AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Noen her som har hatt noe lignende før? Eller har? Jeg har ofte vondt i ryggen, mellom skulderbladene og nakken, rykninger i fingrene, frysninger nedover ene foten, nummen følelse i foten, tett hals, ene siden av ryggen «sovner» ( den følelsen som om du ligger på armen din). Men det jeg er mest plaget av er svimmelhet!! Gynger hver dag. Fysioterapeut sier det kommer av stiv/anspent nakke/rygg. Det kommer og går hele tiden. Har vært hos legen, finner ikke noe. Men skjønner ikke helt at dette kan gi alle desse symptomene.. andre her som har slitt med ryggen/nakken, og hvordan ble det bedre hos deg? Går mye tur hver dag, høy puls og blir svett, men hjelper ikke. Men har lest at mange her inne sliter med veldig mye av det samme, som svimmelhet. Kan dette være bivirkning av korona vaksine?? Sikkert et veldig dumt spørsmål, men ser det er så veldig mange andre her med noe lignende! 😳 Vet at dere ikke er leger; men vil bare høre om andre har erfaring med dette, og funnet noe som hjelper Anonymkode: c9b3c...91c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Skrevet 23. mai 2023 Anspent nakke og skuldre vedlikeholder jeg hos kiropraktor pga hodepine. Har hatt det i så mange år at det er det verdt. Det har aldri hjulpet med treningsøvelser eller lignende. Det er kanskje en litt annen problemstilling da. Anonymkode: 2ae91...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå