Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bør vi da kaste inn håndkleet? Jeg er sp sliten av å vurdere det fram og tilbake. Det er mangel på lyst som er problemet til oss begge.

Anonymkode: 88143...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen av dere lysst,så hva er problemet? Har en av dere lysst på sex,men ikke får det,så ser jeg problemet. Men dere er jo forenlige om at dere ikke har det. Det er vanlig at et par ønsker å ha sex med hverandre ja,men det er ikke noe lov som sier det. Er dere begge happy uten,så er det jo fint da.

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke bli enige om å ha et forhold uten sex da? Noen vil velge det. Andre ikke. 

Anonymkode: 2f894...5e9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Da bør dere gjerne prøve å vekke lyst på nærhet og pirring, før dere prøver å ha sex. 

Avtalene uten lyst og kåthet kan være nedtur.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis ingen av dere har lyst så er det vel ikke et problem å ikke ha det?

Eller føler dere at dere har lyst, men ikke på hverandre? Den er verre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om ingen av dere har lyst, hva er problemet? 

Det er uansett en dårlig ide å prøve og hoppe rett til sex. Dere bør dyrke intimitet først. Gi hverandre massasje med olje med en regel om at det ikke skal føre til sex. Klem, kos og kyss uten at det skal føre til sex. Gjør små ting for hverandre uten at det skal føre til sex. Dusj sammen uten at det skal føre til sex. 

Dette kan vekke sexlysten i dere begge, så lenge dere holder dere til ingen-sex regelen i et par uker. 

Anonymkode: 78760...a41

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som tidenes værste foreplay å lage klagetråd på et forum. Denne kvelden burde du heller brukt på romantikk og kurtisering, noe som egentlig skal være en del av hverdagen generelt og ikke kun når man setter inn støtet for sex. 

Om partneren din ikke har hatt lyst på sex med deg på to år er det liten sannsynlighet for at hen har lyst på sex med deg i kveld uten at du har endret hverdagen deres i lang tid i forkant. Det er ikke så gøy å ha sex med noen som bare overgir seg til pliktsex pga trusler om å slå opp vel? 

Anonymkode: 7d09d...080

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er så mye vi ikke vet her. Har noen av dere egentlig lyst på et sexliv likevel, men har bare ikke lyst på partner? 

Oppdater oss gjerne på hvordan det gikk. Føler det er mange måter å ødelegge en sånn kveld på. 

Anonymkode: 4711f...c76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres ut som tidenes værste foreplay å lage klagetråd på et forum. Denne kvelden burde du heller brukt på romantikk og kurtisering, noe som egentlig skal være en del av hverdagen generelt og ikke kun når man setter inn støtet for sex. 

Om partneren din ikke har hatt lyst på sex med deg på to år er det liten sannsynlighet for at hen har lyst på sex med deg i kveld uten at du har endret hverdagen deres i lang tid i forkant. Det er ikke så gøy å ha sex med noen som bare overgir seg til pliktsex pga trusler om å slå opp vel? 

Anonymkode: 7d09d...080

Word! 

Anonymkode: 5fbd6...074

AnonymBruker
Skrevet

Siden du vil avslutte forholdet hvis dette ikke fungerer, så antar jeg at begge lengter etter sex, men tenner ikke på hverandre?

For hvis ingen av dere liker sex men elsker hverandre, så har dere jo funnet en god match hvor dere slipper sexmas og dårlig samvittighet for å ikke ha lyst?

Anonymkode: 67cae...17e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 
Jeg mangler lyst, han ikke. Men han vil ikke når jeg ikke vil, og da blir det en ond spiral. Vi prøver nå i kveld da, et siste forsøk. 

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Siden du vil avslutte forholdet hvis dette ikke fungerer, så antar jeg at begge lengter etter sex, men tenner ikke på hverandre?

For hvis ingen av dere liker sex men elsker hverandre, så har dere jo funnet en god match hvor dere slipper sexmas og dårlig samvittighet for å ikke ha lyst?

Ikke for å spore av eller å kuppe tråden; men er det ikke forunderlig at det i 2023 fortsatt eksisterer pliktsex? At dette er forventet som en plikt.  Alle kvinner har opplevd dette i løpet av livet. Og det er jo fryktelig feil. Hadde det vært menn som sjeldnest hadde lyst hadde de aldri i verden gått med på pliktsex. Det er ikke likestilling i 2023. Fødselspermisjon og like rettigheter vil de ha. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke for å spore av eller å kuppe tråden; men er det ikke forunderlig at det i 2023 fortsatt eksisterer pliktsex? At dette er forventet som en plikt.  Alle kvinner har opplevd dette i løpet av livet. Og det er jo fryktelig feil. Hadde det vært menn som sjeldnest hadde lyst hadde de aldri i verden gått med på pliktsex. Det er ikke likestilling i 2023. Fødselspermisjon og like rettigheter vil de ha. 

Eh, jo. Vi menn har også pliktsex. 

Det vil si, når du har vært seksuelt aktiv i 30 år, 20 år med samme person så er det ikke akkurat fyr og flamme de første 15 minuttene. 

Men det går seg til, og det ender veldig godt. Hver eneste gang. 

Hvem har fått deg til å tro at vi menn ikke har plitksex, eller sex på dager hvor man helst bare vil slappe av. 

Anonymkode: 5fbd6...074

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ts her. 
Jeg mangler lyst, han ikke. Men han vil ikke når jeg ikke vil, og da blir det en ond spiral. Vi prøver nå i kveld da, et siste forsøk. 

Har du hatt lyst før? At du håper du kan få lysten tilbake?

Eller skal du prøve å se om det går greit å ligge med han selv om du ikke har lyst?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har du hatt lyst før? At du håper du kan få lysten tilbake?

Eller skal du prøve å se om det går greit å ligge med han selv om du ikke har lyst?

Jah. Siste der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jah. Siste der. 

Men har du ikke seksuell lyst i det hele tatt? I deg selv, liksom? Det er jo ikke helt friskt.

Anonymkode: 806fa...890

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: db259...18f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: db259...18f

Det gikk greit, helt okei. Jeg klarte iallefall å gjennomføre. Han var ok, kom etter fem minutter, men det var greit for meg. 
Jeg var klar, men av egen lyst, ikke på han, så da klarte jeg. Men jeg sitter med en følelse av at ‘jess, jeg er ferdig.’ Litt som gjennomført eksamen. 

Han mente det var fantastisk, magisk.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Herrregud så trist, wtf.

Anonymkode: 1a1ec...f4c

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om ingen av dere har lyst, hva er problemet? 

Det er uansett en dårlig ide å prøve og hoppe rett til sex. Dere bør dyrke intimitet først. Gi hverandre massasje med olje med en regel om at det ikke skal føre til sex. Klem, kos og kyss uten at det skal føre til sex. Gjør små ting for hverandre uten at det skal føre til sex. Dusj sammen uten at det skal føre til sex. 

Dette kan vekke sexlysten i dere begge, så lenge dere holder dere til ingen-sex regelen i et par uker. 

Anonymkode: 78760...a41

Problemet er at jeg ikke vil alt dette med han. Jeg har ikke lyst på massasje, eller dusje med han, kose eller kysse eller bli kurtisert av han. Stikkordet er ‘av han.’ 😞

• Hjerte 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...