Gå til innhold

Hjelp! Kvinne her som plutselig har mistet sexlysten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha sterk og hyppig lyst, og jeg elsker det. En lengre periode har jeg slitt med å finne meg mann og nå er plutselig lysten borte! Dette liker jeg ikke, hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 5e574...bb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 4cf7e...3d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du?

46

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske vanlig å miste sexlyst i overgangsalderen. Kanskje du kan sjekke hormonnivåene dine hos legen? 

Anonymkode: ef31c...dce

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er vel ganske vanlig å miste sexlyst i overgangsalderen. Kanskje du kan sjekke hormonnivåene dine hos legen? 

Anonymkode: ef31c...dce

Det kan jeg gjøre, men synes det er rart at det skulle komme så brått.. Null tegn til overgangsalder ellers.

Skrevet

Om det har skjedd plutselig bør du gå til legen. Det kan skyldes flere ulike ting, men ingen vits i å spekulere på hva på et internettforum. 

AnonymBruker
Skrevet
Doolittle skrev (1 time siden):

Om det har skjedd plutselig bør du gå til legen. Det kan skyldes flere ulike ting, men ingen vits i å spekulere på hva på et internettforum. 

Ja det har kommet siste uka. Pleier å ha sterk sexlyst og tenke på sex hundrevis av ganger iløpet av dagen. Har så lenge ønsket å finne en mann å ha sex med, men lurer på om jeg har gitt opp og om det kan være en medvirkende årsak..?

ts

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan jeg gjøre, men synes det er rart at det skulle komme så brått.. Null tegn til overgangsalder ellers.

Om du er 46 så er det veldig sannsynlig at endringer i hormoner spiller en rolle

AnonymBruker
Skrevet

Hurra! Sexlysten er tilbake! Ble stressa der et øyeblikk.. ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...