Gå til innhold

Erfaring størrelse brystimplantat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tatt silikonimplantater som kan dele med seg av sin erfaring når det kommer til størrelse og hevelse etter inngrepet?

Jeg opererte for 10 dager siden inn 265cc i høy profil under muskelen, jeg hadde liten b fra før da jeg nettopp ammet hvilket gjorde puppene mine mindre enn de var tidligere og ønsket meg nå en C. Jeg prøvde 285cc når jeg var på konsultasjon, men syntes da de føltes for store og vi endte derfor på 265. Men nå synes jeg at disse virker små. Som jeg har skjønt er de hovne i flere måneder og går gradvis ned i størrelse. Hvis dette stemmer føles det ikke som at jeg kommer sitte igjen med noe særlig større pupper enn jeg hadde før graviditeten. Litt kjipt etter å brukt så mye penger..

Noen som har erfaring med denne mengden implantat og hva dere til slutt endte opp med i størrelse?

Anonymkode: 3a715...2aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke de ble så mye mindre, bare mindre "struttende" hvis du skjønner. Ser bare mer naturlige ut. 

Jeg la inn 350 cc så jeg har ingen erfaring med din størrelse dessverre 😕 

Anonymkode: 680f4...079

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la inn 345, ikke høyprofilerte, under muskel. Utrolig fornøyd. Tenkte ikke noe over at de ble mindre, men som ab over meg her: de ble mindre struttende og falt mer til ro. Ser naturlige ut.

Hvorfor valgte du høy profil? Er ikke det veldig sånn glamour modell? 

Anonymkode: b8f7c...db9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fylte ikke engang 70A, la inn 150 og 175 (litt ulik størrelse fra før), og endte på 70D. Vent og se før du får panikk.

Anonymkode: c74f7...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...