lite nervetråder i vagina. Så er nok en del forskjell der ja. Men en liten penis får jo mye mindre friksjon, så det blir jo mye mindre stimuli enn ved runking.

Anonymkode: 8c319...18e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noe sammenheng, men ikke helt. Følsomhet er tross alt individuelt. Jeg er skadet av medisiner, og har nesten ikke følelse i penis. Andre menn kommer jo av en solgangsbris. Selvfølgelig vil vi oppleve samme kvinne helt forskjellig. 

Hvilke medisiner?

Anonymkode: 858e8...49d

AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (1 time siden):

Merker du ikke om han kjenner noe eller ikke? Skjønner at det er vanskelig å spørre rett ut. Vil tro penis er mye mer følsom, ja. 

Han skrev på melding etterpå at han håpet vi kunne ha så deilig sex igjen men vet ikke om det var blowjob eller knulling han likte, tok litt mer tid enn jeg er vant med før han kom når vi knullet og jeg tenkte underveis om han kanskje faket eller spilte skuespill når han ga uttrykk for å nyte siden jeg nesten ikke kjente noe. 

Tør ikke spørre han men hadde vært interessant å vite om jeg oppleves vid eller ikke for han som er såpass mye tynnere enn gjennomsnittet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han skrev på melding etterpå at han håpet vi kunne ha så deilig sex igjen men vet ikke om det var blowjob eller knulling han likte, tok litt mer tid enn jeg er vant med før han kom når vi knullet og jeg tenkte underveis om han kanskje faket eller spilte skuespill når han ga uttrykk for å nyte siden jeg nesten ikke kjente noe. 

Tør ikke spørre han men hadde vært interessant å vite om jeg oppleves vid eller ikke for han som er såpass mye tynnere enn gjennomsnittet 

Alder på dere? Er dere 29 eller 45? Det spiller nok en rolle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor tynn er en "veldig tynn penis"?

Og hvorfor puttes ikke disse i den dustete samletråden?

Anonymkode: 937f0...1b0

Det svarer jeg ikke på fordi denne tråden er ikke nok en penisstørrelsetråd som du prøver å gjøre den til😉 denne handler om friksjon og sensitivitet og om sex kan oppfattes så ulikt eller om det er sånn at når jeg kjente lite må han ha kjent lite og. Du kan gå å lese i samletråden om du lurer på hva som regnes som tynt eller tykt eller middels eller langt eller kort. Alt jeg vil si er at den var mye tynnere enn gjennomsnittet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alder på dere? Er dere 29 eller 45? Det spiller nok en rolle.

Hvorfor spiller det noen rolle? 

AnonymBruker
Skrevet

What :P visste faktisk ikke at det kunne skje at man ikke kjenner noe... Jeg har til og med hatt sex med en som jeg antar har mikropenis (den var vel like lang som midtfingeren min i beste fall, tror jeg - og forholdsvis tynn), og jeg kjenner det jo veldig godt likevel... Jeg kjenner jo også hvis jeg tar en tynn qtips inn der, og ingen har vel penis tynnere enn qtips? :P 

Hvordan kjennes det ut for dere ellers da? For meg oppleves det som at skjeden min er "lukket" (altså, tar borti hverandre/er helt inntil hverandre) stort sett hele tiden, så om det skal noe inn der må det liksom åpnes graaadviiis og tar litt tid før det går an å "synke" litt videre, eller hva jeg skal kalle det. Hvordan oppleves det for dere andre? 

Skjønner at jeg må fremstå helt totalt idiot, men har bare aldri hørt om dette eller tenkt over det, har vel kanskje bare antatt at alle er sånn nooooeeeeenlunde iiish like der (har såklart hørt om vid/trang osv, og tenker jo at størrelse på penis/hvor mye skjeden åpner seg/er åpen (?) evt har noe å si, hvor vått/tørt det er, litt psykisk/emosjonelt/altså tenker at sanser utover det fysiske også kan påvirke hvordan det oppfattes kanskje? Jeg kjenner jo f. eks. penis "svulme" rett før han kommer, eller hvis han holder på å komme og holder igjen, så tenker f. eks. det er mange sånne småting som også spiller inn?), men det jeg merker jeg lurer på nå: 

Når dere ikke har sex, føles skjeden deres helt lukket/tett da, eller kan dere på en måte kjenne at det er et hull der? 
Evt når går den fra lukket til åpen, og går det gradvis på dere og? Eller føler dere på en måte mer dere har et "huk" inn der som er en viss "størrelse" liksom? Kan alle "lukke" skjeden helt igjen, eller kan dette variere? Kan dere "åpne" den mye uten å få hjelp av noe som dyttes inn/presser den utover?

(Kom på at jeg har lurt på det en gang tidligere... På meg kan man ikke se hvor hullet er, som jeg aldri har tenkt noe over annet enn at det sikkert er pga bakterier og slikt ikke skal komme inn... Men så støtte jeg på en fyr... Som når vi skulle ha sex og bare ikke klarte å finne ut av det (hvor hullet var altså) og han sa noe sånt som: "Vift litt med hullet da så jeg ser" hvorpå jeg bare *krampet til, nølte* og visste ikke om jeg skulle le eller grine eller hva, før han bare: "blafre litt med leppene da! Eller hva jeg skal si!" ...og jeg klarte ikke holde meg lenger, så brøt jo ut i en voldsom og på en måte veldig upassende, men og helt nødvendig forløsende (for øyeblikket) latterkrampe. Han ble bare glad, for han tenkte det var helt perfekt å le for at hullet liksom ville "åpenbare" seg av det, men nei... Ikke da heller visst. Måtte sjekke dette litt videre, og etter vi var ferdig klarte jeg på en måte å "presse" det på gløtt (det føltes veldig ubehagelig og feil å gjøre da, som om jeg tok inn luft og prøvde å presse ut invollene mine på samme tid). For meg ser det nesten ut som jeg har flere lag med "inngangsdører" man må gjennom. Litt som de gardinene noen har i døråpninger........... Eller kanskje som litt slappe sakkosekken som ligger på rad etter hverandre? Herlighet for en grusom beskrivelse. Unnskyld hvis jeg har ødelagt underliv for noen for alltid nå... Men, nå ble jeg jo plutselig redd at det er noe galt med meg!!!!!!!! WÆh! Får jo da ofte veldig vondt, som om jeg må "rives" opp igjen om jeg bare ikke har sex på et par dager... :s Jo lenger siden, jo verre blir det... Er det normalt?)

Shit, merker at jeg bare får flere og flere spørsmål jo mer jeg tenker på dette nå. Er nesten litt uvel, for ble så usikker på hvordan det egentlig skal være?? 

Anonymkode: 7ac1e...b78

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

What :P visste faktisk ikke at det kunne skje at man ikke kjenner noe... Jeg har til og med hatt sex med en som jeg antar har mikropenis (den var vel like lang som midtfingeren min i beste fall, tror jeg - og forholdsvis tynn), og jeg kjenner det jo veldig godt likevel... Jeg kjenner jo også hvis jeg tar en tynn qtips inn der, og ingen har vel penis tynnere enn qtips? :P 

Hvordan kjennes det ut for dere ellers da? For meg oppleves det som at skjeden min er "lukket" (altså, tar borti hverandre/er helt inntil hverandre) stort sett hele tiden, så om det skal noe inn der må det liksom åpnes graaadviiis og tar litt tid før det går an å "synke" litt videre, eller hva jeg skal kalle det. Hvordan oppleves det for dere andre? 

Skjønner at jeg må fremstå helt totalt idiot, men har bare aldri hørt om dette eller tenkt over det, har vel kanskje bare antatt at alle er sånn nooooeeeeenlunde iiish like der (har såklart hørt om vid/trang osv, og tenker jo at størrelse på penis/hvor mye skjeden åpner seg/er åpen (?) evt har noe å si, hvor vått/tørt det er, litt psykisk/emosjonelt/altså tenker at sanser utover det fysiske også kan påvirke hvordan det oppfattes kanskje? Jeg kjenner jo f. eks. penis "svulme" rett før han kommer, eller hvis han holder på å komme og holder igjen, så tenker f. eks. det er mange sånne småting som også spiller inn?), men det jeg merker jeg lurer på nå: 

Når dere ikke har sex, føles skjeden deres helt lukket/tett da, eller kan dere på en måte kjenne at det er et hull der? 
Evt når går den fra lukket til åpen, og går det gradvis på dere og? Eller føler dere på en måte mer dere har et "huk" inn der som er en viss "størrelse" liksom? Kan alle "lukke" skjeden helt igjen, eller kan dette variere? Kan dere "åpne" den mye uten å få hjelp av noe som dyttes inn/presser den utover?

(Kom på at jeg har lurt på det en gang tidligere... På meg kan man ikke se hvor hullet er, som jeg aldri har tenkt noe over annet enn at det sikkert er pga bakterier og slikt ikke skal komme inn... Men så støtte jeg på en fyr... Som når vi skulle ha sex og bare ikke klarte å finne ut av det (hvor hullet var altså) og han sa noe sånt som: "Vift litt med hullet da så jeg ser" hvorpå jeg bare *krampet til, nølte* og visste ikke om jeg skulle le eller grine eller hva, før han bare: "blafre litt med leppene da! Eller hva jeg skal si!" ...og jeg klarte ikke holde meg lenger, så brøt jo ut i en voldsom og på en måte veldig upassende, men og helt nødvendig forløsende (for øyeblikket) latterkrampe. Han ble bare glad, for han tenkte det var helt perfekt å le for at hullet liksom ville "åpenbare" seg av det, men nei... Ikke da heller visst. Måtte sjekke dette litt videre, og etter vi var ferdig klarte jeg på en måte å "presse" det på gløtt (det føltes veldig ubehagelig og feil å gjøre da, som om jeg tok inn luft og prøvde å presse ut invollene mine på samme tid). For meg ser det nesten ut som jeg har flere lag med "inngangsdører" man må gjennom. Litt som de gardinene noen har i døråpninger........... Eller kanskje som litt slappe sakkosekken som ligger på rad etter hverandre? Herlighet for en grusom beskrivelse. Unnskyld hvis jeg har ødelagt underliv for noen for alltid nå... Men, nå ble jeg jo plutselig redd at det er noe galt med meg!!!!!!!! WÆh! Får jo da ofte veldig vondt, som om jeg må "rives" opp igjen om jeg bare ikke har sex på et par dager... :s Jo lenger siden, jo verre blir det... Er det normalt?)

Shit, merker at jeg bare får flere og flere spørsmål jo mer jeg tenker på dette nå. Er nesten litt uvel, for ble så usikker på hvordan det egentlig skal være?? 

Dette er noe av det særeste jeg noensinne har lest, det må jeg ærlig innrømme. 
Vaginaen skal i utgangspunktet være lukket. Har man kontakt med musklene sine skal man kunne bruke disse til å «åpne opp» (men det har man vel ikke behov for). Hvis det er så stramt at det gjør vondt med penetrering vil jeg anta at det er noe som ikke er helt som det bør være. Kan være overanstrengt muskulatur eller for stram hud rundt skjeden. En time til gynekolog eller fysioterapeut spesialisert på underliv/bekkenbunn hadde nok ikke vært dumt da. Man skal også fint merke hvis hullet inn til skjeden er når man er våt. Dette tyder bare på at du ikke e våt nok…. Men igjen, særeste jeg har lest. 

Anonymkode: 874d3...57d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Husk at penishodet er omtrent like følsomt som klitorisen vår, i mens vi har lite nervetråder i vagina. Så er nok en del forskjell der ja. Men en liten penis får jo mye mindre friksjon, så det blir jo mye mindre stimuli enn ved runking.

Anonymkode: 8c319...18e

Du har sikkert hørt eller sett rapporten, som skriver at kvinner har 8-9000 nerveceller på klitthodet? Det har jeg også pluss at menn har mye mye mindre. Den forskningen i rapporten ble tatt på ei ku, og ikke noe menneske.

Jeg vil heller si at menn drar bedre utnyttelse av færre nerveceller, for menn kommer som regel fortere(3-5min), enn kvinner sine (10-15min). Det er mulig jeg bommer litt her, for enkelte kvinner kommer også ganske så fort. Men jeg mistenker dem å tjuvstarta på opphisselsen😊

Friksjonen til penis har ikke så mye å si. Selv om jeg har kompiser som har tykkere utstyr enn meg, påstår at samme den dama er alt for vid. Men alt dette med tranghet og en vid følelse ligger i forspillet. Så vi har sikkert forskjellige forspill, jeg er iallefall tålmodig med å vente til hun klikker av kåthet🤭 Men det er jo forskjell på tranghet og bruk av muskler nedi musa, da liker jeg musklene best, fordi det gir bedre stimuli. En vagina som føles for trang, blir litt for "mekanisk"😝

Jo runking er bedre enn PIV, helt klart.. for da blir jo pikken massert, vridd så strengen (frenulumet) får bedre stimuli

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvilke medisiner?

Antidepressiva (ssri)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Antidepressiva (ssri)

Uff.

Dette finnes det gode løsninger på hvis du snakker med en spesialist. Ofte blir ikke denne bivirkningen tatt helt på alvor, men det finnes som sagt medisiner som bedrer dette.

Kort forklart: Serotonin hemmer dopaminutskillelsen (lysthormonet). Det kan føre til både impotens, manglende lyst og manglende orgasme, samt følelsen av «avflatethet» noen får av SSRI. Penisen din er ikke fysisk skadet, dette er fullt reversibelt og ganske vanlig. Hjelp finnes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Altså… Kan du please lese innlegget ditt selv og komme med en tilbakemelding på det? Det her var sykt spesiell lesing

Anonymkode: efd1d...fc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har forsåvidt liten/tynn penis, ofte så kjenner ikke jeg noe. Men han har en ekstremt følsom penis, så han kommer veldig fort. 

Har ikke spurt han om han kjenner noe - men jeg antar det, siden han kommer så fort. 🤔

Anonymkode: ea534...5bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...