Gå til innhold

Kvinner hat det lettere enn meg. Bare tøv!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, 

Har endelig bestemt meg for å gå for noe halvt seriøst etter vært flere år helt singel og utnyttet til det maksimale. Nå som 29 åring er jeg faktisk også klar for å gifte meg dersom jeg har noen, men her er problemet det er jo helt anderledes enn 17-20. Altså der kunne jeg nærmest peke på hvem som helst. Nå er det med unntak veldig få single også veldig mye mind games og sperringer. Altså kjekkere menn da vi var yngre var lite kravstore til nå 29 åringer gorillaer. Hva er det som skjer med mannfolka egentlig?

Er det mer ettertrakt nå enn de var? Neppe. Tinder fungerer ikke og har endelig forstått at det er ikke MEG personlig som får likes, det er fordi jeg er en "Tispe med mus mellom beina". Helt forferdelig, altså jeg og de 13 venninnene mine får omtrent like mange likes i samme tidsperiode. Hvordan kan vi ta dette seriøst?

Jobb folka er i forhold og treffe en random gentleman kan man bare glemme for alt handler om puling?. Okei, hvis jeg sliter nå?, Vil det bare ikke bli verre senere? Åjodaaa... Auuuu alenetid for evig.. wææ

Anonymkode: 4c7cb...174

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig at ting kan bli vanskelig ved aldring, men hvorfor utelukke alt på den måten der?. Altså mange vil ha sex, men innlegget ditt reflekterer nærmest at alle menn vil ha det uten noe form for forhold. Det stemmer da ikke. Kom selv inn i forhold som 32 åring med en kar på 24. Fortsatt sammen to år senere.

Anonymkode: 1918b...7b2

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kom selv inn i forhold som 32 åring med en kar på 24. Fortsatt sammen to år senere.

Det må være en fantasi boost for at TS skal få tilbake gnisten...

Anonymkode: e5e39...e50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig at ting kan bli vanskelig ved aldring, men hvorfor utelukke alt på den måten der?. Altså mange vil ha sex, men innlegget ditt reflekterer nærmest at alle menn vil ha det uten noe form for forhold. Det stemmer da ikke. Kom selv inn i forhold som 32 åring med en kar på 24. Fortsatt sammen to år senere.

Anonymkode: 1918b...7b2

Altså, en stor grunn for at TS ikke lykkes er mest sannlig hennes egen feil og en vrang dating synsmetode, helt sikkert noe i den duren du dater. Ville anbefalt henne å satse på eldre. 

Anonymkode: 2f039...e4d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt forferdelig, altså jeg og de 13 venninnene mine får omtrent like mange likes i samme tidsperiode. Hvordan kan vi ta dette seriøst?

Selvfølgelig får dere de samme "liksene", mennene har jo bare utseende å gå etter...? Eller tror du at du er mye penere enn venninnene, eller hva er greia?

Anonymkode: a945d...a06

AnonymBruker
Skrevet

Menn må ikke klage og sette pris på at damer kan velge å vrake de kjekkeste mennene når de har en magiske staken, men når den ikke fungerer, ingen mere magi i den så er menn en gjeng med idioter eller "gorillaer" som egentlig er bare sky høye uten å se hvor stygge de egentlig er for å ta seg til takke med sånne som TS

Alltid sagt det i andre innlegg. Det er to sannhet i dagens dating og en for hver kjønn. Menn kommer ingen vei med personlighet, spill eller alt annet tull. De må være kjekke og damer kan ta botox dagen lang, de er nødt å være unge. Uten den ene sterke fanen så hold deg unna dating!

Anonymkode: 7c30f...ca2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig får dere de samme "liksene", mennene har jo bare utseende å gå etter...? Eller tror du at du er mye penere enn venninnene, eller hva er greia?

Anonymkode: a945d...a06

Trenger faktisk ikke å være pen engang, holder med å være en ung kvinne uansett hvor enn man veier eller ser ut. De mennene der er noen kåte griser skal jeg si deg.

Anonymkode: 4198b...62f

Skrevet

Jeg blir alltid litt overrasket når jeg leser et åpningsinnlegg som virker å gi lite mening og flere har svart som tolkningen var plankekjøring :P

Forstod dere 6 som allerede har svart åpningsposten? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det må være en fantasi boost for at TS skal få tilbake gnisten...

Anonymkode: e5e39...e50

Du mener at ingen har denne aldersforskjellen? Jeg vet om i hvert fall fire kjendiser med slik aldersforskjell, og tre stykker i min egen omgangskrets. I hvert femte ekteskap er mannen yngre enn dama. Statistikk, vet du.

Anonymkode: 6fed2...c9b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (8 timer siden):

Jeg blir alltid litt overrasket når jeg leser et åpningsinnlegg som virker å gi lite mening og flere har svart som tolkningen var plankekjøring :P

Forstod dere 6 som allerede har svart åpningsposten? 

Jeg forstår i alle fall at åpningsposten er skrevet av en mann 🙂

Anonymkode: a7845...6ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opp til 35 år så er det mennene som jakter på kvinnene, har de ikke lykkes med kjærligheten innen den tid så snur alt seg. Da er det kvinnene får panikk og gjør alt for å finne seg en make for å bygge rede. 

Anonymkode: e65e7...8fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Okei, 

Har endelig bestemt meg for å gå for noe halvt seriøst etter vært flere år helt singel og utnyttet til det maksimale. Nå som 29 åring er jeg faktisk også klar for å gifte meg dersom jeg har noen, men her er problemet det er jo helt anderledes enn 17-20. Altså der kunne jeg nærmest peke på hvem som helst. Nå er det med unntak veldig få single også veldig mye mind games og sperringer. Altså kjekkere menn da vi var yngre var lite kravstore til nå 29 åringer gorillaer. Hva er det som skjer med mannfolka egentlig?

Er det mer ettertrakt nå enn de var? Neppe. Tinder fungerer ikke og har endelig forstått at det er ikke MEG personlig som får likes, det er fordi jeg er en "Tispe med mus mellom beina". Helt forferdelig, altså jeg og de 13 venninnene mine får omtrent like mange likes i samme tidsperiode. Hvordan kan vi ta dette seriøst?

Jobb folka er i forhold og treffe en random gentleman kan man bare glemme for alt handler om puling?. Okei, hvis jeg sliter nå?, Vil det bare ikke bli verre senere? Åjodaaa... Auuuu alenetid for evig.. wææ

Er du full? For en elendig måte å skrive på. Aner ikke om jeg skjønte halvparten engang, men ja, det beste er nok å finne partneren sin som 18-20-åring.

Anonymkode: 6bc46...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...