Gå til innhold

Noen som studerer / har studert ved NBMU eller bor i Ås? - Mtp boplass :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Foreløpig slik det ser ut nå, ser det ut som at det blir NMBU jeg skal studere ved til høsten, så er derfor litt på utkikk etter boplass. Har helst lyst til å bo i hybel / leilighet alene, altså, ikke noe bofellesskap. Ved siås så var alt leid ut, og på det private markedet ser det ut som det ikke er så mye ute til leie, det som er ute er iallfall tatt, eller så er det alt for dyrt, typ 15k i måneden. Hvor er det nærmeste jeg kan bo mtp avstand til NMBU, tenker nå da sykkel-gå-avstand, max 30 minutter, så jeg kan eventuelt se på en leiligheten av en av de byene. 

Noen som har erfaring, og om dere har studert ved NBMU, gjerne kom med litt innspill der også om dere vil, angående miljø og studie sted =)!

Anonymkode: 39671...758

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan se i områdene Vinterbro, Ski eller Nordby. Det er kanskje litt langt unna, men tror det skal gå busser til Ås fra disse stedene. 
Kjenner også flere som har bodd i Langhus-området som har gått på skole i Ås. 

Anonymkode: e682f...877

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale å bo på Pentagon første året ihvertfall. Veldig praktisk mtp kostnad og avstand til campus, samt sosialt sett☺️ var selv skeptisk, men stortrivdes. Lenge siden jeg gikk der, men husker at d ble en del nach i badstuene som ligger i kjelleren i flere av blokkene.

Anonymkode: f4e15...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...