Gå til innhold

Hvordan orker folk dytte i seg McDonald’s eller Burger King?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på McDonald’s for første gang på flere år. Det luktet helt jævlig fett og kvalmt, og maten smakte helt jævlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha likt den type mat tidligere.

Hvordan klarer folk å spise denne dritten jevnlig? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Heldigvis liker vi mennesker forskjellige type mat.

Det ville ha vært fryktelig trist og kjedelig om alle likte det samme.

Smak og behag kan ikke diskuteres! :) 

Endret av Intervence
  • Liker 14
Skrevet

De liker det vel da. Selv om det ikke er sunt, så er ikke av og til farlig. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at burgeren ikke er god der, men de har nydelige kyllingnuggets og pom fri. 😋

Anonymkode: 3e141...4ba

Skrevet

Chicken nuggets er livet ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan en klarer det? Vel en tar av papplokket eller forpakningen, griper burgeren med hendene, åpner munnen tar seg en munnfull, tygger, svelger og voilà. Dette med å ta seg en munnfull, tygge og svelge er en gjentagende prosess til burgeren er oppspist 👍

Chili cheese tops og den klassiske big mac er mine favoritter. Funker godt i dann og vann 

Anonymkode: 319eb...0ca

• Liker 11
  • Nyttig 4
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Det er faktisk ikke så veldig vanskelig. Bruker stort sett samme metode som AB over 🤔

AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (25 minutter siden):

Jeg var på McDonald’s for første gang på flere år. Det luktet helt jævlig fett og kvalmt, og maten smakte helt jævlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha likt den type mat tidligere.

Spiser det ikke jevnlig. Men én gang i blant. Kjempegodt! Så spiser du sikkert no drit jeg syns er motbydelig. 

Anonymkode: 5176f...82a

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, 000VF000 said:

I grunnen enig. Men, en ting er verre. Det er de som spiser dette uten engang å lette på rumpa og gå ut av bilen for å bestille.

• Liker 1
Skrevet

De har vel bedre smak enn deg da.

Skrevet

En god Big Mac meny i ny og ne (mest oftest når jeg er ute å reiser) Er skikkelig digg. Liker maten veldig godt,men blir bare til av og til,for blir nesten alltid litt sån smådårlig i magen av det. Ingenting krise,men litt sån uggen. Men dette er skikkelig snadder for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemmer hver gang hvor dårlig jeg blir av burgerne der, og angrer like mye hver gang 😅🤦🏽‍♀️

Men pommes frittes deres er de beste jeg vet, deilig fett og salt -beste hangover kuren 👌🏼

Anonymkode: 3263c...ff1

Skrevet

Er ikke så fin på det. Det er selvsagt ikke noe jeg vil spise hver dag, men noen ganger er det digg å dytte en Big Mac eller en Whopper (helst det siste om jeg kan velge) i kjeften. :D 

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å opprette tråd bare for å heve seg over andre.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med ts. Og jeg er på ingen måte noen sunn feinsmecker. Men jeg jobba på gatekjøkken i min ungdom, og den fettstanken fra frityrgryta var kanskje det som førte til varig avsmak for mækkernmat for min del. 

Anonymkode: e3c93...95e

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva din definisjon på jevnlig er, men jeg spiser McDonalds et par ganger i året (når jeg er i nærheten av en McDonalds og har tid til å bestille), og det er fordi jeg genuint liker smaken. Jeg tar alltid en BigTasty Bacon. Jeg elsker smaken på sausen. Jeg elsker osten. Jeg elsker brødet. Og jeg elsker selve kjøttet. Er det gourmet? Nei. Men Freia Melkesjokolade er heller ikke gourmet men den er helvete så god. Maten må ikke være gourmet for å være god.

Folk liker forskjellige ting. Du liker garantert noe som jeg absolutt hater.

Anonymkode: d46cd...ebb

• Liker 7
Skrevet

Er ikke så fan av mæccern, men en god whopper med dirty fries, chili cheese og dip blir det gjerne en gang eller to i måneden.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (9 minutter siden):

En god Big Mac meny i ny og ne (mest oftest når jeg er ute å reiser) Er skikkelig digg. Liker maten veldig godt,men blir bare til av og til,for blir nesten alltid litt sån smådårlig i magen av det. Ingenting krise,men litt sån uggen. Men dette er skikkelig snadder for meg. 

Dette var også min erfaring da jeg fremdeles spiste McDonald's-mat, sånn for 15-20 år siden. Det ga et kort junk-fix, men jeg ble alltid, uten unntak, veldig uvel etterpå.

Nå er det mange år siden jeg sluttet å spise mat fra hurtigmat-kjeder. Det betyr ikke at jeg har gitt avkall på junk eller takeaway, men jeg spiser kvalitetsjunk laget fra bunnen på små, lokale sjapper (som for mitt vedkommende feks involverer Royal Gourmetburger og Gin her i Bergen). Det gir mye bedre junk-fix, men med renere smaker og skikkelig substans, og uten noen uggen følelse i kroppen etterpå. Anbefales!

Sånn til daglig lager jeg ellers middagene mine fra bunnen av rene råvarer, uten hel- og halvfabrikata. Da kjenner man lett forskjellen på en industriell kjedeburger og en burger laget av gode råvarer slik man kunne gjort det i sitt eget kjøkken.

Anonymkode: 450fa...ea6

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de har god mat på både burger king og mc dondals. 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang iblant er det skikkelig godt med McDonalds eller burger King🍔🍟🥤

Min favoritt er McFeast kylling med søtpotet fries😋 

Anonymkode: c4c9b...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...