AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Etter å ha vært små forelsket i ei i snart 3 måneder, vi har omgått hverandre mye og blitt godt kjent, trodde bare ikke jeg hadde en sjanse til noe mer. Fikk jeg endelig nok mot til å spørre om hun ville gå ut med meg, etter vi hadde et ganske intenst øyeblikk på dansegulvet og hun sa ja. Når jeg prøvde å planlegge når vi skulle møtes sa hun at jeg misforsto, hun var ikke interessert i å vente så vi var allerede på vår første date. Jeg trodde ikke vi kom til å kysse en gang, men etter litt klining begynte hun å dra meg i rettning av leiligheten sin. Det var ingen stor suksess. Altså jeg klarte å få henne til å komme to ganger ved å gå ned på henne, og så neste ved å ligge i skje mens jeg holdt hva nå enn aparate hun hadde heter mellom beina for henne. Men jeg var totalt patetisk og kom kjapt, under forspillet, under sexen og dagen etter i dusjen. Jeg beklagde til henne både etter sexen og under dusjen, mens hun bare ba meg om å slappe av og at det gikk helt fint. Dette var ikke en gangsgreie så vi har god tid på å lære kroppene til hverandre å kjenne. Men nå har vi hatt sex ganske regelmessig i to uker og jeg har klart å holde meg i ca fire minutter et par ganger når vi har hatt sex eller andre ting flere ganger etter hverandre. Jeg har aldri klart å gi henne en orgasme under sex selvfølgelig fordi jeg kan ikke holde ut lenge nok til at det er realistisk. Hadde hun ikke vært så tålmodig, snill og akseptert at jeg kan gi henne orgasme på andre måter tror jeg hun ville sluttet å ville gå ut med meg etter noen dager. Er bare utrolig nervøs for at hun føler skuffelse over at det ikke har blitt bedre fremgang og jeg skjønner ikke hvorfor jeg har så dårlig kontroll. Når jeg onanerer så har jeg alltid klart å holde ut lenge hvis jeg har vært i humør til å vil dra det ut og nyte at det bygger seg opp og ned. Mens med henne har jeg null kontroll. Hva er det jeg gjør feil? Anonymkode: dfd21...5dc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 4 minutter er da vanlig. Sørg for å gi henne nytelse først, og kanskje ta en liten pause etter to-tre minutter penetrering og fortsett å gi henne nytelse i mens. Så du "nullstiller" deg og kan fortsette kanskje 3-4 minutter til før det går for deg. En dame går ikke lei så lenge hun får nytelse, selv om selve penetreringen ikke er mer langvarig. Anonymkode: 3b25b...070 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 4 minutter er da vanlig. Sørg for å gi henne nytelse først, og kanskje ta en liten pause etter to-tre minutter penetrering og fortsett å gi henne nytelse i mens. Så du "nullstiller" deg og kan fortsette kanskje 3-4 minutter til før det går for deg. En dame går ikke lei så lenge hun får nytelse, selv om selve penetreringen ikke er mer langvarig. Anonymkode: 3b25b...070 Støtter alt som skrives her unntatt at 4 minutter er ok. For meg hadde det ikke vært det, men det løser du enkelt ved å gjøre som den skriver å gi hun orgasme først penetrering, så når penetreringen begynner så trekker du deg ut før det går for deg, full stopp i stimulering av deg men fortsette å stimulere henne med slikking også etter 10 minutter fortsette penetreringen igjen. Anonymkode: 1a6cf...c50
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Bra, ts. Litt mer luft i teksten, så blir dette helt supert! Anonymkode: 0f3ef...cfe
Agaton Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 Er det ikke bare å roe ned litt, da? Eller tenke på noe annet? Vet ikke, jeg klarer liksom å styre dette ganske greit. Forsøkte en gang for moroskyld - for å se hvor raskt jeg kunne komme. 1m48s. Vi lo begge meget godt. Noen ganger har jeg holdt på svært lenge, om det har stemt. og da må jeg gire ned noen ganger og ta en pause kanskje også. men det er jo bare supert. en miks av kyssing, kjærtegn og penetrering.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 4 minutter er da vanlig. Sørg for å gi henne nytelse først, og kanskje ta en liten pause etter to-tre minutter penetrering og fortsett å gi henne nytelse i mens. Så du "nullstiller" deg og kan fortsette kanskje 3-4 minutter til før det går for deg. En dame går ikke lei så lenge hun får nytelse, selv om selve penetreringen ikke er mer langvarig. Anonymkode: 3b25b...070 Nei, 4 minutter er ikke vanlig. Det kaller jeg ikke en kjappis en gang. Men nå tror jeg ikke denne casen til ts er reell. Ser mange lignende tråder. Mulig en fyr som har en kink om å fremstå litt hjelpesløs og patetisk. Anonymkode: 91989...a68 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Skrevet 20. mai 2023 Jeg ville ikke vært så stressa , TS. Du får henne til å komme, og det hadde vært nok til at jeg hadde syntes det var helt tipp topp, hvis jeg var henne. Det er de færreste kvinner som kommer av penetrering alene uansett. Så at du stimulerer klitten hennes med leketøy, fingre og tunge er alfa og omega! Det er akkurat det som trengs! Så jeg tror du bør ta henne på ordet at dette går helt fint og at hun koser seg. Så kan du selvfølgelig jobbe med å holde ut lenger. Men i mine øyne er det mye bedre at man kommer for fort en at man bruker lang tid/ ikke kommer. Jeg vet at det er mange ting som spiller inn og at det ikke alltid er tilfelle, men jeg tolker det å komme raskt som at jeg gjør han ekstra opphisset og det får meg til å føle meg veldig sexy. Så i mine øyne så lever dama di drømmelivet! Du gir henne orgasmer og du får henne til å føle seg hot! Hva mer kan man ønske? Hvis hun er som meg, hadde hun vært storfornøyd i den situasjonen. Anonymkode: 03cbb...558
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter å ha vært små forelsket i ei i snart 3 måneder, vi har omgått hverandre mye og blitt godt kjent, trodde bare ikke jeg hadde en sjanse til noe mer. Fikk jeg endelig nok mot til å spørre om hun ville gå ut med meg, etter vi hadde et ganske intenst øyeblikk på dansegulvet og hun sa ja. Når jeg prøvde å planlegge når vi skulle møtes sa hun at jeg misforsto, hun var ikke interessert i å vente så vi var allerede på vår første date. Jeg trodde ikke vi kom til å kysse en gang, men etter litt klining begynte hun å dra meg i rettning av leiligheten sin. Det var ingen stor suksess. Altså jeg klarte å få henne til å komme to ganger ved å gå ned på henne, og så neste ved å ligge i skje mens jeg holdt hva nå enn aparate hun hadde heter mellom beina for henne. Men jeg var totalt patetisk og kom kjapt, under forspillet, under sexen og dagen etter i dusjen. Jeg beklagde til henne både etter sexen og under dusjen, mens hun bare ba meg om å slappe av og at det gikk helt fint. Dette var ikke en gangsgreie så vi har god tid på å lære kroppene til hverandre å kjenne. Men nå har vi hatt sex ganske regelmessig i to uker og jeg har klart å holde meg i ca fire minutter et par ganger når vi har hatt sex eller andre ting flere ganger etter hverandre. Jeg har aldri klart å gi henne en orgasme under sex selvfølgelig fordi jeg kan ikke holde ut lenge nok til at det er realistisk. Hadde hun ikke vært så tålmodig, snill og akseptert at jeg kan gi henne orgasme på andre måter tror jeg hun ville sluttet å ville gå ut med meg etter noen dager. Er bare utrolig nervøs for at hun føler skuffelse over at det ikke har blitt bedre fremgang og jeg skjønner ikke hvorfor jeg har så dårlig kontroll. Når jeg onanerer så har jeg alltid klart å holde ut lenge hvis jeg har vært i humør til å vil dra det ut og nyte at det bygger seg opp og ned. Mens med henne har jeg null kontroll. Hva er det jeg gjør feil? Anonymkode: dfd21...5dc Her tar du feil forresten. På hvilken måte er det at hun kommer 3 ganger i løpet av første gang dere har sex, ikke en suksess? Det er definisjonen av suksess! Anonymkode: 03cbb...558
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #9 Skrevet 20. mai 2023 Syns ikke du har noen grunn til å stresse, TS. Hun får orgasmer og gir uttrykk for at hun koser seg, stol på at hun mener det! Hadde det likt med kjæresten min i begynnelsen. Han kom veldig kjapt i mange måneder. Det ga meg en selvtillitsboost, følte meg sexy av at han ikke klarte å holde igjen med meg! Så lenge jeg får orgasme på andre måter er jeg storfornøyd. Det hjalp også med tiden, når vi ikke lenger var like nyforelsket og alt ved den andres kropp var spennende. Nå er det trygt og kjent og digg og han holder mye lenger og har bedre kontroll. Men jeg elsker likevel at han kan komme med én gang han penetrerer meg hvis vi måtte ønske Anonymkode: 4e44c...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå