Fjollefyr Skrevet 29. mai 2023 #61 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne begynte som bare plagsom for introverte og folk med sosial angst, og endte med katastrofe. Hvorfor skal man absolutt gjøre ting pinlige for gjester? Forhåpentligvis hadde ingen reist seg. Anonymkode: 518aa...60e Vel, jeg har vært i et bryllup der tisset i dusjen var på tavla. Bruden klarte spørsmålet og minnet oss alle på at en gang var vi alle barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #62 Del Skrevet 29. mai 2023 Fjollefyr skrev (46 minutter siden): Vel, jeg har vært i et bryllup der tisset i dusjen var på tavla. Bruden klarte spørsmålet og minnet oss alle på at en gang var vi alle barn... Huff.... Anonymkode: f62ff...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #63 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du er sikkert morsom på fest… Anonymkode: 4ee53...9ea Ja snakker med de jeg kjenner på fest Anonymkode: f62ff...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 29. mai 2023 #64 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne begynte som bare plagsom for introverte og folk med sosial angst, og endte med katastrofe. Hvorfor skal man absolutt gjøre ting pinlige for gjester? Forhåpentligvis hadde ingen reist seg. Anonymkode: 518aa...60e I dét bryllupet jeg var gjest i var dette god stemning. Plagsomt for introverte? "alle som har gått på skole med bruden reiser seg" Om det er for mye å forlange av noen, må jeg virkelig melde pass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #65 Del Skrevet 29. mai 2023 1 hour ago, Fjollefyr said: I dét bryllupet jeg var gjest i var dette god stemning. Plagsomt for introverte? "alle som har gått på skole med bruden reiser seg" Om det er for mye å forlange av noen, må jeg virkelig melde pass. Tilfeldig at du nevnte det eksemplet og ikke "har sett brudgommen naken"? Men ja, for mange med sosial angst er det ille å reise seg uansett. Man kunne jo selvsagt bare latt være. Men dette var en særdeles pinlig lek uansett. Anonymkode: 518aa...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 29. mai 2023 #66 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tilfeldig at du nevnte det eksemplet og ikke "har sett brudgommen naken"? Men ja, for mange med sosial angst er det ille å reise seg uansett. Man kunne jo selvsagt bare latt være. Men dette var en særdeles pinlig lek uansett. Anonymkode: 518aa...60e Tja.. Moren og faren til brudgommen, to tanter og ett par kompiser reiser seg... De har jo gjerne sett han naken. Om én i lokalet ikke reiser seg en eneste gang vil faktisk ingen merke noe som helst. Har forståelse for at folk med sosial angst har det vanskelig. Det er jo bare å la være å reise seg om man ikke vil innrømme det. "fått fartsbot" - folk flest drar på å reise seg da og. "aldri vært på treningssenter" - noen vil jo synes det er pinlig og. Om brudeparet koser seg, som de gjorde i det bryllupet jeg var i, er det en suksess. Mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 30. mai 2023 #67 Del Skrevet 30. mai 2023 I et bryllup jeg var i i fjor hadde vi ballongsmelle-stafett, det var gøy! Deler opp i flere lag og alle får hver sin ballong. Førstemann ut står ved en stol et stykke unna resten av laget. Man velger så om man vil sitte på stolen med ballongen i fanger, eller stå ved stolen og holde ballongen bak rumpa. Når stafetten starter løper førstemann frem og skal sprekke ballongen enten ved å hoppe på fanget til førstemann, eller smelle ballongen på rumpa. Man driver på helt til alle er i gjennom. Kjempegøy for alle aldre! Bonuspoeng hvis man deler opp lagene slik at de som har et godt øye til hverandre kommer på lag😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #68 Del Skrevet 30. mai 2023 1 hour ago, FlowahPowah said: I et bryllup jeg var i i fjor hadde vi ballongsmelle-stafett, det var gøy! Deler opp i flere lag og alle får hver sin ballong. Førstemann ut står ved en stol et stykke unna resten av laget. Man velger så om man vil sitte på stolen med ballongen i fanger, eller stå ved stolen og holde ballongen bak rumpa. Når stafetten starter løper førstemann frem og skal sprekke ballongen enten ved å hoppe på fanget til førstemann, eller smelle ballongen på rumpa. Man driver på helt til alle er i gjennom. Kjempegøy for alle aldre! Bonuspoeng hvis man deler opp lagene slik at de som har et godt øye til hverandre kommer på lag😉 Nei, bare nei. Hvor rmange ulike måter finnes det å gjøre folk pinlig berørt på, egentlig? Man skal ha en del innabords for å synes det er moro å hoppe på fanget på folk. Anonymkode: 518aa...60e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #69 Del Skrevet 30. mai 2023 2 hours ago, FlowahPowah said: I et bryllup jeg var i i fjor hadde vi ballongsmelle-stafett, det var gøy! Deler opp i flere lag og alle får hver sin ballong. Førstemann ut står ved en stol et stykke unna resten av laget. Man velger så om man vil sitte på stolen med ballongen i fanger, eller stå ved stolen og holde ballongen bak rumpa. Når stafetten starter løper førstemann frem og skal sprekke ballongen enten ved å hoppe på fanget til førstemann, eller smelle ballongen på rumpa. Man driver på helt til alle er i gjennom. Kjempegøy for alle aldre! Bonuspoeng hvis man deler opp lagene slik at de som har et godt øye til hverandre kommer på lag😉 Så utrolig kleint og pinlig Anonymkode: aced5...ef5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 30. mai 2023 #70 Del Skrevet 30. mai 2023 Ryddet for tulleinnlegg. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 31. mai 2023 #71 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, bare nei. Hvor rmange ulike måter finnes det å gjøre folk pinlig berørt på, egentlig? Man skal ha en del innabords for å synes det er moro å hoppe på fanget på folk. Anonymkode: 518aa...60e Jeg trengte ingenting innabords for å syns det var moro. Ut i fra reaksjonene til deltakerne å dømme, så var det en stor suksess; masse latter, bare smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 31. mai 2023 #72 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så utrolig kleint og pinlig Anonymkode: aced5...ef5 For hvem? Samtlige deltakere så ut til å kose seg veldig☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #73 Del Skrevet 31. mai 2023 22 minutter siden, FlowahPowah said: For hvem? Samtlige deltakere så ut til å kose seg veldig☺️ For alle Anonymkode: aced5...ef5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 31. mai 2023 #74 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): For alle Anonymkode: aced5...ef5 Vel, alle i DET bryllupet syns hvertfall det var kjempemoro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 31. mai 2023 #75 Del Skrevet 31. mai 2023 Men dere som ikke liker noen av forslagene, hva er deres forslag til bryllup? I vårt bryllup var det ingen slike leker. Men vi er en musikalsk familie på min side. Min forlover er musiker, så han gjorde mye flott fra scenen. Min kones onkel hadde takk for maten tale som i praksis var et stand up show på 15 minutter. Men hvert bryllup skal ha sin signatur. Selv om vi ikke hadde noen leker, har jeg det likevel fint i bryllup der det er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå