Gå til innhold

Jeg er den eneste blant familie og venner som er singel. Hvorfor er jeg bare et ligg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og alle jeg kjenner er i forhold. Jeg har snakket med  en kompis og han mener jeg er singel fordi menn kan merke på damer om de har blitt utnyttet for sex tidligere. Det er visst en turn off i forhold. Det har jeg aldri hørt om før

Anonymkode: 9c652...bba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten ser du ut som en typisk rundbrenner, er rett og slett ikke kjærestemateriale eller legger ikke i innsats selv. 

Anonymkode: b6f3e...66e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er 25 og alle jeg kjenner er i forhold. Jeg har snakket med  en kompis og han mener jeg er singel fordi menn kan merke på damer om de har blitt utnyttet for sex tidligere. Det er visst en turn off i forhold. Det har jeg aldri hørt om før

Du trenger kanskje en ny omgangskrets? Menn trenger ikke å merke at du har blitt utnyttet,  men trolig har du en personlighet som virker naiv, enkel, eller lettpåvirkelig? Ikke vondt ment, og det finnes nok en fyr som vil sette pris på deg også, på flere måter. 

Anonymkode: 97a21...1f7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kort forklart, det er det eneste interessante du har å tilby. 

Anonymkode: db7fb...086

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok menns skyld at du ikke får forhold med mennene du har krav på. Ikke senk kravene

Anonymkode: 69b04...cc5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er nok menns skyld at du ikke får forhold med mennene du har krav på. Ikke senk kravene

Skjerp deg. Ingen har nevnt krav på noe her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skjerp deg. Ingen har nevnt krav på noe her. 

Unnskyld, vil ikke såre noen altså.

Men ikke bli lurt inn i blindveien å skylde på det motsatte kjønn for at du ikke lykkes, for det er virkelig ikke menns skyld. På noen som helst måte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

What? Har jeg aldri hørt om!

AnonymBruker
Skrevet

Fortiden kan man dessverre ikke gjøre noe med, men for mange er det skikkelig turn off og ha ligget med mange. Så markedet er begrenset. 

Tror du må jobbe med selvrespekten din, slik at du ikke fortsetter og la deg utnytte.

Anonymkode: af684...1be

Skrevet (endret)

Hvorfor du bare er et ''ligg'' er veldig vanskelig for oss å bedømme over nettet med så lite input, samt utenom å se deg fysisk i virkeligheten og hvordan du oppfører deg rundt det motsatte kjønn. 
At menn kan se på damer at de har blitt utnyttet for sex er tull, sex i seg selv har ingen fysisk varsling i en sosial setting, derimot kan de merke hvor sosial stabil du, kombinert med utseende og personlighet kan det muligens hinte til at du er ''lett'' å få, eller iallfall få et inntrykk av det, i en form av bekreftelse bias. Eller så kan det hende du har tidligere nevnt at du har hatt mange partnere, eller eventuelt pratet om at du ikke verdsetter sex høyt, for mange kan det tolkes som at du nevner at sex bare er en aktivitet, og ikke er noe biggie, men da drar vi tilbake til bekreftelse bias igjen.

Men det med at mange partnere er turn-off for en del når det kommer til valg av langtidspartnere er ikke tull, det er ganske godt dokumenter, også tverrkulturelt. 

Endret av Nordic99
Skrevet

Venner skal bygge deg opp og ikke få deg til å føle deg usikker. Omgi deg med mennesker som får frem det beste i deg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

At historikk/bagasje og eventuell adferd påvirker hvor aktuell en er for forhold stemmer nok, og for mange vil det nok være mindre fristende å skulle gå inn i noe seriøst hvis historikken er preget av "bruk og kast". Om det er tilfelle kan jo dette være en gylden anledning til en kursendring, som gjerne vil bidra positivt :) 

• Nyttig 1
Skrevet
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Venner skal bygge deg opp og ikke få deg til å føle deg usikker. Omgi deg med mennesker som får frem det beste i deg.

Denne støtter jeg. Finn ut hva du vil og tør å komme deg ut å treffe nye folk eller de vennene som støtter deg  eller skaff deg en hobby eller aktivitet, så kanskje du treffer en drømmeprins eller en god kjæreste på veien. Det pleier å hjelpe å skifte miljø når noe virker fastlåst i ett mønster 🙂

At det ikke har vært vellykket frem til nå betyr bare at du ikke har truffet en god nok type ennå....

Lykke til på ferden !

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du lett å få til sengs?

• Nyttig 1
Skrevet
jabx skrev (50 minutter siden):

Er du lett å få til sengs?

Er du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å dra deg under en kam å si at du er en turn off er ett drittsekk move. 

Alle er noens fetisj. 

Anonymkode: 251dc...a0e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At menn generelt kan merke noe slikt stemmer ikke.

De tre vanlige mulige forklaringene er:

– Du går etter menn som ikke er ute etter noe etablert.

– Du går etter menn du ikke har sjangs på for noe etablert.

– Du tilbyr ikke det menn ser etter for noe etablert.

Det hele er egentlig utrolig enkelt: Hvis en kvinne ikke er interessert i en mann blir han avvist og ferdig med det. Men hvis en mann ikke er interessert i en kvinne kan han fortsatt ville bruke henne for et ligg.

Menn og kvinners situasjon er ikke like – med de fordeler og ulemper det medfører.

Endret av ClausSaus
Gjest Refreng
Skrevet

Kompisen din bøller med deg. Det er mulig han ønsker manipulere deg til å ha sex med han. Her burde du kutte kontakten for din egen sikkerhets skyld

Hva er det han ønsker å oppnå med å si det til deg? Han ønsker at du skal tro at andre menn vil sky deg. Han vil sabotere deg. Han vil dytte ned selvtilliten din. Han sier ikke dette fordi det er sant, han sier det for å gjøre deg usikker på deg selv.

Empatiske og gode mennesker sier ikke sånne ting.

AnonymBruker
Skrevet

Like barn leker best, tiltrekkes muligens mest av rundbrennere også har du sikkert et par ordentlige fyrer i friend zonen

Anonymkode: 05cb8...941

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...