AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #21 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Her var det mange surmaga folk. Hvis dere som brudepar kjenner deres gjester og vet flere av de liker leker, kjør på! Selv liker jeg ikke leker så godt, men vet at vi er forskjellige og at jeg ikke kan svare for alle 🙃 En lek jeg (som også er sjenert) likte siste jeg var i bryllup var «stol-leken» med mennesker. Til denne leken trenger du også servietter. De hadde på forhånd valgt ut 20 stk som de visste tålte å være med på en lek, og parret de opp litt random på tvers og kryss av venner og familie. Leken går ut på at to og to skal danse sammen (utvalgt par) mens musikken er på. Når musikken stopper så skal mannen legge seg flatt ned på rygg, damen tar servietten (som er plassert i mannens lomme oppe ved brystet eller i jakka o.l) og legger den utover mannen og setter seg på han. Sistemann som gjør dette er ute, så er det om å være igjen til sist. Som du skjønner bør man velge spreke folk, som ikke har kroppslige vondter (som feks i rygg, eller vanskeligheter med å komme seg opp og ned) og mennesker som ikke er redd for å være med på noe. Jeg ble plukket ut til dette og synes det var kjempegøy ☺️ Ellers kan jeg tipse om pakkeleken! Den finner du ved å google «pakkeleken bryllup». Da skal pakken havne hos bruden eller brudgommen (og gøyalt med en morsom gave inni, vi pakket inn godteri-truser som brudgommen fikk). Det er bare en lang regle på rim som gjør at pakken går fra person til person i rommet og tilslutt havner hos en av de utvalgte på forhånd. Anonymkode: 39e47...97f Dette er kanskje den verste "selskapsleken" jeg har hørt om Anonymkode: f62ff...6a2 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #22 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg synes forslaget om Kahoot var bra! Eller der brudeparet sitter mot hvernadre og skal svare på spørsmål om hvem en påstand passer best på. Sånn er da litt morsomt, jeg hadde digget det. Anonymkode: 13aaf...35a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. mai 2023 #23 Del Skrevet 21. mai 2023 Jøss, så mange kjedelige folk det var her, da. Jeg er både sjenert og innadvendt, men synes sånne leker sammen med folk jeg kjenner kan være ganske gøy. Kahoot-quiz pleier de fleste å synes er gøy. Lag spørsmål om brudeparet, og så deltar alle som vil være med på mobilen mens alternativene vises på en skjerm. Leker der bruden skal gjette hva brudgommen har svart på ulike spørsmål og vice versa er også morsomt. Generelt tror jeg alle leker som ikke involverer beføling av kropper fungerer bra for de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 21. mai 2023 #24 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her var det mange surmaga folk. Hvis dere som brudepar kjenner deres gjester og vet flere av de liker leker, kjør på! Selv liker jeg ikke leker så godt, men vet at vi er forskjellige og at jeg ikke kan svare for alle 🙃 En lek jeg (som også er sjenert) likte siste jeg var i bryllup var «stol-leken» med mennesker. Til denne leken trenger du også servietter. De hadde på forhånd valgt ut 20 stk som de visste tålte å være med på en lek, og parret de opp litt random på tvers og kryss av venner og familie. Leken går ut på at to og to skal danse sammen (utvalgt par) mens musikken er på. Når musikken stopper så skal mannen legge seg flatt ned på rygg, damen tar servietten (som er plassert i mannens lomme oppe ved brystet eller i jakka o.l) og legger den utover mannen og setter seg på han. Sistemann som gjør dette er ute, så er det om å være igjen til sist. Som du skjønner bør man velge spreke folk, som ikke har kroppslige vondter (som feks i rygg, eller vanskeligheter med å komme seg opp og ned) og mennesker som ikke er redd for å være med på noe. Jeg ble plukket ut til dette og synes det var kjempegøy ☺️ Ellers kan jeg tipse om pakkeleken! Den finner du ved å google «pakkeleken bryllup». Da skal pakken havne hos bruden eller brudgommen (og gøyalt med en morsom gave inni, vi pakket inn godteri-truser som brudgommen fikk). Det er bare en lang regle på rim som gjør at pakken går fra person til person i rommet og tilslutt havner hos en av de utvalgte på forhånd. Anonymkode: 39e47...97f Du tuller vel nå??? Endret 21. mai 2023 av Djerv2020 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #25 Del Skrevet 21. mai 2023 Zoltan skrev (5 timer siden): Hvis jeg hadde vært i et bryllup hvor toastmasteren sa det var tid for selskapslek, så hadde jeg sagt "Takk for meg!" og løpt hjem. Finnes vel andre måter å ha det hyggelig på? Det er mange som synes at selskapsleker er en særdeles pinlig affære. Jeg gjemte meg på do en gang de dro igang obligatorisk ballonglek i et bryllup 😆 Anonymkode: 95ecd...fd5 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 21. mai 2023 #26 Del Skrevet 21. mai 2023 Leker i bryllup er krise. Til nød sånne spørsmålsgreier der de skal gjette hva den andre har svart. Til nød!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #27 Del Skrevet 21. mai 2023 Limbo var en slager i vårt bryllup. To folk holder en pinne, og man skal gå under den. Hvor lavt kan du gå type. Det ble ville tilstander, og alle menn ville prøve å gå under pinnen. Morsomt for ungene også...Vi hadde det etter dansing. Folk var oppfyrte og så var det Limbo. Anonymkode: 7a0ca...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #28 Del Skrevet 21. mai 2023 Feil sted å spørre. KG er stedet der introverter samles. "Skoleken" er min favoritt (om det er det den heter? Der brudeparet får spørsmål, og må løfte opp skoen sin). Supert å ta med begge foreldreparene. Da blir gjestene både kjent med ulike sider av dere, og det blir mye latter. Anonymkode: 6f9a4...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #29 Del Skrevet 21. mai 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Her var det mange surmaga folk. Hvis dere som brudepar kjenner deres gjester og vet flere av de liker leker, kjør på! Selv liker jeg ikke leker så godt, men vet at vi er forskjellige og at jeg ikke kan svare for alle 🙃 En lek jeg (som også er sjenert) likte siste jeg var i bryllup var «stol-leken» med mennesker. Til denne leken trenger du også servietter. De hadde på forhånd valgt ut 20 stk som de visste tålte å være med på en lek, og parret de opp litt random på tvers og kryss av venner og familie. Leken går ut på at to og to skal danse sammen (utvalgt par) mens musikken er på. Når musikken stopper så skal mannen legge seg flatt ned på rygg, damen tar servietten (som er plassert i mannens lomme oppe ved brystet eller i jakka o.l) og legger den utover mannen og setter seg på han. Sistemann som gjør dette er ute, så er det om å være igjen til sist. Som du skjønner bør man velge spreke folk, som ikke har kroppslige vondter (som feks i rygg, eller vanskeligheter med å komme seg opp og ned) og mennesker som ikke er redd for å være med på noe. Jeg ble plukket ut til dette og synes det var kjempegøy ☺️ Ellers kan jeg tipse om pakkeleken! Den finner du ved å google «pakkeleken bryllup». Da skal pakken havne hos bruden eller brudgommen (og gøyalt med en morsom gave inni, vi pakket inn godteri-truser som brudgommen fikk). Det er bare en lang regle på rim som gjør at pakken går fra person til person i rommet og tilslutt havner hos en av de utvalgte på forhånd. Anonymkode: 39e47...97f Dette er noe av det verste jeg har har sett, og jeg HATER selskapsleker! Måtte være med på den pakkeleken en gang og en av de mest sjenerte damene måtte gi pakken videre til mannen hun syntes hadde den mest sexy rumpa. Stakkas dame, hun ville synke ned i gulvet. En creepy onkel-type skulle gi pakken til "damen med de fineste brystene" og valgte ei stakkars jente som var 30 år yngre enn ham og så ut som hun både ville spy og synke ned i gulvet... Så utrolig,utrolig kleint! Og hvem i all verden synes det er morsomt å ligge på gulvet i det dyreste selskapsantrekket sitt, eller å sitte oppå en halvfremmed fyr mens den gale, sjalu dama hans dreper deg med blikket? Nei, bare nei! Anonymkode: bf09d...e0f 17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #30 Del Skrevet 22. mai 2023 Var nettop i et bryllup hvor det var en lek. Takk og lov for at jeg slapp unna(!). Men den var hvertfall sånn; man finner 4-5 par, stiller mannfolkene på hver sin stol og får dem til å dra opp ene buksebenet. Så skal kvinnen (eller partner) med bind for øynene kjenne seg frem til sin mann. Anonymkode: 135f6...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #31 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 8.08): Her var det mange surmaga folk. Hvis dere som brudepar kjenner deres gjester og vet flere av de liker leker, kjør på! Selv liker jeg ikke leker så godt, men vet at vi er forskjellige og at jeg ikke kan svare for alle 🙃 En lek jeg (som også er sjenert) likte siste jeg var i bryllup var «stol-leken» med mennesker. Til denne leken trenger du også servietter. De hadde på forhånd valgt ut 20 stk som de visste tålte å være med på en lek, og parret de opp litt random på tvers og kryss av venner og familie. Leken går ut på at to og to skal danse sammen (utvalgt par) mens musikken er på. Når musikken stopper så skal mannen legge seg flatt ned på rygg, damen tar servietten (som er plassert i mannens lomme oppe ved brystet eller i jakka o.l) og legger den utover mannen og setter seg på han. Sistemann som gjør dette er ute, så er det om å være igjen til sist. Som du skjønner bør man velge spreke folk, som ikke har kroppslige vondter (som feks i rygg, eller vanskeligheter med å komme seg opp og ned) og mennesker som ikke er redd for å være med på noe. Jeg ble plukket ut til dette og synes det var kjempegøy ☺️ Ellers kan jeg tipse om pakkeleken! Den finner du ved å google «pakkeleken bryllup». Da skal pakken havne hos bruden eller brudgommen (og gøyalt med en morsom gave inni, vi pakket inn godteri-truser som brudgommen fikk). Det er bare en lang regle på rim som gjør at pakken går fra person til person i rommet og tilslutt havner hos en av de utvalgte på forhånd. Anonymkode: 39e47...97f Legge seg på det skitne gulvet i finstasen? Grøss… å så sette seg på folk i tillegg. Det der må være noe av det kleineste jeg har sett av bryllupsleker. Anonymkode: 135f6...37c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 22. mai 2023 #32 Del Skrevet 22. mai 2023 Enig med folk flest her. Selskapsleker er sjeldent annet enn pinlig. MEN! om man legger inn et konkurranseaspekt i leken, så blir det straks litt mer spiselig (iallfall for min del). Og deltagelse må selvsagt være frivillig. Var i et selskap hvor det var satt opp mål som målte hvor hardt du klarte å dryle en fotball i målet. En digital dings målte styrken på sparket. Kan muligens bli litt voldsomt sånn utpå kvelden når alle gutta skal teste styrke Ellers var det en del enkle, artige konkurranser i showet som nylig har gått på TV som heter "Sistemann ut". Der var det faktisk et knippe med leker som kunne fungert i en slik setting og som ikke går på ekstremt pinlige, drite seg ut med en random partner med seksuell undertone 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #33 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 8.08): Her var det mange surmaga folk. Hvis dere som brudepar kjenner deres gjester og vet flere av de liker leker, kjør på! Selv liker jeg ikke leker så godt, men vet at vi er forskjellige og at jeg ikke kan svare for alle 🙃 En lek jeg (som også er sjenert) likte siste jeg var i bryllup var «stol-leken» med mennesker. Til denne leken trenger du også servietter. De hadde på forhånd valgt ut 20 stk som de visste tålte å være med på en lek, og parret de opp litt random på tvers og kryss av venner og familie. Leken går ut på at to og to skal danse sammen (utvalgt par) mens musikken er på. Når musikken stopper så skal mannen legge seg flatt ned på rygg, damen tar servietten (som er plassert i mannens lomme oppe ved brystet eller i jakka o.l) og legger den utover mannen og setter seg på han. Sistemann som gjør dette er ute, så er det om å være igjen til sist. Som du skjønner bør man velge spreke folk, som ikke har kroppslige vondter (som feks i rygg, eller vanskeligheter med å komme seg opp og ned) og mennesker som ikke er redd for å være med på noe. Jeg ble plukket ut til dette og synes det var kjempegøy ☺️ Ellers kan jeg tipse om pakkeleken! Den finner du ved å google «pakkeleken bryllup». Da skal pakken havne hos bruden eller brudgommen (og gøyalt med en morsom gave inni, vi pakket inn godteri-truser som brudgommen fikk). Det er bare en lang regle på rim som gjør at pakken går fra person til person i rommet og tilslutt havner hos en av de utvalgte på forhånd. Anonymkode: 39e47...97f Da er jeg stolt av å være surmaget. Noe så harry og redneck som den "leken" har jeg aldri hørt om før. Anonymkode: d2fdc...6de 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #34 Del Skrevet 22. mai 2023 Vi ble overrasket med en veldig gøy lek i vårt bryllup! Og til alle som mener leker er fy fy og kjipt, ALLE gjestene storlo og koste seg, selv om ikke alle deltok Den gikk ut på at en kompis ropte meg og mannen frem til dansegulvet, og så delte han salen i to. Ene halvdelen var på mannens lag og andre på mitt, og det var helt frivillig å delta. Deretter ropte han ut tilfeldige ting, og så var det førstemann av meg og mannen (med hjelp av laget) og få levert denne tingen til han som arrangerte. Alt fra en boks øl, bilnøkler, blomster, sko osv, og engasjementet var såpass at når han ropte bh fløy det plutselig en slik stroppeløs klistre bh over salen 😂 Bare fantasien setter grenser, og de som da ikke ønsket å delta satt jo bare på plassen sin og minglet med sidemannen eller så på, mens jeg og mannen løpte rundt og fant tingene både blant gjestene og ute Anonymkode: 6cbc0...cb2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #35 Del Skrevet 22. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Var nettop i et bryllup hvor det var en lek. Takk og lov for at jeg slapp unna(!). Men den var hvertfall sånn; man finner 4-5 par, stiller mannfolkene på hver sin stol og får dem til å dra opp ene buksebenet. Så skal kvinnen (eller partner) med bind for øynene kjenne seg frem til sin mann. Anonymkode: 135f6...37c Høres fryktelig pinlig ut, for hvem er dette gøy? Verken for brudeparet eller gjestene, er det den som kommer opp med dette som har det moro da eller? Anonymkode: aced5...ef5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 22. mai 2023 #36 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi ble overrasket med en veldig gøy lek i vårt bryllup! Og til alle som mener leker er fy fy og kjipt, ALLE gjestene storlo og koste seg, selv om ikke alle deltok Den gikk ut på at en kompis ropte meg og mannen frem til dansegulvet, og så delte han salen i to. Ene halvdelen var på mannens lag og andre på mitt, og det var helt frivillig å delta. Deretter ropte han ut tilfeldige ting, og så var det førstemann av meg og mannen (med hjelp av laget) og få levert denne tingen til han som arrangerte. Alt fra en boks øl, bilnøkler, blomster, sko osv, og engasjementet var såpass at når han ropte bh fløy det plutselig en slik stroppeløs klistre bh over salen 😂 Bare fantasien setter grenser, og de som da ikke ønsket å delta satt jo bare på plassen sin og minglet med sidemannen eller så på, mens jeg og mannen løpte rundt og fant tingene både blant gjestene og ute Anonymkode: 6cbc0...cb2 Sikkert mange som «lo og koste seg» av ren høflighet. Folk er jo stort sett greie, og ønsker ikke å ødelegge stemningen, selv om de synes leker er teit. Leken du beskriver hadde vi på fylla på universitetet i 2002…. Da vi var i tidlig 20-årene og synes der var kult. Og som sagt hadde vi (høy) promille. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 22. mai 2023 #37 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette er noe av det verste jeg har har sett, og jeg HATER selskapsleker! Måtte være med på den pakkeleken en gang og en av de mest sjenerte damene måtte gi pakken videre til mannen hun syntes hadde den mest sexy rumpa. Stakkas dame, hun ville synke ned i gulvet. En creepy onkel-type skulle gi pakken til "damen med de fineste brystene" og valgte ei stakkars jente som var 30 år yngre enn ham og så ut som hun både ville spy og synke ned i gulvet... Så utrolig,utrolig kleint! Og hvem i all verden synes det er morsomt å ligge på gulvet i det dyreste selskapsantrekket sitt, eller å sitte oppå en halvfremmed fyr mens den gale, sjalu dama hans dreper deg med blikket? Nei, bare nei! Anonymkode: bf09d...e0f Hvor i norge er dette?? Sjokkert over at vi er så harry her i landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #38 Del Skrevet 22. mai 2023 23 minutter siden, Djerv2020 said: Hvor i norge er dette?? Sjokkert over at vi er så harry her i landet! Bryllupet var i Oslo. Anonymkode: bf09d...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 22. mai 2023 #39 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bryllupet var i Oslo. Anonymkode: bf09d...e0f Oi, det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #40 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette er noe av det verste jeg har har sett, og jeg HATER selskapsleker! Måtte være med på den pakkeleken en gang og en av de mest sjenerte damene måtte gi pakken videre til mannen hun syntes hadde den mest sexy rumpa. Stakkas dame, hun ville synke ned i gulvet. En creepy onkel-type skulle gi pakken til "damen med de fineste brystene" og valgte ei stakkars jente som var 30 år yngre enn ham og så ut som hun både ville spy og synke ned i gulvet... Så utrolig,utrolig kleint! Og hvem i all verden synes det er morsomt å ligge på gulvet i det dyreste selskapsantrekket sitt, eller å sitte oppå en halvfremmed fyr mens den gale, sjalu dama hans dreper deg med blikket? Nei, bare nei! Anonymkode: bf09d...e0f Om seksuelt fokus var konseptet så er det jo de som har designet leken som er problemet. Og ikke leken i seg selv. Anonymkode: 6f9a4...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå