AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Å ha funnet ekte kjærlighet med en annen som man møter av og til og skriver meldinger med jevnlig, mens man lever med den man er gift med som om ingenting har skjedd til ungene blir litt større. Har noen fått til det? Hvis ikke, hvordan endte det? Og nei, det gjelder ikke meg, men en bekjent, så ingen moralprekner, takk. Anonymkode: 98228...549
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å ha funnet ekte kjærlighet med en annen som man møter av og til og skriver meldinger med jevnlig, mens man lever med den man er gift med som om ingenting har skjedd til ungene blir litt større. Har noen fått til det? Hvis ikke, hvordan endte det? Og nei, det gjelder ikke meg, men en bekjent, så ingen moralprekner, takk. Anonymkode: 98228...549 Har holdt det gående i fem år med en nå selv mens begge har andre hjemme. Hvordan det ender er ikke godt å si 🙄 Anonymkode: 0db74...81e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Nei, tvilsomt at den andre gidder å vente så lenge. Ville isåfall vært idiotisk. Og tvilsomt at bedratt partner ikke lukter lunta om det skal pågå i flere år Anonymkode: cdb1e...58c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har holdt det gående i fem år med en nå selv mens begge har andre hjemme. Hvordan det ender er ikke godt å si 🙄 Anonymkode: 0db74...81e Hvordan har dere klart å holde det skjult så lenge? Hvor ofte sees dere? Anonymkode: fa98d...d37
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 Ikke en stor kjærlighet, men fikk vite at en gift venninne med barn har hatt en affære med en gift småbarnsfar i 3,5 år. Ukentlige treff for sex og ellers litt snapping innimellom. Anonymkode: 6660e...62a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 Har vært elskerinnen (jada - kjør på med fordømmelsene dere, jeg bidrar til tråden til tross). Det var fint en stund, men fungerte ikke bra i lengden. Jeg ble usikker på om han i det hele tatt kom til å skille seg en dag, for det var jo også han, en del av han ville/måtte jo gjøre alt for å redde ekteskapet. Dette sleit enormt på meg, det at jeg aldri kunne være helt trygg på at det ble oss. Hvis noen skal vente så lenge, så må de være helt sikre på at den datoen, da skjer det faktisk. Å være utrygg over tid, det tar knekken på et menneske. Han hadde det jævlig også, det er ikke noe gøy å stå i den spagaten der lenge, man klarer det litt men tror du må være helt psykopat for å stå i det lenge uten å slite med det og ta skade av det. Du lever i to verdener og du lever med masse løgner og det er ikke sunt. Det er også vanskeligere å holde det skjult over tid, ofte vil jo partner også få magefølelse og gå den andre litt i sømmene. For det er en tredjepart her også, som også kan begynne å føle seg utrygg. Og så skjønner jeg man setter barna først, men det er jo noe med at den andre burde få "slippes fri", ikke kaste bort år av livet på en løgn hun også, eller på å gå rundt med vond magefølelse i et kjærlighetsløst ekteskap. I tillegg så blir det fort gammelt dette med skjulte møter og sexy hotellrom og søte meldinger, det slutter å være spennende og blir fort irriterende. Alt skjer etter hans kalender, og han er ikke der på bursdagen din, dere får ikke reist på ferier sammen, dere kan ikke finne på noe en lat søndag sånn uten videre, kan ikke ringes når som helst, han kommer ikke i begravelsen til dine kjære osv. Den man elsker er jo gjerne den man vil gjøre alt med og snakke om alt med, og noen meldinger dekker ikke det. Så vil absolutt ikke anbefale det, jeg tror det veldig ofte vil slite på begge parter med årene. Han skilte seg til slutt da, men det ødela oss totalt dette her. Jeg skulle ønske vi stoppet tidligere og at jeg bare sa snakkes når du er skilt. Anonymkode: eb4e4...4d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Meget skjeldent det holder i mange år. Oppstår det følelser, så vil man mer, enn å være hemmelig. Det er da det krasjer. Og ofte er det slik at den ene vil mer enn den andre. Men 1-3 år ca. Ingen vil vente i 10 år til barna er utflyttet. Også flytter man ikke likevel, bare finner nye unnskyldninger. Man har ingen garanti uansett. Å leve med en hemmelig elsker er meget stressende. Og det kommer anpå om den andre er singel eller samboer/gift. Det fungerer est om begge er gift. Er den andre singel, så oppleves det etter et år og to, bare som et svik. H*n skiller seg ikke likevel. Anonymkode: 3d5ee...bc6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå