Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vi er alle forskjellige. Selv kunne jeg ikke tenkt meg noe annet enn at jeg og kjæresten min har like ringer. Kunne virkelig ikke tenkt meg å ha en egen forlovelsesring uten at han hadde lik. Kunne heller aldri tenkt meg at han skulle brukt mye penger på ring til meg, selv om han har god økonomi. Diamanter har jeg ikke en gang lyst på, men jeg er sikkert rar. Vi reiser veldig mye og jeg ville mye heller brukt pengene på nok en ferietur. Vi har derfor forlovelsesringer som kostet et par tusen kroner - uten diamanter - og helt like. Kjøpte dem sammen og er veldig fornøyde. 

Anonymkode: 56edb...8e1

Skal dere bruke samme ringer som gifteringer da? 

kjenner ingen hvor mannen har forlovelsesring, men giftering etter de er gift.  Men vi er i 30-årene 😄

Anonymkode: f017a...576

AnonymBruker
Skrevet

Plast-ring fra Nille er nok. Spar heller pengene til å få hus og unger. 

Anonymkode: 99daf...223

AnonymBruker
Skrevet

5000 den var veldig fin og enkel kunne ha den på meg overalt uten å være redd for å miste den, ødelegge den osv. Da den ikke var altfor dyr. . Men nå ligger den nok i bunnen av et innsjø. 

Anonymkode: c7b9f...ba1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 23.21):

Jeg er langt fra noen golddigger og hadde blitt lykkelig for en ring til 19000 av en ufør mann, men om mannen min tjente en mill og kom med en ring til 20.000 hadde jeg blitt temmelig sjokka og paff med mindre han fridde på en ferie i Maldivene som kostet 60.000 fra hans lomme😂 Det er bra du pepper han litt, ingen vil gifte seg med en gjerrigknark! 

Anonymkode: 3924e...3f4

Heller å gifte meg med en litt gjerrig mann som er noe gnien på materialisme enn faktisk det viktigste som regninger og tak over hodet og mat. Jeg lever på aap, og finnes ikke gjerrig. Han jeg er gift med, gjerrig på både materialisme og mat i huset og det siste, ganske krise. Da jeg har lite og mindre utbetalt enn til og med ungene i huset. Han sitter med lønn, og betaler selvsagt tak over hodet og sine regninger. Jeg lever som gjeldslave. Ringene våre er jippo, men det fungerer for meg og for han mtp jobben hans og at jeg utprøves selv i arbeidslivet. Btw, en ufør mann har absolutt ikke råd til en ring på 19.000. 

Anonymkode: e3481...68d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heller å gifte meg med en litt gjerrig mann som er noe gnien på materialisme enn faktisk det viktigste som regninger og tak over hodet og mat. Jeg lever på aap, og finnes ikke gjerrig. Han jeg er gift med, gjerrig på både materialisme og mat i huset og det siste, ganske krise. Da jeg har lite og mindre utbetalt enn til og med ungene i huset. Han sitter med lønn, og betaler selvsagt tak over hodet og sine regninger. Jeg lever som gjeldslave. Ringene våre er jippo, men det fungerer for meg og for han mtp jobben hans og at jeg utprøves selv i arbeidslivet. Btw, en ufør mann har absolutt ikke råd til en ring på 19.000. 

Og jeg står for husholdning på 6 hver 14 dag. Utgjør hele min aap. Idioten kan Måtte, men samtidig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og jeg står for husholdning på 6 hver 14 dag. Utgjør hele min aap. Idioten kan Måtte, men samtidig ikke. 

Du kan vel ikke matte du heller, for hvis du står for husholdning må jo han betale de andre regningene. 

Anonymkode: 99daf...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...