Gå til innhold

MSN-koder?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_JJ_*
Skrevet

Jeg bruker en del MSN, men har ikke lært meg alt enda. Jeg har oppdaget at noen jenter bruker f.esk hjerte foran og etter kallenavnet sitt. Tar et fiktivt kallenavn. :hjerte:Lille lise:hjerte: Hva betyr det f.esk? Er det andre "skjulte" koder? Hva med f.eks kallenavn som har punktom mellom boksatavene. H.E.K.S f.esk? Hvor sterkt symbol er f.esk en smily egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ananas
Skrevet (endret)

Jeg har brukt msn en del og - det finnes ingen standarder eller skjulte koder. Ting betyr det det betyr, og tolkes slik du tolker det.

...eller så må du spørre den som bruker disse uttrykkene, hva de mener med det.

Endret av Ananas
Skrevet

De jeg har i kontaktlisten min på msn som bruker hjerter og andre symboler i nicket sitt, er de som er tenåringer. Gjerne skriver de noe om den de er forelsket i, mellom hjerter etter navnet sitt. Sikkert for å ha litt mer fresht nick, jeg syns jeg hadde vært litt fjortis om jeg hadde skrevet slik (er 24)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
De jeg har i kontaktlisten min på msn som bruker hjerter og andre symboler i nicket sitt, er de som er tenåringer.

Jepp, tenåringer og andre fjortiser. De som må skrive noe i tillegg til nicket sitt, akkurat som noen bryr seg om de er forelsket, at X er kul, o.s.v.

Endret av Devil's Spawn
Skrevet

Det betyr nok ingen ting nei, annet enn at brukeren (tror han/hun) er veldig kuuuuuuuuuuuul... Hehe.

Skrevet

Hehe, jeg har ofte en smiley i tillegg til navnet mitt for å si noe om dagsformen. Så da er jeg enten fjortis eller så tror jeg at jeg er veldig "kuuuul"... :ler:

Er det fjortis å skrive noe i "personlig melding"-feltet også kanskje? Jaja.

Whatever :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Whatever  :)

Ja, whatever, lissom. :sjarmor:

Skrevet

Oi, var det enda verre kanskje? Det er tydeligvis ikke håp for meg :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Oi, var det enda verre kanskje? Det er tydeligvis ikke håp for meg  :ler:

Det er mange hobbyspykologer på KG, du får lage en tråd med spørsmål om det er noe håp for deg. :tunge1:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Mange folk liker jo å personalisere nicket sitt litt med pynt, det er jo egentlig ikke noe mer "jålete" enn at man faktisk skriver et nick inn i stedet enn sitt faktiske navn.

Ellers er det ingen hemmelige koder i smileys og forkortelser i MSN - sammenlign det med ansiktsuttrykk og kroppsholdninger i stedet. Mye må tolkes, men det betyr ikke at det er hemmelige koder likevel.

Skrevet

Hihi... Slenger gjerne på en "pizzabit" når jeg spiser pizza eller en som er sur hvis jeg er det, men har noen fjortisser på lista mi (14-årige venner av min søster) og de har konstant minst 10 smileys og navnet på et par-tre kjærester og bestevenner eller folk de hater i nicket sitt. Det var det jeg mente med å være ekstremt kuuuuul *ler*

• 3 år senere...
Skrevet

det finnes koder på msn. Jeg kan noen, som F.eks *care foran navnet ditt da kommer det opp IM og ditt navn F.eks im lisa men im kommer i store pg fargede bokstaver :sengekos: så driti ut hahahahhaa dere er så dumme hele gjengen at jeg må spy! Jeg er bare 11 år å vet det :fnise:

Skrevet
Jeg er bare 11 år

Jeg tror deg.

• 11 måneder senere...
Skrevet
Hihi... Slenger gjerne på en "pizzabit" når jeg spiser pizza eller en som er sur hvis jeg er det, men har noen fjortisser på lista mi (14-årige venner av min søster) og de har konstant minst 10 smileys og navnet på et par-tre kjærester og bestevenner eller folk de hater i nicket sitt. Det var det jeg mente med å være ekstremt kuuuuul *ler*

forskjell på sånn som kan produseres med http://cowbell.name/ og en pizzabit da;D

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...