Gå til innhold

Er dette penklær eller koseklær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra Sparkjøp. De ser utrolig behagelige og avslappet ut, men samtidig minner det om en elegant buksedress, og de styler antrekket med høye hæler og pyntede øredobber. Hva tenker dere, innafor å komme i selskap med?Screenshot_2023-05-20-22-15-36-236.thumb.jpg.317d9772a464ffd1eba85923a09fadcc.jpg

Anonymkode: b9116...baa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er selskapstøy! 

Anonymkode: c8588...2e9

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er selskapstøy! 

Anonymkode: c8588...2e9

Var egentlig det jeg tenkte. Fint nok til bryllup?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: ce59a...474

• Liker 20
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fra Sparkjøp. De ser utrolig behagelige og avslappet ut, men samtidig minner det om en elegant buksedress, og de styler antrekket med høye hæler og pyntede øredobber. Hva tenker dere, innafor å komme i selskap med?Screenshot_2023-05-20-22-15-36-236.thumb.jpg.317d9772a464ffd1eba85923a09fadcc.jpg

Har du sett det irl eller bare på nettet? Ikke sikkert det ser likt ut i virkeligheten.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kommer både an på hvordan klærne ser ut i virkeligheten, og hvordan det ser ut på en kropp som ikke har modellfasong.

For oss som ikke har slik fasong, så kreves det som regel litt mer klassisk kjole etc for å se bryllupspyntet ut. 

Men slik som hun er på bildet kunne man gått på elegant fest.

Anonymkode: e935b...09d

• Liker 10
Skrevet

Så fin. Passer perfekt til festantrekk. Har du link til settet på sparkjøp?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som slasketøy, men jeg skjønner hva du mener med pentøy. Her er det nok stoffkvaliteten som gjør forskjellen på det, og sparkjøp har ikke akuratt kvalitet 

Anonymkode: 39d5a...bdb

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er selskapsklær og fine klær, men ikke fint nok til bryllup. Men til en sommerfest derimot

Anonymkode: 2c03c...89f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser ut som pentøy, men forbehold om at jeg ikke har sett det i virkeligheten. Ikke pent nok til bryllup, da.

Anonymkode: 71401...e9c

AnonymBruker
Skrevet

Laidback pentøy til f eks bursdag eller middag. Eller om bare vil føle seg ekstra fin til hverdags.

Anonymkode: 73ded...8be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette settet kan slå veldig forskjellig ut alt etter hvem som har det på 😅

Anonymkode: 73ded...8be

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du sett det irl eller bare på nettet? Ikke sikkert det ser likt ut i virkeligheten.

Bare på nettet.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kommer både an på hvordan klærne ser ut i virkeligheten, og hvordan det ser ut på en kropp som ikke har modellfasong.

For oss som ikke har slik fasong, så kreves det som regel litt mer klassisk kjole etc for å se bryllupspyntet ut. 

Men slik som hun er på bildet kunne man gått på elegant fest.

Anonymkode: e935b...09d

Nå har jeg jo ikke prøvd disse klærne på, og jeg har ingen modellkropp. Men sliter med å finne kjoler som sitter pent. Det samme med jumpsuit, buksedress. Min erfaring er at todelte antrekk generelt er mer flatterende til min kropp. Og når det todelte er samme farge og stoff, blir det en helhet likevel.

En klassisk kjole er jo også finere på en modellkropp.

TS

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det ser ut som en pysj, men er nok ment å  være penklær - hvilket det kan funke som i silke eller liknende skikkelig stoff, men det er det neppe på Sparkjøp...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lea skrev (11 timer siden):

Så fin. Passer perfekt til festantrekk. Har du link til settet på sparkjøp?

Prøver å finne den igjen. Men de hadde ikke topp i samme farge, bare rød og svart, tror jeg. Og ikke bukse i rød. Og så hadde de en annen topp med litt mer ermer, men var ikke alle samme farger i alle delene. Sikkert utsolgt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Hadde det vært fint nok om underdelen var et langt skjørt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe lignende.

Det er kult nok til å pynte opp og gå på byen eller restaurant, men personlig bruker jeg det til hverdag med joggesko og jeansjakke eller strikkagenser.

I bryllup er det ikke fint nok. Har du ikke noe annet hadde jeg droppa overdelen og funnet en hvit bluse til.

Anonymkode: 4bc32...9aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Pysjamas 

Anonymkode: b2313...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...