Gå til innhold

Knehaser

Gjest barne- og familiemedister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig med knehaser, når alt kommer til alt? Hva gjør de, hvor skal de og hva kan de brukes til sånn til daglig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler::ler: trodde bare det var menn på Allie McBeal som hadde den slags fetisjer
Skrevet

Du stiller så intrikate spørsmål du Medister'n - blir helt satt ut jeg altså :forvirret:

Du snuppen - du trenger vel ikke å parodiere alle tråder :tunge1:

Jeg tror både du og jeg, (hvertfall jeg) er lei av all denne kroppsfikseringen som foregår her inne og i dagens samfunn generellt. Blir liksom for dumt i mine øyne da. Jeg mener - og har bestandig ment - at er det tomt på innsiden, ja så er ikke utsiden interessant heller. Men - det er nå min mening da ;)

Skrevet
Du snuppen - du trenger vel ikke å parodiere alle tråder :tunge1:

Neida, jeg trenger ikke det. Jeg kan selvsagt gjøre som moderatorkorpset oppfordrer til, direkte og indirekte: Logge meg ut og lage sutre- og klagetråder om enten brukere eller temaer som taes opp. Da får tråden stå uten å bli flyttet, og de som vil kommentere eller parodiere blir slettet.

Men jeg velger altså å kommentere de tanketomme trådene her inne på denne måten. Blir det for intrikat, får det heller flyttes til vitenskap.

Skrevet

Okei! ;)

Men jeg lurer på om de som burde skjønt det - skjønner det :klø:

Der er jeg liksom usikker :sjenert:

Skrevet

Nei, de skjønner det ikke. For at de skal skjønne, må jeg uttrykke meg på en måte som gjør slettingen berettiget. Dét gidder jeg ikke.

Gjest lurven
Skrevet

de parodiene er ikke spesielt morsomme lengre

Skrevet

Med din signatur bør du kanskje ikke være helt ukjent med at knehaser for mange er en betydelig mer erogen sone enn de du vanligvis bruker oppmeksomhet på.

Men hva vet jeg; kanskje er dét også bare en parodi?

Gjest christineemily
Skrevet

:hoho: Jo, jeg syns tvert i mot de setter farge på forumet her jeg!!! Stå på Medister'n :-D ! Trenger litt humor og humørspredning, særlig på denne ti'a av året :ler: .

Skrevet
Neida, jeg trenger ikke det. Jeg kan selvsagt gjøre som moderatorkorpset oppfordrer til, direkte og indirekte: Logge meg ut og lage sutre- og klagetråder om enten brukere eller temaer som taes opp. Da får tråden stå uten å bli flyttet, og de som vil kommentere eller parodiere blir slettet.

Men jeg velger altså å kommentere de tanketomme trådene her inne på denne måten. Blir det for intrikat, får det heller flyttes til vitenskap.

Nå forstår jeg deg plutselig bedre. Forstå det den som kan...

Skrevet

Jeg har forresten stor sans for knehaser. Mine egne altså... :erter:

Skrevet
Jeg har forresten stor sans for knehaser. Mine egne altså... :erter:

:ler:

.. og livet ville opplagt vært mye vanskeligere uten :sjenert:

Gjest Catwoman
Skrevet
.. og livet ville opplagt vært mye vanskeligere uten

litt vanskeligere å hoppe mykt og smidig blant annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...