AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Fikk dere noen mageproblemer som bivirkning, og hvor lenge varte de i så fall etter avsluttet behandling? Jeg fikk siste cellegiftkur for nesten to måneder siden, men har fortsatt litt «rar» mage. Blir oppblåst eller får magesmerter av mat jeg vanligvis tåler, og kan også være bortimot forstoppet i et par dager for så å gå på do mange ganger på rad dagene etter. CT-bilder og blodprøver er helt fine. Anonymkode: a43fb...7e6 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Jeg ble forstoppet. Veldig vanlig. Anonymkode: ee2df...249
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble forstoppet. Veldig vanlig. Anonymkode: ee2df...249 Hadde du fortsatt problemer med fordøyelsen etter at behandlingen var ferdig? Er som sagt snart to måneder siden siste kur Anonymkode: a43fb...7e6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Ja, hadde intense smerter i perioder og mye mageplager under behandlinga. De voldsomme plagene avtok ganske raskt etter siste cellegift. Er ca. 10 år siden nå, så husker ikke nøyaktig, men har med tiden blitt bedre og magen oppfører seg nesten som normalt nå mtp. oppblåsthet og matvarer jeg reagerte på. Anonymkode: 9d59e...004 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hadde intense smerter i perioder og mye mageplager under behandlinga. De voldsomme plagene avtok ganske raskt etter siste cellegift. Er ca. 10 år siden nå, så husker ikke nøyaktig, men har med tiden blitt bedre og magen oppfører seg nesten som normalt nå mtp. oppblåsthet og matvarer jeg reagerte på. Anonymkode: 9d59e...004 Tusen takk for svar! Jeg hadde også store smerter og mageplager under behandlinga, og de er heldigvis forsvunnet, men så henger noen symptomer altså fortsatt igjen. Godt å høre at du ble bedre Anonymkode: a43fb...7e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå