Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hva skal jeg gjøre. Kjæresten min vil ikke pusse tenner om kvelden når vi er på hytta, eller nåe han er sliten og ellers har en god grunn. Jeg syns det er så ekkelt. Han mener jeg er hissig og vanskelig. hva syns dere jeg skal gjøre??

Anonymkode: bb762...543

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be han ta en tur til tannlege/ tannpleier? Når fikk han sjekket tennene sist? Og orker du kysse han?

Anonymkode: 27bfb...245

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hah! Jeg har akkurat samme problemet! Og vi har kranglet MASSE om det! Og jeg blir veldig sint. Men jeg prøver å spille på samvittigheten hans og prøver å få han til å forstå hvor mye det betyr for meg og hvor viktig det er. Så prøver jeg å få det til å høres koselig ut: Skal vi gå å pusse tennene sammen? Det hender han bedrer seg, og så faller det litt tilbake igjen. Håper litt at han får et hull snart så han begynner å skjønne alvoret. Neida... 

Anonymkode: a3ef6...129

AnonymBruker
Skrevet

Min sier at det er tannlegepropaganda at man skal pusse to ganger om dagen. Jeg blir gal. Skal vise han tråden i morgen for å vise at jeg ikke er den eneste som mener at man må pusse 🙈🤯

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei. Hva skal jeg gjøre. Kjæresten min vil ikke pusse tenner om kvelden når vi er på hytta, eller nåe han er sliten og ellers har en god grunn. Jeg syns det er så ekkelt. Han mener jeg er hissig og vanskelig. hva syns dere jeg skal gjøre??

Slutt å dra på hytta med han.

Anonymkode: 14a8d...f23

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere disse mindre oppegående mennene jeg leser om her inne? 

Aner ikke hva jeg hadde gjort, her pusses det selvfølgelig. Men er det eneste sære tingen hans ville jeg mulig bare ignorert, men samtidig bedt han holde avstand i senga og puste andre veien, nektet kysse, og så videre. 

Gidder ikke oppdra en voksen mann, da får han heller bare ta tannproblemene etterhvert. 

Anonymkode: dd58e...e7c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...