Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med partner i 15 år, gift i 3 av de. Vi har to barn og vi har det egentlig veldig fint. Men innimellom får jeg et ekstremt savn etter det å være helt fri. Å kunne smile til noen på byn(flørtende åpenbart), få litt oppmerksomhet og bare generelt flørte litt. Ikke fordi jeg er interessert i noen andre enn mannen min, men fordi jeg savner litt den spenningen i livet. Noe litt annet enn a4 livet. 
Flere som føler det sånn? Håper vi er flere og at det er normalt å føle det sånn av og til🙈 

Anonymkode: d9d5d...224

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i snart 15 år. Gift i 10 år. Et barn felles. Føler aldri dette behovet.

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg savner det ikke, men det er nok ganske vanlig og jeg ser egentlig heller ikke at det skal være noe problem, men dette er jo noe du og din partner må finne ut av. Hva jeg mener er jo fullstendig irrelevant :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært samboere i 20 år.

Vi begge flørter med andre som bare det. Det er jo bare en positiv boost med positiv Feedback fra mennesker. At man fremdeles er attraktiv i andre sine øyne. 

Er jo bare å flørte i vei. Ingen ting gærnt med å flørte 😊

Anonymkode: 028b1...8d0

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vært samboere i 20 år.

Vi begge flørter med andre som bare det. Det er jo bare en positiv boost med positiv Feedback fra mennesker. At man fremdeles er attraktiv i andre sine øyne. 

Er jo bare å flørte i vei. Ingen ting gærnt med å flørte 😊

Anonymkode: 028b1...8d0

Jeg er heller ikke av typen som ser noe negativt i å flørte, så lenge man ikke har intensjoner om noe mer eller at flørtingen blir fysisk på noe vis. Likevel vil jeg ikke si at det bare er «å flørte i vei», for dette bør være avklart med partner. Her må man nesten komme til en felles enighet. Noen liker at partner flørter med andre, noen bryr seg ikke og andre takler det ikke.

Fint at dere kan flørte med andre og være fornøyd med det, men det er ikke dermed slik for alle 😊

• Liker 5
Skrevet

Jeg er singel og roter rundt som jeg vil. MEN savner også flørting med en man har en nær relasjon til med føleri til mm. Er noe eget med det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det ligger vel i menneskets natur. Samtidig vet jeg så godt at det aller meste virker bedre i fantasien enn slik det er i virkeligheten, og spesielt her i Norge. I utlandet har jeg hatt noen sommerflørter som har vært av den litt bedre typen. Likevel er sjeldent gresset grønnere på den andre siden og det er en grunn til at de forble bare en flørt, og at mannen jeg har i dag er mannen min. Sexen er ikke crazy med masse passion, men det er bra nok og jeg er fornøyd. 

Anonymkode: bb62d...dcd

AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg ikke noe behov for 

Anonymkode: 41b67...2e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hovedsaklig fordi flørten er borte fra forholdet. Ønsker aller helst oppmerksomheten fra partner, men han ønsker ikke meg. 

Anonymkode: c2dc2...c48

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min flørter daglig med hverandre 😍 Savnet det mer i mitt forrige forhold hvor det siste året var en slags avstand mellom oss.

Anonymkode: 7e9bc...002

• Nyttig 2
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg savner flørt, har vært veldig utro i det siste, og fått smaken på livet. Slutten på flørt er jo døden.

AnonymBruker
Skrevet

Skaff spenning på andre måter. Dere gjorde noe nytt for 3 år sia, dere kan fortsatt finne på ting. 

Anonymkode: dfd8e...d40

AnonymBruker
Skrevet

Nei den delen av livet anser jeg som over for min del. Jeg er frivillig singel og har null behov for en mann i livet mitt. For ordens skyld jeg er hetro.

Anonymkode: c71ba...55a

AnonymBruker
Skrevet

Tenker jo det er greit å flørte litt med andre jeg da, men det bør jo avklares med partner.

Anonymkode: b683f...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...